Anii fara prietenii mei trec destul de greu. Sincera sa fiu,ma vizitau regulat,dar nu este ca in momentele copilariei petrecute zilnic cu ei.
Anii de facultate nu au fost foarte grei,iar notele au fost pe masura stradaniei mele de a reusi cat mai mult in viata doar prin invatatura.
Acum sunt patroana unei firme care creste din ce in ce mai mult. Primesc destul de des contracte prin care diferite persoane doresc sa mi se asocieze firmei. Consider ca norocul nu a avut nicio contributie in dezvoltarea viitorului meu. Doar anii intregi in care am muncit pentru aceste clipe de neuitat.
Acum sunt in avionul care duce in orasul meu natal. Ma intorc in tara pentru afaceri. Pentru a mi extinde teritoriul de dezvoltare. Sau poate doar pentru ca mi e dor de copilarie ,de locurile si de persoanele alaturi de care am crescut.
Imi pun in plan sa cuceresc noi teritorii unde sa imi stabilesc firma. Acum, pasesc cu pasi greoi in casa in care am copilarit. Imi amintesc cu emotie de toate clipele copilariei. Imi este dor si imi doresc sa dau timpul inapoi, sa retraiesc momentele pierdute.
Gandurile mele profunde sunt intrerupte de apelul primit de la unul dintre angajati care ma anunta ca trebuie sa ma intorc la firma.
Cand ajung in una dintre salile cladirii conduse de mine,primesc un nou contract prin care o noua persoana vrea sa mi se asocieze firmei. Din pacate,nu am putut sa aflu numele potentialului asociat, in schimb ma voi intalni cu el urmatoarea zi. Pana atunci, trebuie sa ma ocup de problemele si obstacolele intalnite in cale care vor sa imi doboare toti anii de munca.
Adorm cu capul pe perna,cu gandul la toate schimbarile din viata mea si la trecerea rapida a timpului care nu mi a permis sa simt mai profund copilaria.
A doua zi,la prima ora a diminetii- caci timpul nu ne asteapta,dupa cum am simtit o pe pielea mea- ma duc la un restaurant unde mi am propus sa ma intalnesc cu un viitor asociat. Presimt ca se va intampla ceva special in aceasta intalnire.
Astept la masa din coltul salii in gandurile mele care sunt intrerupte de el. Noul asociat,..
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...