''Derin uyan gidiyoruz.''
''Nereye lan?'' dedim uykulu ve kapalı olan gözlerimle.
''Ebenin... her neyse kalk hadi.Gezeceğiz.''
Şuan her şey şaka olmalıydı abim benle gezeceğini söylemişti.Büyük bir şaşkınlıkla yataktan hoplayarak
''Şaka yapıyorsun '' diyerek büyük bir şaşkınlık içerisindeydim.
''He şaka yapıyorum lan kalk hazırlan döveceğim bak.'' dedi ciddi bir şekilde.
''Nereye gidiyoruz peki?'' dedim çünkü abim benle gitse gitse anca bakkala giderdi.Yani o da nadir. :)
''Bizim grup işte sinema falan izleyeceğiz,kahvaltı falan.Kalk işte.''
Dediğinde gözlerim oval bir şekil aldı.Bizim grup demişti.Yani dün gördüklerim rüya değil miydi? Way canına be.Dediğimde aynanın karşısına geçip üzerime baktım.Dağılmış olan bir saç,kalpli bir pijama takımı ve tavşanlı panduf... Hiç bakmadım sayın.
''Çık giyineceğim.''
''Tamam.Çabuk aşağı gel.'' dedi parmağını bana sallayarak.''Tamam be tamam.''
Ve abim arkasını tekrar dönerek bir şey unutmuşcasına ''Sakın dudağına ruj sürdüğünü de görmeyeyim.Eteğine de dikkat et'' dediğinde maço abi tavrını da ortaya koymuştu.
''Off tamam çık hadi.'' dedim iç geçirerek.
Dolabımı açarak siyah pembe çiçekleri olan bir etek giydim.Üzerine de eteğimdeki çiçeklerin renginde olan bir tişört giydim.Tabi ki manşet küpelerimi de unutmadım.Yağız'ın taktığı kolyeyi de tişörtün içinden salladım.Hafiften pembe rujumu sürdüm.Gözlerime de biraz makyaj yaptım.Saçlarımı da yukarıdan dağınık topuz yaparak bir tutam önüme bırakarak işaret parmağımla birazcık düzelttikten sonra pembe konverslerimi giyip çıktım.Aşağı indiğimde abimin üzerini süzmeye başladım.Beyaz bir tişört ve buz mavisi gömlek giymişti ve kot pantolon giymişti..Saçları da dağınıktı ve mavi gözleri harikaydı.
******************************
Bunlar beni sıkıntıdan patlatacaklardı herhalde.Tabi sonra da açlıktan öldüreceklerdi.Yemek masalarında oturuyorduk fakat yemek yoktu.Bu nasıl iş diyerekten sürekli oflayıp duruyordum.Arada da dırdır ediyordum tabi.
''Ya hadi ama ben acıktım ya.'' dedim iç geçirerek.
''Kızım iki dakika sabret lan.Yağız ile Cansu da gelsin yeriz.'' dedi en sonunda Merve.
''İyi be iyi.Yağız için değil ama Cansu için bekleyeceğim.''
Abim iki kaşını kaldırarak ve beni göstererek ''Bunun Yağız ile ne sorunu var?'' dediğinde yutkunamamıştım bile.Çünkü sorun yoktu sadece uğraşmak hoşuma gidiyordu.''Yok bir şey maviş.Ne sorunum olabilir ki benim Yağız bey ile.'' dedim gülümseyerek.
Dediğimde zaten yanımdaki sandalye çekilmiş ve Yağız oturmuştu.
''Yağız bey de geldiğine göre yemekleri alalım'' dedi abim.Abim siparişleri alıp yemekleri almaya gitti Savaş ile.Koca masa da ben,Merve,Cansu,Yağız,Cenk vardık.
Yemekler geldiğinde iştahla yiyordum fakat patatesi batırdığım ketçap dudağımın kenarına yapıştığını hiç fark etmedim.Cenk eline bir peçete alarak bana yaklaştı.Tıpkı dün olduğu gibi.Elini hızlıca Yağız tutarak ''Kendisi halledebilir.'' dediğinde yüzümde istemsizce bir gülümseme belirdi.Peçeteyi bana uzatarak silmemi işaret ettiği yeri sildim.Çok farklıydı lan bu çocuk bana iyi geliyordu.Yemeği yedikten sonra sıra film seçmeye gelmişti.Ben o sırada lavaboya gittiğim için onlar çoktan film seçmişlerdi.Yanlarına giderek ''Eee hangi film?''
''Korku'' dedi Cenk.
''Ne? '' dediğimde içimdeki bütün korku dışarıya çıkmıştı.,
''Ne oldu ?'' dedi Yağızyüzüme her şeyden habersiz masum bir bebek gibi bakarak.
''Ben korkarım '' dedim iç geçirerek.
''Adı üstünde korku filmi canım.''
''Aman çok komik ya.Ben girmem siz girin.'' dedim fakat az önce bana canım mı demişti o.Yerim ya datlu şey.Galiba bu çocuktan hoşlanıyordum ya.
''Saçmalama biletleri aldık.'' gülerek.Belimden tutarak beni içeriye doğru soktu.Koltuklarımızı E den almışlardı. E3' den E10 'a kadardı.Abim,Cansu,Merve,Savaş,Cenk,Yağız,ben şeklinde sıralanmıştık.Yanım boştu.Yağız Cenk'in yanına oturmamı istemediği için beni diğer tarafa almıştı.Film başladığında çok korkmuştum ve seslerde titrememe yol açıyordu.Yağız cebinden bir mp3 çıkartıp bana uzattı.Kulağıma takıp her hangi bir müzik dinlemeye başlamıştım.Başımı Yağız'ın omzuna yasladım.Oda başını benim başıma yasladı.Yani hiç rahatsız değildi.
YAĞIZ'DAN :
Film bitmişti fakat Derin yerinden kalkmıyordum.Gözlerimin ucuyla ona baktığımda uyumuştu.Çok tatlı gözüküyordu.Herkes bizi bekliyordu fakat Kayla uyuyordu hem de omzumda.Fatih yanımıza gelerek biraz sert bakışlar atmıştı.''Derin uyan abicim hadi'' dedi sert bir sesle.
Derin yerinden korkuyla kalkarak bitti mi ? dedi yerinden doğrularak.
''Ya bitti hadi gidiyoruz.'' dedi Fatih birazcık sinirle.
Derin utanmıştı çünkü yanakları bir anda al al olmuştu ve fazla tatlı gözüküyordu.Yerimizden kalkarak sinema salonundan çıkıp yürümeye başladık.Hep beraber bizim dağ evine gitmeyi kararlaştırdık.Kimse de şikayet etmemişti.Derin benim arabama geçmişti.Fatih ile de Cansu aynı arabadaydı.Savaş ve Merve de Savaş'ın arabadaydı.Cenk gelmeyeceğini söylediği için o yoktu.3 araba bizim dağ evine gittik.Tüm yol boyunca Derin uyumuştu bu yüzden gömleğimi çıkartıp onun üzerine örtmüştüm.Dağ evine vardığımızda marketten almış olduğumuz yiyecekleri yerleştirmeye başladık ve akşam için yemek hazırlayacaktık.Fakat benden başka yemek yapmayı bilen yoktu o yüzden mutfağa girip kollarımı sıvadım.Tabi ki yanımda Derin' ide sokmayı unutmadım. :)
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN...
TEŞEKKÜRLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONDURMA !
Teen Fiction''Bizim aşkımız nasıl ?'' ''Bilmem..'' ''Bence dondurma gibi..'' ''Niye?'' ''Çünkü,dondurmalar çok farklı...Onları yerken düşünemiyorsun,üzülemiyorsun.Sanki bütün mutluluğuna seni hapse...