DONDURMA 4

136 30 1
                                    


Oda da müzik dinliyorduk.Ayaklarımı tavana yaslayarak tabi bu şekilde kendimi müziğe bıraktığımı düşünüyordum.Çok saçma olsa da böyle....Cansu yanıma gelip bağdaş kurdu.Tabi Merve de.Kim bilir ben müzik dinlerken ne konuştular?Kulaklığımı çıkartıp ''Ne var?''

İkisi de kıkırdayarak ''bir şey soracağız.''

''Sorun'' diyerek yerimden doğrularak bağdaş kurdum.Bu oturma stiline bayılıyorum.

''Abimden hoşlanıyor musun?'' gözlerimi devirerek ''Tabi ki hayır.Onu tanımıyorum,yakışıklılığına aldanıp tabi ki de hoşlanmadım.''  ' hayır ya daha az önce onun yakışıklı olduğunu kabul etmiştim.Olamaz.'
Ceyda yüzünü buruşturarak ''Kaybettim''

Yüzümü anlamsızca Merve'ye çevirmiştim.
''Kazandım'' diyerek saçma sapan hareketler yapıyordu.

''Ne oluyor?'' diyerek ikisine de çıkıştım.Meğersem bu iki cadı benim üzerimden iddaaya girmiş.

Sinirle ikisine de bakıp tekrar aynı pozisyonuma girdim.

**********************************

''Sabah sabah  kapının önündeki korna sesi ne lan?'' diyerek yataktan düşmüştüm.

''Abim gelmiş hadi çabuk hazırlan.Yoksa onun dırdırını işitmek istediğini hiç sanmıyorum''dedi alayla.'Aha dırdır ediyordu.Ama bunu herkes yapıyor daha farklı şeyler lazım.Ne diyorum ben ya?Öğrensem ne olacak ki? '  diyerek kendime geldim.Üstüme tam beni yansıtan kıyafetler giymiştim.Yani okul kıyafet tarzımı dedim kıkırdayarak.İkisi de bana delirmişim gibi bakıyorlardı.Omuzlarımı silkip merdivenlerden indim.Kapının önünde böyle bir araba beklemediğim için ağzımı kapatmakta zorlanıyordum.Yağız arabanın ön tarafına yaslanmış bizi izliyordu.''Ceketini beğendim ponçik'' üzerimdeki cekete baktığım da sıradan ama çok beğenmiş olduğum bir kolej ceketi vardı.''Benim olduğu için güzeldir'' dedim.Kafasını iki yana sallayarak arabaya bindi.Ben tam arka yere geçecek iken Cansu ve Merve beni iterek koltuğun arka tarafına geçtiler.Ve koltuğu çekip ellerini yumruk yapıp birbirlerine vurdular.'Bunların derdi neydi? ' Her neyse öne geçip Yağız'ın yanına oturdum.Çünkü beni arkada istemiyorlardı.Emniyet kemerimi takmak için elime aldığımda 'sıkıştı mı bu ya? gelmiyor.gelsene baş belası şey' Yağız bir anda elimdeki kemeri alarak çekiştirdi ve sıkıştığı yerden kurtardı.Fakat biraz fazla yakın değil miydik yani.O parfümü ciğerlerime dolmak zorunda mıydı.Yavaşça yerine otururken nefesimi dışarıya verdim.Gözlerimin ucuyla ona bakarken gülümsüyordu.Galiba onu güldüren şey yanaklarımdı.Çünkü kızardılar.Okula girdiğimizde tabi ki bütün gözler ben ve Yağız'daydı.' Kim bilir neler düşünüyorlar ya? ' Bizim kızların yanına giderken Yağız 'da Savaş'ın yanına gitti.Bizim kızlar lavaboya gitti.Bende sınıfa.Çantamı sıranın üzerine bırakırken Yağız'ın sırasının altında bir defter olduğunu fark ettim.Merak etmiştim ama yani.Elime alıp tam açacakken '' Başkalarının eşyasını izinsiz kurcalamak çok ayıp yalnız '' diyerek yanıma yaklaştı.'' Sadece merak etmiştim,yani benim zannettim.'' diyerek her şeyi iyice berbat ettim.Çünkü defterin üzerinde koskocaman Yağız Keskin yazıyordu.Sırıtarak yanıma oturdu.Savaş yerine geçerken kulağıma eğilerek ''yemedi'' dedi ve göz kırptı.Yağız  defteri alarak her zaman ki gibi bir şeyler karalıyordu.Hiç bir şey anlamıyordum ya ne yapıyordu bu çocuk? Sınıfa Merve'nin girmesi ile Savaş'ın yüzü gülmeye başladı.Kesin sevgili olacaklar diye düşünürken aslında bunu dışımdan söylediğimi bana Yağız fark ettirdi. ''Kıskandın mı?''
''Ne alakası var be?''
''Çok atarlısın bu da seni çekici yapıyor.Dikkat et'' dedi alaycı fakat uyarıcı bir tonda.

'Bana çekici dedi.Yuh ama ya bizde insanız.Ayrıca ayıp ayıp ' derken yanaklarımda ki kızarıklar zaten firar etmişlerdi.
''Ayıp ayıp'' dediğimde gülmeye başladı.Onun gülüşü farklıydı böyle hapis ediyordu sanki ruhumu.Bir nevi dondurma gibiydi.Soğuktu ama tatlıydı da.


************************************

''Yarın doğum günüm.Sen de gelsene Merve geliyor.'' dedi Cansu  heyecanla.

''Kaçta ? '' diye sordum direk çünkü yakın arkadaşlarımın üzülmesinde hiç hoşlanan birisi değildim.
'' 19.00 da başlayacak.Lütfen gel.''

''Gelmeyi çok isterim fakat  annem hayatta beni oraya yalnız göndermez.Abim de maalesef evde yok.Yani üzgünüm.'' dedim üzgün bir ses tonuyla.

''Ben alırım seni 6.30 gibi aşağı da ol.'' dediği gibi sınıftan çıkıp gitti.
Cansu sırıtıyordu.''O zaman yarın görüşürüz'' dedi ve telefonuna sarıldı.Sarıldığı gibi tekrar bana döndü ''Abimi takip etmiyor musun? '' dedi şaşkınlıkla.

''Hayır,gerek var mı?'' dedim şaşkınca.

''Çok değişik bir kızsın sen ya'' dedi kıkırdayark.Kıkırdamasına karşılık verip önüme döndüm ve ınstagramımı açtım.Gelen bildirimlerde Cansu'nun takip isteği vardı.Kabul ettim ve bende onu takip ettim.Çok geçmeden kabul isteği de geldi.Cansu'nun sayfasını dolaşmaya başladım.Bir yandan da kalp bırakıyordum.Yağız'ın fotoğrafını gördüm ve bir anda durdum.Yatakta uyuyordu.Yarı çıplak bir vaziyette ve saçları dağınıktı.Boynunda bir kolye vardı bu kolye  ilk geldiği zamanda da vardı.Fakat nasıl bir kolye olduğunu görememiştim fotoğrafta da belli değildi.Fakat bence aşırı tatlı çıkmıştı.Kıkırdayarak diğer fotoğrafları da gezmeye başladım.Tabi hocanın derse girmesiyle telefonu panikle sıranın altına soktum.Yağız da çoktan gelmişti ama bunu hiç fark etmedim.Acaba fotoğrafı görmüş müydü? 
'' Biliyorum o fotoğrafta aşırı tatlıyım '' dedi haince gülerek.

''Ya ya kesin öyledir '' dedim.

'' Kabul et beni yakışıklı ve tatlı buluyorsun '' dedi kendini beğenmiş.

'' Beni diğer kızlarla karıştırıyorsun,canım.'' dedim.

''Bana canım dedin ne bu hız güzelim ya '' dedi alayla.Fakat daha yeni bana güzelim mi demişti.İçimde sevinç çığlığı atıyordum.Fakat yanaklar gene firarda.

'' Utanma utanma '' dedi sırıtarak.

Bacağına attığım tekmeyle inledi.Bende zafer kıkırdamamı yaptım.Aslında kahkaha atardım ama dersteydik.


UMARIM BEĞENİRSİNİZ...BİR SONRAKİ BÖLÜM YARIN GELECEK..

YORUM VE VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN.

TEŞEKKÜRLER...


DONDURMA !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin