CHAPTER 17 - 💜

95 10 0
                                    

CHAPTER 17

" zach, i think that is enough for tonight ," sa kasi lepas ciuman sa sma dia . Akhirnya dia maok juga kasi lepas bibir sa , dia kasi gigit lips sa sblm dia lepas .

"You terribly miss my lips , don't you ?" Sa tinguk tajam mata sa .

"Not only the lips , mell ," zach bikin muka gete smbil mata dia tinguk dua gunung kembar sa .

" tonsilot banar ni kusai ," Sa tulak kpla dia , zach hnya ktwa

. " come , u need to do me a favor ," sa tarik tngn dia masuk . Zach hnya ikut seja .

" sing for me pretty please ," sa sma zach berdiri di depn piano .

"Sing ? Lain kali la mell ,"gaya zach mlas sudh . Tai2 sikap si zach nihh , bikin gerigitan seja

"Come on ! Slma 5 years together dulu , ko tak pernh pun main depn sa . I don't even know that u sing ," sa peluk tangn zach erat .

" memangnya ko sepa ko maok suro sa nyanyi ? Not my girlfriend neither . Hmmmm ," zach angkat kening smbil bikin muka tak kesah .

Sa laju lepaskn pelukan sa di tangn zach . Zach hairan pandang sa yang bersikap lain tiba tiba .

Something just came into my realization .

' who am i maok peluk sma mengarah dia ?' Tiba tiba trus down sa .

''I better should be in bed now ' sa terus jalan membelkngi dia

' Mell ' - zach

Sa pusing blkng tinguk dia .

"Where is my goodnite kiss ?"- zach

Badan zach smkin dekt sma sa . Dia kiss sa , but more harder than just now kiss . Sa hnya balas , tapi perasaan sa kosong.

"Am i really his girlfriend or just his pleasure partner ?"Kaki sa laju berjln ke arah bilik sa .

'What do i really mean to him ? Knpa dia ckp bgitu ?' Reaksi zach tadi mmg bikin sa tertnya tnya . Buppp " sa tutup pintu . Sa membelakngi pintu , kdua tngn sa di dada .

' ikhlas ka dia msa dia kiss sa di pntai tadi ? '

Berabis sa cuba kasi positifkan mind thinking sa . "Knpa sa emotional nih ? " sa gelak kecik spya sa teda nngis

He act like we were a couple but another minutes , he act like we were nothing . Dahla , im tired to think about him now .

Grruuuu gurrruuuuu ~ berbunyi sudh perut sa . Inda tau brpa meal sudh sa kasi skip . Tidak bulih sa ni skip meal , ada gastrik .

Tapi sbb ego , sa rela dlm bilik seja . Lagipun teda gastrik tu mlm so bulih la tidur enak zzz .

Pagi pagi subuh sudah bangun sa , ha ni jadi kalau sa tidur awal . Sa cpai hp , pkul 7 pgi . 

Perut mula dh ada simpton mok gastrik . Shet cepat cpt sa cuci muka sma berus gigi . Sempt sa tinguk diri dlm cermin , fuh pnya sexy baju tidur sa . Sa guna robe putih cover smua cleavage .

"Hot brothers tu tak mungkin awal sngat bangun so sa bulih la makan dengn aman ," sa keluar dri bilik sa dengn confident di bahu sa .

Sa teda pakai kasut ,berkaki ayam sa berjln p makan .

Sa buka pintuu bilik makan , Nampknya mrka dh awal bangun . Tinguk jak si zach , hilang sudah mood pagi sa gara gara ayat dia smlm .

Mrka yang ketawa mcm orng gila tadi berhenti , melihat sa . Andre dan zach duduk berpandngn .

" mell ," zach angkat dri kerusi trus dia p ke arah sa .

"Morning honey ," zach cium dahi sa .

"Sepa honey ko ?" Sa jeling sma zach trus sa duduk di tepi andre

"what is happening here ? " andre menyibuk di tepi sa . Zach mengangkat bahuu smbil kapala dia kasi geleng geleng

"She is mine already andreas . Touch her this time , you know what happen ,"zach p duduk di tepi sa , dia peluk pinggang sa kasi dektkn diri sa sma dia .

Sa teda pedulikan dia , biar dia gantung sna .

"Hun , tell me what did i do wrong . I'm curious as fcuk ," zach pusingkan muka sa tinguk dia . Bikin kabak kabak seja renungan si zach .

" who are you ? Not even my boyfriend ," sa jeling dia sblm sa pusingkn kpla tinguk depn .

Zach diam buat semntara .

"Wait , jngn ckp yang ko mrh sbb sa ckp yang ko bkn girlfriend sa smlm  . Hun , that was our jokes if you don't want to follow orders , u forget ?" Suara zach maok ktawa .

Baru sa ingat , well it have been 5 years ago mna bulih sa ingat smuanya . Sa diam sbb malu

Zach gelak kecik di tepi sa , " oh carmell . You're still over thinking like you used to ,"

Whatever - saya

Sa bikin eyes rolled .

"So bila kita balik ? I miss my company sudah bah ," sa pandang zach .

"But we're here just for 4 days ," andre menyampuk di tepi sa . Sa pandang andre .

"Wow , slow banar mada berlalu kan . Let's go to the beach ," sa menoleh pandng zach kali ni .

Tapi zach hnya mengangkat bahu . Tai banar ni zach . "Nevermind , sa bawa andre seja ," bilang tu pom pom girl .

"Andre , come !" Sa tarik tangn andre . Sa tahu zach akn marah kalau sa berduaan dma dia do sa tarik tangn zach skali .

Mmg panas sudah di pantaii , good for skin tanning  . Sa bercekek pinggang di bawah pokok .

"Ur using a robe , mell . How do you want to swim ?" Andre ketawa diikuti dengn zach . Mula lah mrka mengejek sa mandi guna robe sudah . Tonsilot banar dua ikur munyit nih .

"Who said I'm going to swim with robe ?" Sa melangkah ke arah pinggir panati , membuka ikatan robe sa .

White transparent lace , bra and santut seja yang cover body sa . Hbis nmpk sudah smua clevage sa .

Sa toleh blkng , andre senyum senyum sudh . Zach geleng kepla

"Come on guys , you don't want to miss the fun right ?" - saya

Dari jauh andre sma zach sudh berjln ke arah sa . Yess ! Atleast sa tak lah mndi surang surang nih 😂

Air di paras buku lali sa bila zach menghmpiri sa .  " im doing this because I don't want andre touch you , i got my eye on you mell ," zach pigang waist sa .

"Bla bla bla . You're jealo.." blm sempat sa hbiskn ayat sa , si zach sudah kiss sa .

"Talk again ," zach mencabar sa . Ah fcuk , muka dia mmg bikin gagar jantung . Maiigaddd why ko hot sngt ?

Turun naik nafas sa sbb lama tinguk mata sma lips zach .

"Zach !" Satu suara sumandak menarik perhatian sa sma zach . Cepat kita dua toleh ke arah suara tu . Saya tak dpt kecam muka tu sumndak .

Kelihatan sperti satu permpuan berpakaian seksi sma high heels jalan ke arah kita tiga . Sa tinguk andre yang di tepi sa .

"Who is that dre ? Your friend ? " sa kerutkn dahii .

Tapi andre geleng kpla , zach pun bilang yang dia tidak kasi invite kawan dia .

" i go and check . Mna tauu tu tourist sesat kali ," Zach lepaskn pelukan sa trus dia jaln ke arah tu sumandak .

Berlarii tu mandak p peluk zach . " zach ! Imissyouu ,"

Is that Jade ? Wtf  is she doing here ?

MY BESTFRIEND'S BOYFRIEND Where stories live. Discover now