CHAPTER 20

101 9 0
                                    

CHAPTER 20

Z.A.C.H

"Bah sambung la ko tidur sana ," sa kasi lepas pelukan sa . Tapi badan mell inda gerak gerak . Sa tinguk muka dia . Dia dah tertidurr . Sa gelak kecil . Perlahan sa baringkan dia smula atas katil .

Tiba tiba andre masukk dlm bilik , hmpir jak dia maok teriak .

"Shh , she's sleeping ," sa kasi basar mata sa spya dia teda kuatkan suara .

Andre tarik sa keluar dri bilik trus bawa sa masuk dlm bilik dia .

"I  need to show you something ," dia buka file atas meja dia . Sa nmpk gambar sa sma mell bercium di pantaii , mell tidur bilik dia and gambr Jade peluk sa di pantai .

"You took this ?" Mata sa msih fokus tinguk tu gmbr .

"No bro noo ! Why would I ? Sa jumpa file ni atas meja sa , tu la sa panggil ko ," suara andre kedengran risau .

"Klau bukan krja ko ambik gmbr mell then its must be one of zenc core enemy ," sa sma andre berpandangan .

"Oh shitt !" sa sma andre berlari pigi bilik Jade sma mell . Nsib seja bilik mrka dua bersebelahan .

Sa buka bilik mell , teda dia atas katil dia .

Fcuk !! Sa lari check bilik mandi , teda dia .

"Jade is not here too ," andre jerit dri bilik seblah msa dia masuk dlm bilik Jade .

"Belum confirm bah yang mrka hilang , mna tauu mrka jalan2 ," andre trus kluar dri bilik .

Sa ikut dia cari si Jade sma mell . Merata kita dua cari tapi nda ada .

Where are you guys ??

C.A.R.M.E.L.L

Entah knpa tapi bulih seja sa tertidur msa sa peluk si zach . I feel safe in his arm . Ngam juga masatu sa mmg ada rsa sakit kpla . Mungkin kna hujan smlm kali .
Sa bangun dlm keadaan baring . Ruang bilik tidak sama , cuma bilik agak besar and serba kelabu .

"Takkan la sa dah smpai kat rumah kot ? Where is zach ?" sa angkat dari katil . Sakit kpla dah terasa , tapi sa pksa diri sa jalan walaupun diri sa rsa tak stabil .

Kaki sa terpeleset sikit ." ouchh" sa jatuh atas lantaii ." Shitt ! Darn headachee , stop the pain please !! " sa pigang kpla sa .

"Are you okay ?" Dua tangn mengangkat badan sa . Sa pandang atas , satu lelaki yang hmpir mcm muka zach tapi lebih muda sikit , badan pun kurang sma .

"Do i know you ? Where am i ? Where is zach ?" Sa tulak badan dia trus sa jauhkan diri dari dia

"Go change your clothe . I have someone you need to see ," dia tutup pintuu tinggalkn sa kebingungan .

Sa cari hp sa tapi inda jumpa . Sa ikut seja kata kata tu laki .

Ada satu bodycon strapless dress sngat pendek wrna putih , hampir transparent . Tai banar laki nih , tonsilott punya lakiiii !! Arghhh ! Mungkin dia ada niat buruk bah lpas dia tinguk sa pkai dress nih .

"Fcuk ! " sa tikan tu dress p lantaii . Sa cari pakaian lain dlm almari tapi kosong .

Pksa sa pakai tu dress . Nsib sa mmg ada pkai singlet sma sluar pendek tadi .

Sa buka pintuu , dia bersandar di dinding main hp ." What with that face ? Muram seja ," dia kasi angkat muka sa .

"Fcuk off . Get your hands off me ," sa tepis tangn dia .

"Follow me ," dia bawa sa masuk dlm satu bilik . Macam bilik cctv bah tapi kna padam .

Dia kasi buka , sa nmpk parents sa , parents Zach sma Amanda , adik sa . Mrka bikin hal msing msing , mcm ada camera tersembunyii terselitt di antara mrka .

"What is this shit ??" Sa berpaling tinguk dia .

"Carmell , carmell . Tak lama zach akan datang sma geng dia . They were looking for you and the first place mrka akan cari ialah , saya ," dia senyum tinguk sa .

"What the heck do you want then ?!!" Sa tinggikan suara sma dia .

"Be my toys , be my girlfriend . Kalau ko teda mauk apa apa berlaku pada family ko , zach sma amnda ," laki tu dekatkn diri sma sa .

"Get off !! I won't ! I wont break up with zach . Who are you ?? Why do you do this ??" sa jauhkan diri sa  sma dia .

"Im bryan , zach's little brother . When they come , i want you to break up with zach, " bryan pusinglan badan sa tinguk cctv . Sa nmpk mmy sdg ktawa sma si dad . Air mata sa mengalirr , baru jak sa  zach maok bahagia datang cabarn memisahkan kita .

Bunyi pintu dirempuh di bawah , sa pandang bryan . "Come , we got job to do ," bryan pigang tangan sa , tarik sa keluar dri bilik cctv .

Tak tak tak ! Bunyi kasut tinggi sa memenuhi ruang yang bising . Perlhan bryan bawa sa masuk dlm bilik sa

"Im sorry zach ! I'm forced do this ," sa menngis dlm hati .

" open your dress fast . Sblm zach jumpa bilik ni ," bryan tinguk sa.

"Oh fcuk you for being so slow ," dia buka kasar gaun , singlet sma seluar pindik sa . Tinggal bra sma santut seja di bdan sa .

Dia pushed me on the bed , he pressed his body onto my body . Tangn sa di bhgian dada bryan , cuba untuk tulak dia tapi dia  kuat sngt .

"Don't do thiss !" Sa menangis merayu dilepaskn . Tapi bryan masih cium leher sa .

Pintuu bilik dirempuh , sa tinguk tepat pintuu tu . Zach ! Dia terkejut dengan apa yang dia tinguk . Bryan berhnti cium leher sa , dia angkat trus jalan ke arah zach .

"Zach . Im sorry ," sa tunduk kpla , msih duduk  atas  katil. Air mata tak berhenti menitis .

"Shit ! " zach tumbuk bryan smpai dia jatuh . Zach tumbuk lagi bryan msa dia atas lantai

"Stop zachh !" Sa angkat badn dia .

"I can't believe my eyes mell ! Tell me this is not real ," sa nmpk mata zach berair sudah

"Im sorry zach ! Im sorry ! Actually ... " sa hmpir maok kasi tauu apa yang terjadi sma zach tapi dia tulak sa .

"Our relationship never exist . Never !" PAP ! Zach tampar sa . Wow ! Dlm hidup sa bersma zach , i never been slapped by him . Air mata sa mengalir .

MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND Where stories live. Discover now