CHAPTER 23
Sa bangun , bdn sa bau liquor , kpla sa msih rsa pening sikit .
Sa atas katil ? Bukn sa di lantai meh smlm ? Sa laju tinguk pintu bilik sa , terbuka sikit .
Kerja zach nih . He must have open the door yesterday !
Sa tinguk cermin yang ngam didepn katil sa . Ada satu kotak atas meja bawah cermin .
"Eh ," sa angkat dri katil p ke arah kotak tu .
Sa buka , my dream dress . Wau ! This cost around 10k bah ! Tu la sa tak beli , sbb mahal sngt .
" wear this . someone will pick you up at 6 " ada kertas dengn dress tu .
"Antamm ko la zach . Teda sa nih maok tinguk muka ko lagi !! " sa tutup kotak trus p cuci diri .
Mmg berazam maok bawa si zach break harini. Sukung readers skalian ? If he can't treat me right , then we're done .Biasanya sa akn p ofis zach but no thnks . Sa turun bawah , kemas segalanya . Cuci baju , kemas dapur , sapu lantai , ahh smua la . Sa mask skali sbb hmpir tngahari sudah .
Msa sa sdg masak , sa kasi ready speech breakup sa sma zach . Bukan sa tak sayang zach but sometimes just love can't bear it all .
" zach . I know this breakup between us will happen . And i knew that i will come clean one day about this . I ... have been using you for your money and i have enough . I'm done with you . No more relationship between us ,"
Okay ngam . Malam ni sa kasi sound dia .
Sepanjang petang tu sa tinguk movie sma tidur seja . Tunggu jam pkul 5 .
Okay sa pakai dress Black bodycom high neck A line Chiffon Floor Length with stilettos silver heels . Makeup sa mmg boom , on fleekk !
Sa ambil smua jewerly yang si zach pernh bagi taru dlm purse sa , hmpir 100k barang kemas dia kasi sa bila tunang 5 years ago .
It's show time . Driver tu bawa sa p satu bangunan . Siapa ada guard bawa sa p tempat si zach tu .
Roof top ? Bila sa smpai , SUPRISE !
Mata sa bulat terkejut . Sa nmpk smua kawan sa sma zach . And ofc zach .
"Happy Birthday Honey . U look amazing ," zach tarik sa masuk dlm pelukan dia , wajah sa terbungkam di dada zach . His scent .. always the same . Sa menoleh tinguk zach , mata dia senyum bersma bibir dia . Perlahan dia mengucupkan satu ciuman di bibir sa .
Smua orang bertepuk tangan , ada yamg berpiwitt .
"Piwitttt wuuuhuuuuu," smua kawan di blkng bersorak . Tpi mrka tak thu , hari ni sa plan maok break sma zach . I caught zach cheating sma mandak lain titik , teda koma .
Sa lupa pula harini harijadi sa . Ups 🌚😂
Lepas tiup lilin , sa layan smua kawan permpuan sa .
"Uii ,mandak . Bila ko maok kahwin ? Lama sudah bah ko dua tunang . Hmpir 9 tahun ba ," tu PA sa , lisa bilang .
"Aihh . Teda sa plan maok khwin sma dia . Maok break adala ," sa kasi jeling tinguk zach yamg sdg berckp sma stu mandak . Lisa hnya ktwa , dia ingat sa main main kali
Sa pusing lagi tinguk zach . Macam knal seja mandak sma tu zach . That glass hour body shape . Is that the lady that with zach yesterday ?? Rambut dia pun sma , brunette curl .Oh . What a perfect timing !
Zach pusing blkng , dia tinguk sa smkin menghampiri .
"Babe . Meet the person who make this beautiful decoration . Sylvia ," Zach tarik pinggang sa p sblh badan zach .
YOU ARE READING
MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND
RomanceCarmell and Zach use to date 5 years ago untill they take it too far , Zach finally purpose to Carmela . But her happiness stop and her nightmare come when Zach move to New York and there is not a single news from him . Carmell finally dig herself o...