Natasha svírala v teplé dece ve svém náručí malé dítě. V místnosti bylo teplo, ale přesto se bála, aby se malá nenachladila. Sama se nabídla Wandě, že ji pohlídá. Dianne klidně spala po opravdu dlouhém uklidňování u tetičky Natashy. Malá dokázala být velmi živá.
U tříměsíčního dítěte ještě nebyla zřetelná a už vůbec jistá barva očí, ale už teď se o tom vedly vášnivé diskuze a dokonce sázky, jestli budou očka zbarvena po zelenooké čarodějce nebo modrookém vojákovi. Samozřejmě se však do toho mohly zamíchat vzdálenější geny předků, takže nic nebylo jisté, stejnak další sázky přicházely. Pomalu se zdálo, že Avengers nemají nic lepšího na práci.
„Jde ti to, byla bys skvělá máma," poznamenal Clint, který odpočíval rozvalený na pohovce naproti. Také hlídal. Wanda pro něj byla jako jeho vlastní dcera, poslední dny jejího těhotenství nedal Buckymu pokoj a stále mluvil o tom, jak má postupovat, až přijde den D. Přece jen téměř před sto lety, kdy se Bucky narodil, bylo časté, že ženy rodily doma a tak neměl přesné tušení, jak to dnes chodí. V Hydře neměl žádný kontakt s normálním chodem světa.
Natasha se na Clinta pousmála, ráda by měla vlastní děti, jenže její sterilizace jí to nedovolovala.
„Já vím. Mohli byste mi s manželkou nějaké dítě narodit, adoptovala bych si ho," vtipkovala vždy. Clint jen rozhodil rukama, „já vím, já bych chtěl, ale ona se žádného nechce vzdát."
„To je přirozené, Clinte," ozval se Steve, nechápal ironii, ve které mluvili. Také seděl v obývacím pokoji u jednoho ze stolů, nenechal si ujít příležitost, kdy malou Dianne může vidět. Přece jen teď byl strejda Steve. Clint si nemohl odpustit, „vždyť jsme jako jedna rodina. Mohli bychom si děti rozdělit. Třeba teď moje poslední dítě může být tvoje, Nat. Je ještě malý, nebude si nás s manželkou ani pamatovat," a na tváři mu hrál pobavený úsměv. Steve se jen mračil, doufal, že tohle ti dva nemyslí vážně. Mezitím je na půl ucha poslouchal Scott, seděl opodál u počítačového stolu a něco tam kutil.
„To je dobrý nápad, Clinte," pokyvovala Natasha, aby se Steve mohl ještě více mračit. Chytla se však toho tématu a začala mluvit o tom, že magie chaosu, kterou Wanda vládne, dokáže léčit.
„Pak bys mohla mít své vlastní dítě," Steve se toho chytl, rád slyšel, že jsou takové věci možné.
„Páni! A kdo by mohl být můj dárce? Nechci se totiž nikoho z vás citově dotknout, ale myslím, že na něco takového jako je společné soužití s mužem, mě už nikdo nenaláká," Natasha pobaveně zdvihla obočí.
„No Banner, přeci," pokrčil Steve rameny.
„To by šlo, je chytrej, ale bůh ví, jestli se někdy vrátí ze svého výletu na Asgard," řekla Natasha, nejraději by se k tomuto tématu ani nevracela.
„V tomhle případě spíš Thor ví," ukázal na ni prstem Clint, v tomhle měl pravdu. Bruce Banner během Wandina a Buckyho dobrodružství přijal pozvání Thora, aby přišel na Asgard a poznával tam zdejší technologie.
„Nebo tady Clint by mohl darovat, když pořád slibuje to společné sdílení dětí," Steve svým návrhem všechny překvapil i samotného Scotta, který nyní vzhlédl od počítače a začal je pozorně poslouchat. Drby spojí všechny lidi dohromady, to je zaručená praxe. Clint hned kroutil hlavou, že tohle by tedy nešlo. Scott se ozval, „ehm..." odkašlal si prvně, „mám titul z elektrotechniky," počkal, až se všichni nechápavě otočí jeho směrem, „nebyl bych špatný kandidát na dárcovství."
ČTEŠ
Lost in Scarlet 「WinterWitch¹」
Fanfiction1. díl série Lost in Colours ❤️ ,Jak ses k takovým dokumentům dostal?' ,Byl jsem agentem Hydry dlouhou dobu, vím, jak se dostat k takovým informacím. My oba jsme byli Hydra a za to nás budou považovat nejspíš napořád, měj se proto na pozoru.' Příběh...