Vlak se již skutečně dlouhou dobu nerozjel, proto se Bucky s Wandou rozhodli vystoupit na koleje stejně jako hrstka cestujících, kteří zamířili na jiný spoj do nedaleké obce v blízkosti města Suffolk ve státě Virginie. Ostatní cestující se rozhodli vyčkat uvnitř.
Bucky od androida odtrhl hlavu, kde se nacházelo jeho hlavní paměťové centrum, bylo v jejich zájmu hlavu raději odnést Starkovi, který by hlavu zprovoznil a android by jim prozradil další informace. Dal si ji opatrně do batohu, tentokrát už dával pozor.
V menší obci nalezli poloprázdné bistro, kde se chtěli v klidu najíst. Oba již měli chuť na něco teplého, než bylo jen suché jídlo z batohu. Obsluha byla příjemná a na šarvátku ve vlaku brzy pozapomněli, když už měli v sobě šťavnaté maso a křupavé krokety.„Čím chceš jet dál?" zeptala se Wanda, zatím totiž nevěděli, jakým spojem se mohou dostat do New Yorku, který byl vzdálen ještě snad deset hodin cesty.
„Zatím nevím," řekl s plnou pusou.
„Tak se potom po nějakém spoji podíváme," dodala čarodějka, „napadlo mně třeba..."
„Ne," odsekl rychle Bucky, že to Wandu donutilo nedokončit větu, zarazila se a lehce vytřeštila oči při takové reakci. Znalo ho, věděla, že umí být protivný, ale neočekávala takové nepříjemné vyštěknutí na její osobu. Bucky polkl poslední sousto, dosud hleděl soustředěně do talíře a jeho oči se schovávaly za kšiltem. Odložil příbor na talíř a odsunul jej o kus dál od sebe a až potom vzhlédl k ní. Stále sedíc se nahnul nad stůl, „nerozhlížej se," zašeptal s naléhavostí v očích. Někdo je musel pozorovat, Wanda ihned pochopila. Nervózně si vzala do rukou sklenici se svojí bublinkovou limonádou a napila se, aniž by očima uhnula kamkoliv do strany, dokonce ani velkým proskleným oknem ven se neodvážila pohlédnout.
„Tam, kde my dva pracujeme," myslel tím Shield, „tam nevěří nikomu, především mně a tobě, neustále nás sledují," vysvětlil Bucky jeho náhlou obezřetnost a batoh, který měl vedle sebe si přitáhl ještě o něco blíž, pod pevnou vrstvou látky pocítil kovovou hlavu androida.
„Jak tohle všechno víš?" Wanda ho napjatě sledovala, měla tušení, že za celou tu dobu, kdy ji všichni stavěli od důležitých informací dál, se od vojáka konečně něco dozví.
„Viděl jsem složky. Neptej se mě kde, bylo to někde, kde jsem neměl co dělat," jemně si odkašlal, když kolem nich prošla mladší žena a skryl se znovu pod kšilt, „pod složkami Avengers jsme vedeni jako teroristi," prozradil jí tajné informace.
„Jak ses k takovým dokumentům dostal?" poposedla si a opřela si ruce o stůl, aby on nemusel vůbec mluvit nahlas.
„Byl jsem agentem Hydry dlouhou dobu, vím, jak se dostat k takovým informacím. My oba jsme byli Hydra a za to nás budou považovat nejspíš napořád, měj se proto na pozoru," upozorňoval na fakta, ale víc prozradit již nechtěl. Dost již riskoval, když jí pověděl o složkách jich obou.
ČTEŠ
Lost in Scarlet 「WinterWitch¹」
Fanfiction1. díl série Lost in Colours ❤️ ,Jak ses k takovým dokumentům dostal?' ,Byl jsem agentem Hydry dlouhou dobu, vím, jak se dostat k takovým informacím. My oba jsme byli Hydra a za to nás budou považovat nejspíš napořád, měj se proto na pozoru.' Příběh...