-v minulé kapitole Odhalení I.-
„Za Starkem se nemusíte obtěžovat chodit, včera večer jsem byl za Doktorem Strangem. O Wandu se postará," oznámil jim. Vision s Buckym na sebe vrhly vystrašené pohledy.
Všechno bylo jasné.
-nyní-
„O tomhle jste chtěli se Starkem mluvit?" pousmál se Vision, znovu se zablýsklo fialové světlo v jeho kameni. Steve s Buckym už byli taky na nohou.
„Tohle teď nikdo z nás nevyřeší. Pro Wandino dobro, moc děkujeme, že jsi kontaktoval doktora..." Steve se snažil zachránit situaci. Šlo mu především o to, aby všichni lidé z jeho týmu byli v pořádku. Jako jejich kapitán je nemohl zklamat. Byl mnohem klidnější, že se naskytlo řešení, jak Wandu zachránit a nechtěl se dostat do žádných sporů, i když tento byl nevyhnutelný.
Bucky ho přerušil, když mu klepl rukou o paži a popošel o krok před něj, „Steve," přerušil ho tak a zadíval se na Visiona, „opravdu chci přebrat zodpovědnost za všechno, co jsem udělal. Myslím, že je na to ten pravý čas," Bucky znovu polkl. Nebyl za to na sebe pyšný a Stevovi slíbil, že nebude dělat problémy, když se přidá k Shieldu a Avengers, jenže právě teď se jeden velký problém rýsoval a mohl za něj on, protože se měl od Wandy držel dál.
Steve se zamračil, všiml si poblikávajícího fialového světla ve Visionově kameni. Vision se zatím pobaveně zasmál, „rozhodně zodpovědnost přebereš, ale pouze za své vlastní svědomí. Já nemám žádné další důvody se s tebou přít. Jsi jen pouhý manipulátor, zvyklý dostat se ke všem informacím a potom je využít ve svůj prospěch. Jenže ona je silná a ty nevyrovnaný voják," řekl Vision posměšně. Bucky se kousl zevnitř do tváře, chtěl na něj zařvat, že to všechno bylo opravdové. Nevyužíval Wandu k získání informací a ani Wanda si s ním jen nehrála, anebo ano? Byla by toho schopna?
Steve ho chytil za paži, nechtěl, aby jeho přítel udělal něco neuváženého.
„Znám Wandu a ty jsi pro ni byl jenom hračka," řekl Vision a pokračoval by, aby ho vyprovokoval, ale přímo mezi nimi se objevilo praskající zlatavé světlo. Zvětšilo se v kruh. Byl to portál do jiných světů.
---------------------------------
Vír, ve kterém se Wanda a Strange objevili, je nesl k domovu. Modré, šarlatové i zlatavé oblaky se točily kolem nich. Wandě se zdálo, že se pohybují samotným vesmírem skrze galaxie.
„Mohu nás nasměrovat kamkoliv jinam," navrhl jí. Wandu to zaskočilo, že tady mohou mluvit, myslela si, že hlasy tu nebudou slyšet.
„Můj byt na základně Avengers," navrhla rychle a opatrně se rozhlédla na barevná mračna, stále měla pocit, že by tu neměla mluvit. Bylo to velmi zvláštní místo.
„Dobře, vynasnažím se," slíbil Strange a pevně zavřel oči, „zkuste na to místo usilovně myslet," radil jí. Wanda proto také zavřela oči, představila si celé Avengers HQ a její malý byt.
„Myslete na domov," zašeptal Strange a ve Wandiné hlavě se objevil Bucky. Jeho usměvavá tvář, jemný stisk kovové paže. Jemná i přesto, jak hrozivě vypadala. Bylo jí jedno, kde se ocitne, protože on byl jejím domovem.
-----------------------------
Světlo prudce zasáhl Buckyho a donutilo Steva i Visiona o kus ustoupit.
Bucky pocítil na chvíli spojení ve své hlavě jako s vesmírem samotným. Ucítil její vůni, slyšel její hlas, všechno ho to na malou chvíli obalilo, všechny jeho smysly, stejně jako červené obláčky linoucí se z jejích rukou. A v tu chvíli stála před ním a to v celé své kráse. Přenesla se k němu skrze vesmírný portál a skončila mu v náručí, když před ním námahou lehce klopýtla a opřela se o jeho hruď.
ČTEŠ
Lost in Scarlet 「WinterWitch¹」
Fanfiction1. díl série Lost in Colours ❤️ ,Jak ses k takovým dokumentům dostal?' ,Byl jsem agentem Hydry dlouhou dobu, vím, jak se dostat k takovým informacím. My oba jsme byli Hydra a za to nás budou považovat nejspíš napořád, měj se proto na pozoru.' Příběh...