DONDURMA 5

136 29 0
                                    


''Prensesimiz hangi uykuda acaba?'' 

Kafamı yavaşça sıradan kaldırıp başımda dikilen ego ordusuna kafamı çevirdim.Sınıfta ben ve bu aptallardan başka kimse yoktu.Sayıları da 5 civarıydı.Gülümseyerek arkama yaslandım.


''Gene köpeklerini unutmamışsın canım ''
''Kes çeneni''
''Hadi ama Aleyna bu kadar çabuk kızma.Çünkü senin yapın da bu var,köpeklerin olmadan dolaşamıyorsun.''

''Sana çeneni kapatmanı söyledim.'' diyerek ellerini saçıma götürmeye kalktı.Ellerini sıkıca tutarak önümde bulunan sıraya tekmeyi atmam bir oldu.Hala yanındaki köpekler üstüme gelince en iyi yaptığım şeyi yaptım.Dövdüm! Sınıfa giren Yağız ve Savaş'ı görmem biraz zaman aldı.Kapıda dikilmiş bizi izliyorlardı.Hemde sırıtarak.Her neyse şuan daha önemli bir işim var.Şu köpek yığınına haddini bildireceğim.Zaten 3 kişi falan kaçmıştı.Diğer köpek de kenarda sanki beni dövdü de kendisine gerek yokmuş gibi bizi izliyordu.O aptalı da kafamdan atarak en sonunda kızın saçını elime aldım ve bacağına bir tekme attım.Önümde diz çöktü mecburen, ne yapsın? ''Özür dile köpekcik'' diyerek tısladım. 

''Bırak beni lan '' diyerek inliyordu.

''Özür dile bırakıyım canısı ''

''Özür dilerim ya özür.Bırak beni.'' dedi  ağlar gibi bir ses tonuyla.Özür dileyince mağlum bırakmak zorunda kaldık.Koşarak giderken hala tehditlerini arkada bırakıyordu.Onlar gittiğinde yerime oturarak ''senu gobortocom,senu gobortocom.'' ''Nah gebertin bok kafa '' diyerek saçımı başımı düzeltmeye başladım.Zaten onlar gittikten sonra sınıf mevcudumuz da geldi.Ortalık biraz savaş alanına dönmüştü.O yüzden yerine oturacaklar önce sıralarını yerden kaldırıyorlardı.Yağız yanıma oturdu ve kulağımdaki çiziğe baktı.Saçımı eliyle kulağımın arkasına alırken biraz huylanmıştım.Bu yüzden de biraz titremiştim.

''Huylanmayı bırak,kulağın kanıyor''

''Sorun değil''

''Doğru karşı taraf biraz hastanelik gibi duruyor.'' dedi sanki o kızlara acımış bir yüz ifadesiyle.

Sadece gülümsedim fakat daha sonra aklıma sanki bir şey gelmiş gibi '' Size de bir çitlek getirseymişim keşke.Baya keyifle izlediniz'' dedim alay veren bir tonla.

''Aslında fena olmazdı,kız kavgalarını seviyorum.'' dedi sırıtarak...

Merve koşarak yanımıza geldiğinde ''Nasıl ya gittiler mi ? Şimdi ben bütün aksiyon yığınını kaçırdım mı? '' diyerek sorularıyla savaşıyordu.

''Kaçırdın kanka 5 kişilerdi lan.Öncekinde 10 kişi falan varlardı yani.'' dedim hiç dalga geçer bir tonla olmayan sesle.

''Sayıları azalıyor len kanka bu köpeklerin '' dedi Merve kahkaha atarak.Bende kahkasına karşılık verdim.

Yağız elini uzatarak ''tebrikler kaplan'' dedi ciddi ama alayla. 

Bende elini sıktım ''rica ederim egoist '' dedim ciddi ama alayla.

***********************

''Hocam,sabahtan beri anlatıyorum.Şu 5 köpek gelip bana saldırdı.''

''Canım fakat dayağı yiyen sen değil bunlar olmuş gibi gözüküyor.'' 

Hoca da haklıydı tabi.Birde şu köpeklerden dayak mı yiyecektim hıh.

DONDURMA !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin