Intentionez sa i spun lui Razvan despre comportamentul Mirunei, dar inca un mesaj anonim ma opreste:
" Mi e mila. Tu chiar vrei sa ii desparti pe Miruna si Razvan. Sa ti fie rusine. Eu ,in locul tau,i as lasa pe cei doi amorezi care oricum formeaza un cuplu minunat si mi as vedea de treaba. Eu credeam ca tii mai mult la familia ta ,dar se pare ca trebuie sa imi pun planurile in aplicare. Cred ca o sa incep cu sora ta..."
Toate indiciile duceau la Miruna: comportamentul ei ciudat,faptul ca nu mi raspundea la telefon,cuvintele "cuplu minunat" din mesajul primit recent.. Toate aceste ganduri profunde nu imi permiteau sa cred ca cea din spatele amenintarilor era Miruna. Ma intalnesc cu Razvan la cafenea unde il avertizez despre iubita lui.
Eu: Trebuie sa ai grija cu Miruna. Este periculoasa.
R: Poftim?! Nu inteleg despre ce vorbesti. Poti sa mi explici?
Eu: De cateva saptamani primesc mesaje de la un anonim care ma tot ameninta ca imi va rani familia daca nu stau departe de tine. Si acum,inainte de a veni,am primit inca un mesaj care m a facut sa mi dau seama ca Miruna este cea care le trimite.
R: Aberezi. Nu pot sa cred ca spui asa ceva despre iubita mea si, pana la urma,cea mai buna prietena a ta. Eu cred ca esti doar geloasa!spune Razvan nervos si un pic confuz,plecand de la masa.
Privesc in gol si o lacrima rece imi aluneca pe obraz.
"Ti a luat cam mult sa ti dai seama cine sunt. Nu mai plange, scumpete. Stiam ca Razvan nu te va crede. Eu zic sa nu te mai gandesti la el si sa iti faci griji pentru altcineva."
In acel moment,primesc un apel de la mama care ma cheama disperata la spital.
Ajung in holul spitalului in cateva minute unde o vad pe mama cu lacrimi in ochi. Aleg sa nu o intreb ce s a intamplat. Tata o mangaia pe spate si se abtinea din plans.
Astept alaturi de parintii mei. Deodata,usa de la sala de operatii se deschide.
CITEȘTI
Revedere
Dla nastolatkówO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...