M: Imi place de Razvan...
Raman uimita cand ii aud vorbele.
M: Stiu ca o sa te superi pe mine. De aceea nu am vorbit in ultimul timp. Imi cer scuze...
O clipa de tacere o face pe Miruna sa se simta prost.
Eu: Nu inteleg pentru ce iti ceri scuze.. Este o veste minunata. Cea ma buna prietena a mea este impreuna cu cel mai bun prieten al meu. M as putea obisnui cu ideea asta.
M: Deci nu esti suparata?ma intreaba Miruna uimita de ceea ce tocmai am spus.
Eu: De ce as fi suparata? Si...cum ti ai dat seama ca il placi? Ai mai spus cuiva?
Toata noaptea am vorbit despre aceasta "veste" primita de la Miruna.
Dimineata ,decidem sa mergem la cinema sa vedem un film inainte de scoala. In sala de cinema, ocupam doua scaune langa un baiat. Era Razvan. Nu eram surprinsa sa il vad,ca doar eu l am chemat. O las pe Miruna sa se aseze langa Razvan,apoi imi da un cot in burta si imi sopteste:
M: Alt mod de a ma apropia de el nu ai gasit?
Eu: Nu..ii raspund chicotind diabolic.
R: Pot sa stiu ce vorbiti aici?intervine Razvan auzind chicotelile noastre.
Eu: Vorbeam despre film...incerc eu sa o salvez pe Miruna.
In timpul filmului,o fata se asaza langa Razvan. Aud din nou aceeasi voce pitigaiata..mi era dor de ea. Era Bianca. Pe tot parcursul filmului, Bianca a incercat sa atraga atentia lui Razvan, reusind sa o faca pe Miruna geloasa.
Cand am plecat de la cinema, eu si Miruna am mers in fata lui Razvan care era insotit de cicalitoarea de Bianca. Am incercat sa o fac pe Miruna sa nu mai fie trista,dar in zadar. Deodata, discutia noastra este intrerupta de Razvan care incerca sa scape de Bianca.
R: Bianca,imi cer scuze,dar eu si fetele trebuie sa o luam pe alt drum. Ne vedem la scoala!
B: Dar..
Nu a reusit sa termine propozitia caci Razvan ne a tras pe o scurtatura spre scoala.
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...