Yaklaşık iki gündür buradaydık fakat Derin hala uyanmamıştı.Doktorların dediği tek bir şey vardı oda ''bekleyin'' Bu ne ya? Ben yıllar sonra annem dışında bir kız seviyordum ve oda şimdi ölüyor muydu? Bana yapılan büyük bir haksızlıkmış gibi geliyordu.Hastanede Derin'in yanında sadece ben vardım.Yanına,odaya girdim.Yan tarafta duran sandalyeyi elimle çekerek yatağın başucuna koydum.Derin'in ellerini avuçlarımın içine alarak dudaklarıma götürdüm.O kadar özledim ki onu.Her saniye yanında kalmak istiyordum.Gözlerimden akan yaşları umursamayarak bir kaç cümle mırıldanmaya başladım.
''Derin'im,güzelim benim...Sana karşı hissettiğim o kadar çok duygum var ki...Sana karşı çok öfkeliyim çünkü beni bırakıp gidiyorsun.Gitme Derin,lütfen gitme.Şuan gözlerin kapalı olabilir,evet.Ama o aptal kulaklarına beni duyduğunu biliyorum.Umarım duyuyorsundur yani.Çünkü açmazsan eğer bu gözlerini en azından bildiğini bileceğim.Gerçi sen açmazsan bu gözlerini ben yaşamayacağım.Sen benim canımdın lan,hayatımdın.
Ben seninle görüyordum,seninle duyuyor,seninle konuşuyordum,seninle seviyordum.Ben seninle yaşıyordum.Sen ne yaptın bilmiyorum ama bana pek iyi bir şeyler olduğunu sanmıyorum.Sanki hayatım durdu.Sen gözlerini açmayınca güneş doğmuyor gibi,konuşmayınca dünya dönmüyor sanki.Ne biliyim sen yaşamayınca hayatı,hayat geçmiyor gibi.Kısaca sen olmayınca ben yokmuşum gibi....Kalk, ben seni çok özledim Derin...Geri gel bana.Tamam...biliyorum.Sen hiç benim olmadın ama aslında sen benimsin Derin.Sen aç gözlerini ben anlatacağım sana nasıl sen benimsin.Ben seni seviyorum deli.''
Yavaşça başımı kaldırıp Derin'in ellerini bırakıp odadan çıkarken Derin'in sesini duydum.
''İki dakikada toprağa gömmüşsün beni.'' diyerek gülümsemeye çalıştı.
''Derin...!''
''Benim.''
''Delicik uyandın mı? Burada mısın? Off Allah'ım şükürler olsun.Yaşıyor be açtı gözlerini.''''Sakin ol lan ''
''Fatih...Fatih'i aramam lazım.'' diyerek Fatih'i arayıp haber ettim.Derin ufak bir gülümsemeyle ''Duydum''
''Neyi?''
''Bana yaptığın aşk itirafını.''
''Yok öyle bir şey.''
''Duydum...İtiraz etme iş de ''
''Uyduruyorsun.Artık aşkımdan delirmişsin.''''Ya uydurmuyorum,duydum her şeyi.''
He he dercesine başımı sallayarak sırıttım.Bilmesini istemiyordum bu şekilde olmazdı yani biraz fazla klasik ya.Daha farklı olsun istiyordum.
''Off...Uyuzsun..Seviyorsun iş de kabul et...''
''he he delicik.''
Tam cevap vereceği sırada içeriye bizimkiler girdi.Sevgi gösterileri filan.
*********************************************
Hastaneden çıkıyorduk.Bunun için işlemleri yapmak için yanlarından ayrıldım ve işleri bitirip geri dönmek için adımlarımı atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONDURMA !
Novela Juvenil''Bizim aşkımız nasıl ?'' ''Bilmem..'' ''Bence dondurma gibi..'' ''Niye?'' ''Çünkü,dondurmalar çok farklı...Onları yerken düşünemiyorsun,üzülemiyorsun.Sanki bütün mutluluğuna seni hapse...