Capitolul 16

39 2 0
                                    

Pe drum, tacerea dintre mine si Victor este intrerupta de cuvintele lui:
V: Mi a fost dor de tine...spune el strangandu ma in brate. Am ramas fara cuvinte caci a transmis aceste vorbe prin alta energie.
De atunci,am incercat sa fiu cat mai distanta,dar el reusea de fiecare data sa mi distraga atentia si sa ma apropie.
Intr o zi,in timp ce ne duceam inspre facultate, am fost opriti de o masina de politie. Victor a inceput sa se sperie. Politistul ne a pus cateva intrebari si ne a rugat sa l insotim pana la sectie. Eu am fost de acord desi nu intelegeam ce s a intamplat, iar Victor era din ce in ce mai ganditor.
Am fost dusi in camere diferite. Asteptam investigatorul. Majoritatea intrebarilor au fost despre Victor. N am inteles nimic pana cand am aflat ca seara trecuta a facut un accident in care  au decedat doua persoane. Am ramas socata. Se presupunea ca accidentul a fost produs din cauza vitezei si a consumarii de alcool. Am inceput sa ma sperii cand am aflat ca as putea fi complice. Din aceasta cauza am fost interogata.
Dupa cateva ore in celula in care am fost vizitata de parinti carora le am marturisit ca nu am fost complice accidentului, am fost eliberata dupa mai multe investigatii.
Nu am dormit toata noaptea. M am gandit la ce tocmai s a intamplat, la accidentul creat de Victor. Nu ma asteptam sa fie sub influența alcoolului si mai ales sa se urce la volan in asemenea conditii.
Mi era dor de prietenii mei. M am gandit ca m as simti mai bine daca as vorbi cu Razvan. L am sunat,dar din pacate nu mi a raspuns. Asteptam sa ma inveseleasca cineva,dar se pare ca acum acel cineva nu este disponibil. Este ocupat sa doarma.
Adorm in scurt timp caci sunt tare obosita. Dimineata,ma trezesc cu..

RevedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum