CHAPTER 11
Tubuh badanku ditarik menghadap si Zach . Mata dia tajam memandang sa . Kereta terus bergerak bila zach masuk ."Sorry that u have to know the truth like this ," zach membuka emergency box . Sa hanya berpakaian baju paras lutut sahaja ketika itu , nothing else .
Luka dri kesan tembakan terasa sngat pedihh , tapi sa cuba menahan . Tangn zach sedia untuk mengoyakkan bahu baju bahagian tembakan spya senang maok balut
"Noo !" Sa kasi tepis tangn dia . Zach mengerutkan dahinya .
"I didn't wear bra ," rsa memandang bawah ." Why do you even say thattt melll ? Buduuu ba ko,"sa marah diri sendiri dlm hatii .
"Carmell , I've seen you naked my whole life ," zach trus mengoyakkn baju sa sedikit kasar . Tangn sa laju memegang kain menutup bahgian dada sa .
Zach balutkan kesan lukaa untuk menghentikan darah yang mengalir . Kereta berhenti di depn condo
"Come ," zach berdiri di luar kereta sdia maok kambai sa . "Come apa ?! Sa bulih ba jalan sendiri ," sa jeling zach . Kedengaran sprti zach menghembuskn keluhan kecil . Badan sa diangkatt oleh zach , sa melihat muka zach yang teda perasaan .
"Lett go of me zach caleb ," sa memukul badan dia . Zach menghentikan langkahnya trus dia berikan sa renungan tajam mmbuatkn hati sa kabak kabak 😍😍 Terus dia melangkah ke bilik sa . Doktor kelihatan sdh smpaii .
Doktor mengeluarkn bullet , sa hnya tunduk menahan kesakitan smpai air mata sa jatuh . Tangn sa menggengam cadar katil . Lepas doktor buat segala urusan dia , dia kluar dri bilik meniggalkn sa sma zach .
"Is this the reason why you left me ?" Sa tulak badn zach yang smkin mendekati sa
"I rather not to talk about this ," zach memusingkan bdan dia membelakangi sa .
" dlm hidup ko , ada kh sa pernh jadi orng penting? Is this why you come back ? Because i worth milions and ko tak snggup nak rugi berjuta ?" air mata mengalir tak henti . Tapi zach msih diam , nembuatkn sa lebih sakit hati . Seolah dia tidak kesah . Sa sma dia berdiam slama beberpa minit .
"Did u cheat on me ? you have sex with Jade when ur in new york , right ?" Sa melangkah ke arah pintu , maok keluar .
"Mell , i never love you . Not even once . Our love life is just your imagination mell . Stopp dreaming ! , " zach meninggikan suara dia . Sa tersentak buat seketika .
Pap ! Sa tmapr dia skuat hati sa . Tangn sa tulak badan dia tapi makin dekat smpaii tangn dia peluk pinggang sa .
Fcuk you for driving me crazy and make me to tell you the truth . I never cheat on you . Do you see what happen just now ? That's the reason why i left you , I didn't want them to touch my other half . Cause if I lose you , I lose myself ," zach usap kpala sa trus dia cium rmbut sa
Shit Zach . After you hurt me , you comfort me with your another fcuking lie telling that you love me ? Sa tulakk badan dia tapi dia makin nogi peluk sa .
"Mell mell . Im sorry . I want you to hate me so bad but i can't bcause myself can't get away from you . I love you more than anything ," husky voice si zach .
"We will be dead if Jade find out you hug me ," sa cubit pinggang dia kuat
"All u need to do is keep quiet . Gawd hugging you is heaven ," Zach senyum smbil dia peluk sa .
"But ko still akn engage dengan Jade ?" Sa bersuara .
"Yes . But trust me , im not into her . Bcause you caught my whole heart since the very first day our eyes met ," zach tinguk sa .
"Your sweet talk mmg tahap gaban," sa jeling dia .
Zach gelak kecil " you know me well "
* zach and Jade engagment night*
Sa pakai bodycon black dress paras paha and nude heels. Rambut sa kasi lepas seja and makeup teda la tebal sangat . Sa ambil purse sa , taru lipstick , bedak sma handphone . Jade sudah duluan berangkat sma Zach p rumah parents dorang . Kreta luis dh di luar bersedia maok ambil sa .
"Hello hawty ," luis msngecilkan mata dia bila sa msuk ke dlm kreta dia .
Ehhh gete ! Sa tulak kpla dia guna jari telunjuk tapi luis sambut , dia cium tngn sa . Sa hanya ketawa melihat gelagat nakal si luis 😂
Smpai jk di sna , luis sama sa brjln masuk . Dri luar kelihtan ttamu sudah riuh.
"What's going on luis ? " sa tinguk luis pun mcm blurr seja .
"Had no idea mell . Bgus ko p check Jade , mna tau dia nevess smpai teda maok kluar dri kamar ," luis tarik sa msuk dlm .
Pang pang ! Sa dengar bunyi barang ditikam dri bilik atas . Sa lari ke bilik yang bising tu , si luis di blaknhg ikut sa .
"Jade , calm down ," sa dengar suara zach mcm cuba tenangkn Jade .
Sa buka pintuu bilik Jade , mata sa melihat keadaan bilik yang bersepahh . Zach dan Jade serentak melihat sa . Jade sdng mengacukan pistol ke arah kpla nya sendri"Jade , put that gun down ," sa tenangkan jade .
" Put this gun downn ? " jade ketawa ."YOU AND ZACH ENGAGED . HOW CAN I BE SO STUPID ?!" Jade tikam smua gambar tunang sa sma zach .
"Mna ko dpt smua gambar ni ?" Sa tinguk satu per satu gambr sa sma zach .
"It doesn't matter , you have ruined my happiness , mell . Thank you much ," - Jade
"Jade ! Mell is just my past . I don't love her anymore . I only love you ," Zach peluk Jade yang sdng menngis
" I don't love her anymore ," Kata kata zach menusuk dlm hati , sa menngis dari dalam .
Well akhirnya Jade beriaya dipujuk and majlis tunang msih dijalankn . Sa berdiri di belkng melihat Jade dan Zach yang sdng melafazkn ikrar pa suma .
" ksian , right ?" Sa dengar ada suara stu pmpuan di blkng sa .
Sa menoleh , dia sdng tinguk sa . Permpuan yang mcm dri barat mix sbhn .
"Ksian sepa ?" Sa mengerutkan dahi .
"Sa rsa ksian ngn pmpuan yang tunang dengn Zach sebelum Jade . Jade berjya rampas dia ," Prmpuam tu smirk .
"Who are you ? What do you mean yang Jade rmpas Zach ?" Sa pusingkan badan menghadap dia .
"Im Gina . Sa kawan Jade di New York . Well , Jade tau yang Zach bertunang ketika itu dengn bestfriend dia so dia perangkap Zach . She got pregannt with his baby but gugur sudah la . Zach feel bad , that's why they got engaged ," mata Gina tinguk zach dan jade .
Sa ingat sa yang bodohkan Jade but instead dua dua memperbodohkan sa . Fcuk you Zach Caleb !!!! The saddest betrayal is that it doesn't come from your enemy but your bestfriend
YOU ARE READING
MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND
RomanceCarmell and Zach use to date 5 years ago untill they take it too far , Zach finally purpose to Carmela . But her happiness stop and her nightmare come when Zach move to New York and there is not a single news from him . Carmell finally dig herself o...