Bugün ilk derse gelmemişti fakat kardeşi buradaydı ve abisi gelmediği için yanıma geçmişti.
''Abim çok yakışıklı değil mi?''
''Her erkek gibi işte'' dedim fakat birazdan çarpılacağımdan emince içimden tövbeleri saymaya başladım.
''Emin misin ?''
''Evet '' dedim ukala bir tavırla.Cansu çok inanmamış olsa da dudaklarını kıvırarak arkasına yaslandı.Biz saçma sapan gülüşürken sınıfa Yağız ve Savaş girdi.Cansu kalkıp bir arkamıza oturdu.Yağız gülümsemiyordu fakat somurtmuyordu da.Yanıma geçip oturduğunda yüzüne dikkatlice baktığımda artık ondan etkileniyormuşum gibi davranmaktan vazgeçmem gerektiğini anlamıştım.Bunu neden düşündüğümü bilmiyorum ama böyle olması gerekiyordu gibi...Yan tarafıma döndüğümde Merve'nin yanakları kızarmıştı...Ne oluyordu lan?Bunlar yoksa aşk mı yaşıyordu.Çünkü Savaş'ta utanırcasına sırıtıyordu.Hemen her şeyi öğrenmem gerekiyordu.Mesaj yerimde hep kayıtlı kalan ponçik yazısına tıkladım.
Gönderilen: PONÇİK :)
Neler oluyor o sırada.Çabuk anlat.Yazarak gönder tuşuna bastım.Merakla bekliyordum.Mesaj sesi geldiğinde Yağız ufak bir sırıtmayla bana baktı.Çünkü mesaj sesim farklıydı biraz.Hatta baya farklıydı.Her mesaj geldiğinde telefonumda gönderen kişiyi ne diye kayıt ettiysem o ismi söylüyordu.Yağız'ın gülümsemesi gene de hoşuma kaçmıştı.Sonra panikle mesaja döndüm.
Gönderen: PONÇİK :)
Bana güzel olduğumu söyledi.Hepsi bu kadar ama utandım iş de.
Ah ponçiğim her şeye hemen utanırdı ve utandığı zaman yanakları domates gibi kızarırdı.Merve'ye döndüğümde bana gülümsedi.Galiba bu çocuktan hoşlanıyordu.Fakat ben üzülmesinden korkuyordum.Bütün bu düşüncelerimde araya giren Cansu oldu.
''Abi?''
''Ne var?''
''Ben bu gece Derin de kalacağım.''
Yağız şaşkınlıkla bize bakarken ben de şoka girmiştim.Fakat Cansu'nun göz kırpmasıyla hiç bir şeyi bozuntuya vermemiştim.Yağız bir bana bir de kardeşine baktıktan sonra
''Ne ara bu kadar samimi oldunuz lan?''''Olamaz mıyız?'' dedim çıkışarak.
''Olursunuz da ne bu atar ?'' dedi sinirli bir şaşkınlıkla.Bence bu kadar vicdansız olmamalıydı.Aşırı çekici gözüküyordu.Düşüncelerimi dağıtarak
''Ukalasın kabul et''
''Atarlısın kabul et ayrıca beni beğendiğini saklamak için sürekli dudaklarını kemiriyorsun'' dediğinde utançla dudaklarımı ısırmayı bırakarak gözlerimi kaçırdım.Araya tekrar Cansu girdi.
''Eee abi izin var mı?''
''Yarın okula gelirken sizi ben götüreceğim''dedi.Gidin dememişti ama bu gidin demek anlamındaydı.
**********************
Merve ve Cansu ile şu ev mevzusunu konuşuyorduk.Cansu gerçekten bizde kalacaktı.Tabi Merve de.Sırada otururken omzuma dokunan bir el gördüm.Kafamı çevirdiğim de çocuğu tanıyor muyum diye süzmeye başladım.Tanımadığımdan emin olduktan sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONDURMA !
Teen Fiction''Bizim aşkımız nasıl ?'' ''Bilmem..'' ''Bence dondurma gibi..'' ''Niye?'' ''Çünkü,dondurmalar çok farklı...Onları yerken düşünemiyorsun,üzülemiyorsun.Sanki bütün mutluluğuna seni hapse...