DONDURMA 8

131 11 3
                                    


DERİN'DEN :

Ellerimi belime koyarak mutfağın kapısında beklemeye başladım.
''Ben ne yapacağım aşçı bey? '' dedim sırıtarak.

''Mümkünse salata'' dedi tek kaşını kaldırarak.


Başımla onay vererek poşetten salata malzemelerini çıkartıp güzelce yıkadım.Kesme tahtasını elime alarak en iyi kesen bıçağı elime seri katilmiş gibi alarak marulların canına kıymaya başladım.Bu düşünceler beni güldürüyordu ve bu yüzden kıkırdadım.


''Deli filan değilsin değil mi?'' dedi ciddi ciddi.


''Bilmem belki azılı bir seri katilim ya da bir sapık'' dedim gözlerimi kocaman yuvarlak yaparak.En sonunda Yağız'ın yüz ifadesi değiştiği için sesli bir kahkaha patlatmıştım.

''Çok kötü bir espriydi'' dedi içeriye girmeyen fakat çıkmayan Savaş.

Gözlerimi devirip marulların canına kıymaya devam ettim.Bu sefer kolunun dirseğini tezgaha koymuş başını da eline yaslamıştı.Ayriyeten bence biraz daha uzağımda dursa iyi olurdu.Çünkü Merve görürse tamamen yanlış anlardı.


''Ne yapıyorsun?'' 

''Salata''

''Yapabiliyor musun? ''

''Çok saçma bir soru''

''Niye? '' 

''Çünkü ben salata konusunda tamamen uzmanımdır ''

''Anladım '' dedi alaycı tavrı ile.

''Merve nerede? '' dedim soru işaretine bastıra bastıra söylerken.

''Odasına çıktı ve beni de kovdu' dediğinde Yağız gitmişti.Fakat beni  bırakıp  nereye giderdi üstelik yemek ne olacak?

''Neden?''

''Çünkü onu korkuttum.''

''Nasıl becerdin?''

''Sizin seslerinizi duydum yukarıda Merve'nin odasına girip kapını arkasına saklandım kapıyı açıp daha ışığı yakmadan da 'böghh'' diye bağırınca korktu ve beni kovaladı.''

''Aferin sana ama benim bir işim var.'' dedim ve tekrar arkamı dönerek ''Ona dondurma götür.'' dedim ve göz kırptım.


Mutfaktan çıkarak salona gittiğimde cama yakın bir mesafede telefon konuşuyordu.Acaba kim? Ve ne konuşuyor?

diye diye kendimi Yağız'ın arkasında buldum.
''Hemen'' diyerek telefonu kapatmıştı ve dönmek için arkasını döndüğünde karşısında duran bir adet '' BEN '' Fakat o böyle düşünmemişti ve o can alıcı soru ''Beni mi dinliyorsun sen?'' dedi biraz sinirlenmiş yüz ifadesiyle.

''Saçmalama'' diyerek ellerimi dizlerime vurdum ve acımıştı ama ya.

''Tamam o zaman arkamda ne yapıyordun?''  
''K-küpem küpem düşmüş onu arıyorum '' dediğimde ellerimle saçlarımı kulağımın arkasına koymuştum.Refleks işte ama bir daha ben bu refleksi yapanın var ya.

DONDURMA !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin