CHAPTER 1 - Prologue

314 16 0
                                    

Just to make things clear , sa kasi
throwbackk duluan iya.

Sabahan dialect , english and bhasa mlaysia ***

Chapter 1
*****************

Carmell ** 5 years ago

"Zach !! " sa memeluk blkng zach yang sibuk bekerja di dlm pejabat dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Zach !! " sa memeluk blkng zach yang sibuk bekerja di dlm pejabat dia .

"Honey . Im busy now . Can you please sit down ?" Zach cium tngn sa .

Sa duduk bersilang di depan Zach . Dress sa yang paras lutut naik p paha , menunjukkn kulit paha sa

Aww slowly sa melihat setiap butiran di muka dia .

Zach pandng sa , matanya melirik melihat tubuh badan sa .

"Darling , stopp . I know what ur trying to do ," zach ketawa .

"What did i do ? " zach mmg thu niat sa hnya ingin menggangu dia .

Lama sa duduk memerhatikn zach yang fokus dengn laptop .

Geeshh . Why do he have to be so hot ? With his suit and unbotton white top smpaii bhgian dada .

I've been together with this hot guy for almost 4 years and now engaged . What a lucky girl am I ? I never get enough with him , i just love him soo much .

"But what if i lose him ? What happen if he leave me ? " sa mengelamun panjang tinguk bawah .

"Sleepy ? " zach cium kpla sa .
Lamunan sa terhentii .

Sa pndg blkngg .
"Ur done w yr work ?" Sa tnya .

"Nop . Just checking you out . Why don't you just lay ur ass at the longchair there ? " zach kembali duduk di depan laptop .

Zach lihat sa yang keboringan dri tadi .
"Here , u use this laptop . Do anythingg . I'll finish another couple of hour ," zach bagii sa laptop yang ada di bawah meja dia.

Sa terus mainn laptop dia , skali skala sa tinguk zach yang sdg menaip , skali reflex reflex tu muscle dia . Nah . Nafsu sa naikk sdh tinguk dia mcm tu .

Sa abaiknn seja , teda mauu workers dia ttiba masuk dlm ofis zach msa kita sdg berduaan bah 😂 faham fahm la k .

Sa dengr zach mengeluh kecil , he look stressed . Dia kasi lipat tu lengn dia . Naaa , apa lagii . Sa terus p duduk atas paha dia .

"Beb ? What are you trying to do this time ?" Zach pigang waist sa .

" nothing . I miss you ," sa senyum .

Zach geleng kpla terus dia smbung menaip . Masa dia menaip tu , msih nogi sa kais gesel pantat sa msa tu l*lew dia . Tngn sa pndai suda meraba badn dia smpai pigang tu lelew dia GAHHAHA okay .

Dpt rsa sudh kwn kicik si zach karas . Yess .

"U really like to drive me insane , don't you ?"

"Yes i do "

"Just for a while . My secretary might come in ," zach terus angkat sa p ats meja dia

He pull up my dress , not a second i can feel his hand inside me .

"Ur wet ,"

I moaned suddenly when he went down

Zach tinguk sa , " shhh "

I just stay quiet , try hard not to moan or his workers might know .

"Oh gosh . Ur such a distraction ," zach duduk balik bikin kerja dia .

"I know u love that i become your distraction ," sa pigang pp dia and i kiss him .

Sa angkat dari paha Zach jalan pergi sofa mau ambil beg . Hp Zach berbunyi trus dia angkat .

" hmm . I'll call you later ,"

Sa pusing belakang tinguk Zach , berkerut sudah muka .

" Eh sapa call tadi ?"

Zach tinguk sa trus dia angkat dari kerusi jalan ke arah sa .

Tangan Zach atas pinggang sa , dia tarik sa dekat dengan badan dia . Sa masih heran lagi .

" Baby you know I'll always love you right ?" Zach pigang pipi sa .

" I know ," Sa senyum .

Pelik

******************************************

"Do you really need to go to new york ?"

"Yes darl . Miss me okay . I'm coming back ,"

"Im missing you already ," sa peluk zach

"Good . Love you ," zach peluk sa balikk

***

"Mom .. have zach contact you ? Cause he didn't contact me . It's been almost 1 year since he didn't contact me . I've tryy ," sa tikam hp sa di dinding .

Im sick worrryy . Where are you zach ?

"Im going to new york mom ," sa naik tngga balik mok packing barang sa .

"Mell ," mammy memnggil nama sa .

"Sorry for not telling you but ... zach is already married in new york ,"mmy peluk sa .

How much pain can i handle more ?

MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND Where stories live. Discover now