SPECIAL EDITION

128 8 1
                                    

SPECIAL EDITION .
****
KOREA **

Sa msuk dlm airplane business class . Kerja si andre nihh maen beli business class .

Sa duduk di tepi tepi tingkap , teda orang yang duduk di tepi sa . Aneh , besanya bulan ni banyak orng p korea tapi business class banyk kosong .

Sa duduk , tunggu depart seja . Sa ambil hp sa , buka gallery . Banyak gambar sa sma zach bersma . Video pun ada .

" enough with the video . Dahla guna hp sa ," sa sibuk makan .

"This is my big fat food lover bumblebee ," zach tarik tngn sa trus dia show cincin tunang yang ada di jari sa .

"Mine . All mine ," dia cium tngn sa .

Wow i look so happy there .

The video end .

Okay tabah mell !

Pkul 1 pagi sa smpai di Korea National Airport.
Letih yamg teramat dan laparrr !

"Where am I going next ?" Sa p heret luggage sa p beratur di starbuck . 

Carmell ?" Satu suara memanggil sa . Segera sa toleh blkng , sa nmpk stu lelaki korea yang mmkai white adidas hoodie melambai lambai .

Sa kluar dri barisan starbuck , p dekat dia .

"Mell . I can't believe i finally met you here !" Laki tu peluk sa .

"Whoa whoa . Hold your horses man . Can you introduce yourself ?" Sa tulakk badn laki tu . Mcm familiar tapi tak bulih ingat .

"Sa ni bah ! Bestfriend si zach ko dulu , Shawn Lee " dia senyumm .

"Ohh shawn shawn ! Punya hinsem ko skng . Dulu bukan main ko gemuk pastu itam itam ," sa ketawa . Mmg laki korea bah dia ni tapi dulu dia itam mcm orng bukn korea seja . Skng dia puteh melepak perghhh ! Nama dia mcm bukan orng korea kann hehehehe . Sbb parents dia ada mix Caucasian juga liou .

"Ehh jangn bising bah . Jum sa blnja ko kupii ," dia bawa sa duduk di Starbuck . Lama kio sa tunggu dia mengorderrr kupii .

"So .. dengar dengar ko sma Zach sudah tunang iya ??" Shawn bikin muka gete smbil dia kasi sa kupi .

"Teda lagi la shawn . Baruu putus 2 weeks ago . He's too dangerous , complicated guy but yet still sweet and caring ," sa senyum tak ikhlas sma dia .

"Aih dia mmg dangerous bah tapi dia kan strong man . Sa tinguk dia di sabah mastu , punya tuff body dia . Muka pun makin hinsemm . Tinggi lagi tuu ," si shawn kasi tunjuk sa gambr yang si zach di coffeeshop post di instagram .

"Ko tau yang zach leader zenc core ka ?" Sa menghirupp kupii sa .

"Ofc la mell , his bestfriend bah ni . Their family punya legacy bah dat . Tapi dulu ayah dia jadi ketua , skng dia yng gnti . Huii punya bnyk mndakk suka  diatu ," shawn senyum senyum .

"Hantam la ko maok bilang apa ," sa larikn pandngan sa ke luar .

"Eh so ko buat apa kat sini pkul 1 pagi ? " shawn tnya sa . Sa kmbli tinguk dia .

"Eh aler . Nnti la ba sa kasitau ko . Makan jum . Laparr !" Sa senyumm .

Shawn geleng kpla trus dia bawa sa p balik rumah dia . Rumah double storey tpi cantek gilerr !!

"Sjak bila pula ko ada rumah ?" Sa tnguk si shawn yang sdg buka pintuu .

"Alahai . Ko mmg tak thu la ? I lived in Korea before la sayang and my parents bought me this house . Cuma kan dulu sa bljar di sabah sbb nak bljar bhsa Bm ," dia cubit pipi sa .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND Where stories live. Discover now