CHAPTER 22
3 WEEKS LATER
Zach Company **
P.A zach , si Alina tinguk sa bila sa smkn mendekati .
"Is Mr . Caleb here ?" Sa tanya Alina
"Em . Ada , masuk la . Nnti sa kasitauu dia " Alina senym .
Sa senyum trus sa naik p ofis Zach . Sa buka pintu perlahan . Zach kelihatan teda sedar tentang kehdiran sa .
Tut . This is Alina . Miss Carmell is seeing you ," Alina kasitau melalui operator .
"What ? " automatik zach tinguk sa yang sdg berdiri . Dia kasi urut dahi dia .
"Sokay alina . She's here ," zach balas si alina mlalui operator .
"Honey . Why are you here ? You come like everyday . Tak letih ? " Zach berdiri , dia berjln ke arah sa . Dia pigang waist sa , bibir dia landing p dahi sa .
"No . I'm bored ," sa senyum tak ikhlas .
Zach bawa sa p duduk di depn dia . " u can watch me but please don't disturb me . I have tons of works because i leave the company for 1 weeks that day ," zach cium dahi sa sblm dia balik duduk fokus sma laptop dia .
" Zach ,where is Jade ?" Sa kasi susun fail zach atas meja dia . Kali ni , brani sa tanya dia . Slalunya teda jadi sa tnya dbb takut dia meradang .
Zach yang fokus tinguk laptop tadi tinguk sa . Lama dia renung sa .
"New york ," zach kmbli kpda kerja dia . Riak muka dia serius seja .
Syarikat sa , si Amanda yang handle , dia maok biasakn diri jadi CEO sblm si dad suruh dia urus company yang lain .
Sejak kebelakngn ni , si zach kmbali sibuk . Dia bukan Zach yang sa knal dulu .
As if that pain that has change us . Or dia mmg sibuk mcm ni ?
"Zach .. ," sa panggil dia . Memang reaksi sedih la di muka sa .
Zach mendongak tinguk sa . Muka dia msih serius . " what is it mell ?" Tiada senyuman pun terukis di bibir dia . Mcm dia layan sa acuh tak acuh .
2 minggu lbih dia bersikap dingin sperti ni pda sa . Maok juga sa kasi sound dia tapi sa malas maok gadoh .
Gaduh pun slalu sudah . Tapi dia slalu yang p pujuk sa .
"Nothing .. Ko free malam ni ?" Sa tinguk dia .
"Emmm ... I have dinner with clients later . I'm sorry babe . This weekend okay ? I promise ," zach ambil tngn sa trus dia cium .
"Bisuk birthday sa . Takkan la dia lupa kot ? " lama sa termenung tinguk dia .
"Babe . Don't stare at me like that . You know what will happen right ?" Kali ni dia ketawa .
"I know . It's almost 6 already . Ko sure ko msih banyak kerja ka ? Cause I'm going back , " sa bangunn dri kerusi berdiri di tepi dia
"Yes beyy . I will stop by at your house before i go back okay ," dia pusing tinguk sa . Tangn dia tarik muka sa , our lips met for a sec .
"Take care darling ," dia kmbli fokus di laptop dia .
Lepas jak sa kluar dri syarikat si zach , sa call si Evamarie , pnggil Eva seja la . Dia pekerja rapat di ofis sa . Mcm bestfriend la kita dua .
Petang tu sa bawa si eva shopping . Berabis sa bawa dia , skali belanja dia bajuu k . Sa tinguk jam pkul 8 sudah . Mungkin zach sdh hbis kerja kot , bgus sa kasi call dia sblm dia p singgah di rumah sa .
YOU ARE READING
MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND
RomanceCarmell and Zach use to date 5 years ago untill they take it too far , Zach finally purpose to Carmela . But her happiness stop and her nightmare come when Zach move to New York and there is not a single news from him . Carmell finally dig herself o...