{[Stolen-Relic] Krátká kapitolka s názvem Pod tlakem. Upoutávka na další díl tohoto příběhu, kde se hlavním hrdinou stane Helmut Zemo!}
Tony Stark rozevřel průhledný deštník, když začalo poprchávat. V tomhle ročním období se střídal déšť se sněhem. Stál na náměstí, všude okolo něj svítila světla z přízemních obchodů s oblečením, elektronikou a dalšího různého zboží.
„Tady jste," pozdravil mladý kluk, který se objevil za ním. Tony se otočil, spatřil muže, na kterého čekal. Technik a především talentovaný hacker. Seděl před ním na invalidním vozíku, mírně se pousmál, „chvíli jsem vás nemohl najít, pane Starku. Jsem Hunter May," natáhl ruku k Tonymu. Potřásli si rukama a Tony se také ze slušnosti představil. Poodešli kousek pod střechu, aby na ně nepršelo a také aby se všem nevystavovali uprostřed náměstí.
„Říkáte, že všechna data z Visionova mozku byla zničena? Program Primuse je tedy ztracený?" vyptával se Hunter ke své práci.„Ne, stále máme Primusovu hlavu, vytáhnout informace bude ale složitější, než jsem si představoval," vysvětloval Tony a stále obezřetně sledoval okolí. Šedé dlažební kostky po dešti tmavly a lehce se zvedal vítr. Hunter vytáhl mobil a připojil se ke svým internetovým stránkám. Naskočila stránka se třemi hlavami psů, zeleně vybarvenými.
„Z materiálů, které jste mi poskytl, jsem dokázal vytáhnout pouze tohle," vzhlédl Hunter k Tonymu a podal mu mobil s informacemi. Mobil zobrazoval trasu, kudy se Vision vydal, když byl ovlivňován Primusem. Tony se zamračil, protože dvě cesty vedly za hranice města New York. Jedna byla ke Stevově chatě, ale druhá směřovala až na samotný sever Ameriky, do státu Maine.
„Co může být v Maine?" přimhouřil Tony oči a vrátil mobil Hunterovi, „přepošlete mi prosím všechny informace na..." než dořekl, Hunter vytáhl z kapsy flashdisk a podal ho Tonymu, „bylo mi to jasné, že vás to zaujme," pousmál se mladý hacker.
„Tolik se nesnaž, ještě tě budu muset zařadit do programu Avengers. Varuji tě, zájemců je horda," řekl, když přebíral flashdisk.
„Jsem jen chlápek za počítačem," pousmál se Hunter.
Rozloučil se se Starkem a každý si šel svou cestou. Tony Stark přemítal o Visionovi, především o jeho cestě do Maine. Proč ho Primus hnal právě tam? Bylo tam něco důležitého? Brzy to bude muset prověřit, je možné, že doktor Fennhoff a Primus byli k Bloodstonům blíže než očekávali.
Slunce vysvitlo a Tony mohl složit deštník.
Musel zajistit, aby už slunce na Zema nikdy nesvítilo.
Na toho, který chce, aby impérium padlo.
{[Stolen-Relic] Díval jste se někdo na seriál Under the Dome (Pod kupolí)? Objevila se tam postava hackera jménem Hunter May, tak jsem ho tu použila. Zachovejte však klid, nemá to žádnou spojitost s příběhem :) řekněme, že se jedná o cameo :D}
ČTEŠ
Lost in Scarlet 「WinterWitch¹」
Fanfic1. díl série Lost in Colours ❤️ ,Jak ses k takovým dokumentům dostal?' ,Byl jsem agentem Hydry dlouhou dobu, vím, jak se dostat k takovým informacím. My oba jsme byli Hydra a za to nás budou považovat nejspíš napořád, měj se proto na pozoru.' Příběh...