MY BESTFRIEND BOYFRIEND
Sa tinguk tepi . Ada stu gelas air kosong and ubat with notes says " drink me " .
Sa pigang toto sa , okay i dont feel pain . Bra is still on . Sa nmpk baju sa sma skirt sa atas katil .
Pintu dibuka . It's luis with his singlet , dia mcm baru hbis jogging . Dia bawa msuk satu tray filled with bread and milk . Aw he's a gentleman .
Di tangn lain , dia pigang satu baju .
"Here , sorry . I only got this for you " dia kasi sa baju kemeja dia yang wrna putih trus dia kasi taru tray mkkn tu dpn sa .
Sa senyum trus sa pakai . Smbil tu sa makn bread . Banyk soalan di utak sa .
"Ur so drunk yesterday . Sa tak thu mna rumh ko so sa hntr ko p rmh sa . Don't worry . I don't do anything to you ," luis ketawa . Dia langsung brdiri trus dia buka bajuu dia dpn sa .
Wau 6 pack dia , emmm damnn 😍😍 macm body tu james reid . Knal kan ? 😏😍 skali dengn dia pnya shape v , nsib dia pnya seluar yang kasi cover part yang lain 😂
Sioouu , spnjg 5 tahun sa nda pernh bikin sxe sma laki lain so utak sa nih lain lain sikit klau tinguk laki hinsem apalagi berotot 😍😂 k skip
"What are you doing luis ?" Sa tergamam .
Dia senyum , dia dektkn diri dengn sa . Dia mkn bread yang sa pigang . Duh bikin kabak kabak seja ni luis .
Pintu bilik mndi ditutup .
Sa tutup mata , badn sa bersndr atas katil . Sa ketap lower lips sa . Msih kabak kabak .
I'm still stuck in " i want to date 😍😍😂
Sa tinguk hp sa ats stu kerusi di penjuru bilik .
Sa angkat trus sa brjln ke arah hp sa . Lowbat ?? Damn gg . Knpa la mesti lowbat ?
Tnpa sa sedar , si luis sdh keluar dri bilik mndi .
"Ko maok charge hp ? Charger sa di bawah . U can charge there while we can have a proper breakfast ,"Luis berlilitkn towel seja , klau jatuhh tu towel inda snggup suda sa mok hidup 😂 overload hotness 🔥
Di seblh tngn dia , ada tattoo . Knpa sa tak perasann ?
"Ko tak maok pakai baju ? Asal pakai sluar jer ?" Sa tinguk dia pnya abs . He is to die for 😍
"Teda phy la . Lgipun ko maok tinguk kan ?" Luis senyum sinis .
Adoii kedapatann 😥
He pulled my hand , automatic tngn dia peluk pinggang sa . Kabak kabak ginowa😍😍 . He smell nice . Dia bawa sa p ruang tamu dia . Wau okay impress . Vintage stail , black and grey is all i see .
Lepas sa charge hp sa , luis bawa sa p meja mkn . Dh tersedia smua , especially bacon wwuuuu . 😍
Di meja mkn , sa hnya mengelamun .
YOU ARE READING
MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND
RomanceCarmell and Zach use to date 5 years ago untill they take it too far , Zach finally purpose to Carmela . But her happiness stop and her nightmare come when Zach move to New York and there is not a single news from him . Carmell finally dig herself o...