(vini uehara) Yağız Keskin : Ben size kendimi şöyle tanıtıyım.Gücümden,paramdan,yakışıklılığımdan dolayı etrafım da dolaşan kızlar bana itici geliyor artık.Tabi yakışıklıyım canım.Kızları da anlıyorum gerçi bu yakışıklı,kahve rengi gözlü,siyah saçlı,vişne çürüğü renginde olan bu dudaklara kim dayanabilir ki?........derken işte o kız? Derin :)
(flavia charallo) Derin Durgun : Yukarıda konuşan bu ukala beni kendine öyle bir bağladı ki.Sanki bütün organlarım onun için bağırıyordu.Elbetteki çok yakışıklı,tatlı bir çocuktu ama ben bunu hiç bir zaman kabul etmedim.Fakat ben ne kadar kaçmaya çalışırsam çalışıyım kendimi hep onun yanında,onun kalbinde buluyordum.Kendime gelince elbette ki bende tatlı,ponçik,güzel bir kızım.Kızıla yakın kahverengi uzun saçlarım etkileyici.Yeşil gözlerim bambaşka.Kiraz dudaklarım da çok tatlı bence.. Fakat bu güzelliklerimin hepsini ben Yağız'a hediye ettim.Çünkü o benim Dondurmam..
........
Savaş : Ben de size şöyle bir açıklama yapıyım.Ben Yağız sayesinde bu müthiş okula yerleştim.Fakat Derin'in en güzel,en tatlı kısaca dünyanın tüm güzellikleri yüzüne vurmuş arkadaşı Merve'ye aşık oldum.Çok şükür aşkımı ters tepmedi ve bana sıkı sıkı sarıldı.Ben Kıvanç gibi ukala değilim ama yakışıklı çocuğumdur.Kahverengiye kaçan saçlarım,kahverengi gözlerim Merve'yi etkiledi.Kirli sakalı sevdiğimden kirli sakallı bir yüze sahibim.Zaten bizim ekipte çirkin erkek yok ;)
Merve : ''Yakuşuklu cocuğomdor'' :D ama benim yakışıklı çocuğum kendisi.Okula ilk geldiğinde dikkatimi çekmeyi başardı zaten Savaş.O kadar cool bir tavrı var ki kendisinin hemen aşık olmuştum zaten.Hele o gülüş ulan var ya yerim :) Tabi bende fena değilim canım.Sarı uzun düz saçlarım ve mavi gözlerim vardır.Bu yüzden sürekli Savaş bana gözlerinde yüzesim geliyor der. Komik çocuk ya.
Fatih : Merhaba :) Bende gurubun sap çocuğuyum.Şunlara diyorum ki bana birini bulun.''Yakışıklı çocuğum,tatlıyım '' daha ne istiyor bu kızlar? diye düşünürken benim kafaya DANK etti.AŞK....Meğer güzel,çirkin olmak fark etmiyormuş.Aşık olmak gerekiyormuş.Fakat ben öyle çok doğru bir insana aşık olmadım.Yağız'ın kız kardeşi Cansu :) O kadar güzel bir kız ki abisine çekmiş ama o bambaşka :) Ben aşık oldum hem de kardeşimin kardeşine :) Benim işler biraz karışık ben size fiziksel özelliğimi söylüyüm.Siyah saç,mavi göz,cool-tarz bir çocukum.
Cansu : Fatih'in de dediği gibi biz biraz yanlış kişilere aşık olduk.Fatih Derin'in abisi oluyor.Biz de Derin ile çok iyi anlaşıyorduk.Bu yüzden ben sık sık onlara gidiyordum ve Fatih ile çok fazla yakın kalmış oluyorduk.Aslında bu duruma bizi biz sokuyorduk :) Fiziksel özelliklerim.Siyah dalgalı uzun saç,yeşil gözler...
UMARIM BEĞENİRSİNİZ KİTABIMI.BU KARAKTERLERİN TANIMIYDI.
TEŞEKKÜRLER AMA YORUM VE VOTE ATMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN :
İNSTAGRAM HESAP : kubra42karakaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONDURMA !
Ficção Adolescente''Bizim aşkımız nasıl ?'' ''Bilmem..'' ''Bence dondurma gibi..'' ''Niye?'' ''Çünkü,dondurmalar çok farklı...Onları yerken düşünemiyorsun,üzülemiyorsun.Sanki bütün mutluluğuna seni hapse...