Dimineata ,ma trezesc in bratele lui Razvan care dormea profund.
Ies din cort si ma duc spre prapastiile muntelui sa urmaresc rasaritul. Stiam ca aztazi era ultima zi in care stateam la munte, asa ca am vrut sa profit de aceste peisaje de neuitat.
Razvan imi cauta trupul,dar nu il gaseste. Se intoarce in speranta ca eu sunt acolo,dar o ia in brate pe Bianca. Simte cum Bianca profita de moment, iar Razvan se trezeste brusc. Iese din cort speriat de ce tocmai s a intamplat. Vede o silueta neagra aproape de prapastii. Se apropie si se asaza langa mine. Ma studiaza cu atentie, privind in special in ochii mei de o culoare inchisa. Apoi, isi intoarce privirea catre rasarit. Tacerea este sparta de vorbele sale dulci care intotdeauna apar cu gandul de a mi face bine. Si chiar fac, si poate mai mult de atat.
R: Te simti bine in ultimul timp?
Eu: Da,de ce intrebi?
R: Te vad mai abatuta.
Eu: Nu simt nimic. Nicio emotie.
Revenim la tacerea seaca pana cand se trezesc si prietenii nostri. Bineinteles, Bianca inca doarme. Isi continua linistita "somnul de frumusete". Pacat, la ea nu are niciun efect.
Cu cateva ore dupa, hotaram sa mergem la o cascada de langa padure. Ne strangem lucrurile ,le asezam in masina si pornim la drum.
Ajunsi la cascada,primul lucru pe care il fac baietii este sa se dezbrace si sa sara in apa tulburata a cascadei. Bianca se holba la trupul "sculptat" al lui Razvan. Deodata ,Razvan iese din apa si ,in timp ce asezam lucrurile, ma ridica si ma arunca in cascada. Bianca devine geloasa si spune:
B: Da' ce aveti ,draga? Ati venit din salbaticie?
I: Practic,acum suntem in salbaticie...
Radem de afirmatia Izabelei, apoi ma intorc catre Razvan si ii spun:
Eu: Alta metoda de a te baga in seama nu ai gasit?
R: De fapt,cer doar atentia ta.
Rad ironic,dar el este cat se poate de serios.
Timpul trece repede si trebuie sa plecam acasa.
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...