Lost in Scarlet II. - Primus

1.6K 75 4
                                    

Wanda měla sbaleno, při rychlé úpravě vlasů myslela na Buckyho otřes mozku a něco si uvědomila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Wanda měla sbaleno, při rychlé úpravě vlasů myslela na Buckyho otřes mozku a něco si uvědomila.

„Potřebuji se jen ujistit, zda nemáš krvácení do mozku," řekla mu v předsíni, kde se střetli. Bucky měl přes ramena již přehozený batoh, který si na každou vzdálenější misi bral s sebou. Sjel mu po rameni a položil ho ještě na zem. Přistoupil váhavě k ní, mezitím, co se balil on, přemýšlel, zda navrhnout Wandě, aby raději cestovali odděleně. Nevěřil sám sobě a nepřál si ji ohrozit, ale zároveň ji nechtěl nechat jet samotnou.

Wanda se mu zkoumavě zadívala do modrých očí, ráda by tak prokoukla jeho pevnou schránku a věděla o čem skutečně přemýšlí.

„Nebude to bolet," slíbila a doufala v to, mělo jít pouze o malý neinvazivní průzkum.

„Já vím," zašeptal sotva slyšitelně, než k němu natáhla ruku. Se vší opatrností mu položila dlaň na vršek hlavy. Jednou mrkla a pak už zavřela oči, aby se lépe soustředila na to, co bylo uvnitř lebky Buckyho Barnese a ne jak vypadala jeho tvář. Slabší záře se objevila kolem hřbetu její ruky, cítila, jak malinká nervová vlákna jeho mozku reagují na přítomnost purpurové moci Wandy Maximoff. Čím byla vlákna zasažena? Se zavřenýma očima se Wanda zamračila. Zdálo se jí, že uvnitř nerozpoznávala krev, která by volně stékala a nějakým způsobem vojáka ohrožovala. Bucky měl pocit, že ve svém mozku snad jemné obláčky cítí. Ne, nelechtalo to, byl to jako dotek hebké nadýchané šlehačky, až z toho Bucky polkl.

Pohnula rukou a posunula ji mimoděk po Buckyho hlavě na stranu, tam kam ji vedla její moc, soustředila se a dostávala se více do hloubky. Zajela mu prsty do hnědých vlasů. Propletla se mezi dlouhými prameny. Měla tak propletené i své jemné obláčky mezi nervovými vlákny, ve všech hmotách. Bucky se však prudce nadechl a napružil v zádech. Neměla by ho takto držet za vlasy, nemělo by mu takto bušit srdce. Wanda rovněž prudce otevřela oči a pustila se ho.

„Zdá se všechno v pořádku, žádné krvácení do mozku," vydechla rozpačitě, „nezpůsobila jsem ti nějakou bolest?" zeptala se, podle jeho reakce soudila, že možná ano. Buckymu zůstával zadržený dech v plicích a skousnuté čelisti, jen zakroutil hlavou.

„Dobře, tak koupíme nějaké jídlo po cestě?" zeptala se rychle, aby změnila téma. Bucky si vydechl a sklopil hlavu, „ano, můžeme se i po cestě stavit na jídlo," souhlasil a nějak už i zapudil myšlenku, že Wandě navrhne, aby každý jeli odděleně, „nebudu ti bránit, pokud chceš se mnou jet. Nejsem Stark, abych ti přikazoval, kde máš být."

„Děkuji, Bucky," kývla hlavou, byla ráda, že se k ní konečně někdo nechová jak k malé holce a respektuje její přání. Bucky si nasadil na hlavu tmavě fialovou kšiltovku a skryl pod kšiltem své oči a lehce rozcuchané vlasy na boku hlavy.

Jeli vlakem, chtěli se dostat do menšího města a potom přesednout na autobus. Byli nervózní, neměli tušení, jestli Helmut Zemo neměl další záložní plány ke zničení Avengers. Po událostech na letišti, kdy na sebe strhl Rogers ještě více pozornosti, se objevil neonacista Johann Fennhoff. Rakouský psychiatr, který, jak brzy zjistili, byl velký obdivovatel Red Skulla. Ani Stark neměl tušení, že Fennhoff navštívil jeho mladého superhrdinu Spidermana, který v té době trpěl těžkou chřipkou. Představil se, že je osobní lékař od pana Starka, když se teta May ptala, odkud muž je a proč přišel do jejich domu. Jako doktor prohlédl Petera Parkera a podal mu injekci, v níž byla látka, která napadla jeho mozek a donutila ho poslouchat doktorovy rozkazy. Byl jak smyslů zbavený a nedalo se s ním rozumně mluvit. Pohled do jeho zarudlých a propadlých očí od probíhající těžké chřipky byl otřesný. Fennhoff ho donutil vláčet se přes půlku států jen proto, aby polapil kapitána a vytáhl z něj látku vytvářející super vojáky.

Lost in Scarlet 「WinterWitch¹」Kde žijí příběhy. Začni objevovat