Kur kthehesh ne shtepi, nuk eshte e thene te ndihesh ne shtepi. Sigurisht, i ndjeva krahet e mamit dhe nje mije e nje puthjet e saj ne fytyren time, por shtepine e vertete e kisha larg.
Nuk kisha arritur shume gjate kesaj periudhe; ndjenjat e mia si nje individ teper i dobet nuk kisha arritur si pastroja a ti sqaroja me veten time , por asgje nuk me merziste me.
Shtepine shume njerez e lene tek njerez te tjere, gjeja me e gabuar, ndjesia me e shemtuar. Njerezit e tjere nuk do te jene gjithmone te gatshem per te ta ofruar ate ngrohtesi qe vetem shtepia e vertete mund te ta jape.
Marrim nenat per shembull; sa i nenvlersojme pasi "dashuria jone e jetes" na le apo papritmas nuk eshte me aq i interesuar sa ishte ne fillim?
Mami me fshinte lotet dhe me kujtohet teksa qaja ne gjoksin e saj kur Maksi nga klasa e 8 zgjodhi shoqen time te ngushte dhe jo mua. Shume derrmuese, e di.
Puna eshte se, mami e dinte qe gjate jetes do kishte shume Maks-a te tjere, Maks-a me te rinovuar, me djallezor, me te ftohte, me shkaterrues.
Me paralajmeroi dhe vazhdon ta beje dicka te tille, por une jam si nje peme e trishtuar ne vjeshte pasi i largohen gjethet. Provo t' thuash pemes qe do te vijne gjethe te tjera ne pranvere, ajo nuk do te te degjoje. Ajo eshte si une; ajo rri ne vend dhe nuk te degjon kurre.
" Me mori malli, " Peshperit dhe me ndalon te them cfaredolloj fjale , " Dhe mos thuaj qe s'je me vajza ime e vogel dhe mos me thuaj qe halla te trajtoi me mire se une. "
Nuk e mora mundimin te flisja, isha shume e lodhur dhe vetem e perqafova.
Pasi nisa t'i tregoja shume shkurt per cdo gje qe ndodhi ne udhetimin e shumepritur (folem per rreth dy ore), ajo me sugjeroi te telefonoja Cameron-in dhe ta ftoja ne shtepi ,per darke.
Sigurisht, u shokova, u ndjeva e tradhetuar nga vete mamaja ime, por pastaj i dhashe nje mendim te dyte dhe pse jo, nje mik i vjeter per te kujtuar koherat e vjetra?
" Shtepia ime. Ora 7. Me mungon. :) "
Nuk e mendova dy here mesazhin, e dergova me nje fryme, sado i cuditshem te tingelloje ose sado e frikshme te dukej ":)" ne fund te fjalise. Kisha besim se ai s'do keqkuptonte asgje, per me teper me mamin tim ka pasur marredhenie pothuajse te mira.
Dhe ne te vertete keshtu ndodhi, ai u shfaq perpara deres time ne 7 pa 5 minuta; i veshur me se miri; me nje buqete lulesh qe me beri zemren te shkrije. Pa fjale, hyri brenda.
" Ato s'jane lulet e mia te preferuara. " Buzeqesha. " Kaq shpejt me harrove? " Isha teper e nxituar. Teper flirt i gabuar? Teper pamaturi nga ana ime? Devon? A je ti ?
" Jane per mamane tende? " U duk konfuz dhe kur i nxori ato fjale nga goja doja te zhdukesha diku larg, te nderroja identitet dhe mos te kthehesha me qe te perballesha me kete realitet te hidhur e te ftohte.
Qesha. Sigurisht qe do e mbuloja me nje te qeshur.
" Ma, erdhi. " Rrotullova syte dhe i lashe ne shoqerine e njeri-tjetrit.
Te pakten dy persona do e shijonin naten dhe ketu nuk do te perfshihesha une.
/// Helloooooo lil potatooooessss . bera dhe une nje update no matter how shitty it looks xx
YOU ARE READING
Devon•
Romance" Kur je nje vajze qe karakterizohesh nga mosbesimi dhe ndjeshmeria emocionale, pendohesh shume per zgjedhjet e tua, " Buzeqesha, " Por asnjehere nuk jam penduar ne lidhje me ty. " " E di," M'u pergjigj, " E kam ditur gjithmone."