Ma intorc cu spatele la saten si deschid usa.
Un pat supra-etajat si unul separat. Pe cel separat statea o bruneta doar in lenjerie intima, m-a atintit cu privirea, iar eu incercam doar sa i-o evit.
-Sall papusa!
-Papusa?
-Sa fim seriosi, cam asa arati.
-,,Sa fim seriosi!" nu imi mai zi asa.
-Buna tu trebuie sa fi noua colega!
Intervine o satena, iesind din dus, cred.
-Da eu sunt.....
-Still, in biroul directorului acum! Replica imi e taiata de vocea din receptor.
-Cred ca am aflat fara sa ne spui. Rade satena.
-Ce dracu am facut? Zic iesind pe usa.
Merg pe coridor, urc la urmatorul etej si bat la usa directorului. Din spatele usi s-a auzit un ,,intra" si am deschis usa!
-Ma-ti chemat domnule?
-Da! I-a loc!
M-am asezat pe scaunul de piele din fata biroului.
-Stiu ca esti noua, pari o fata cuminte Still. M-am uitat peste notele tale in ultimi ani, iar socul mi-a foat mare sa vad ca ai fost premianta. Ce a fost in neregula?
-Doar profesori domnule!
-Nu ma refer la asta!
-Dar?!
-Still politistul mi-a vorbit despre cele intamplate. Toti colegii si chiar si uni profesori au zis ca nu ai fost tu.
-....... Nu i-am raspuns am atintit harta de pe perete, privind la ea.
-Still! Regulile de baza: Nu te bati! Nu comentezi! Nu intri in probleme! Nu umbli cu violatori! Si invata! Esti o fata buna, scoala asta nu e de tine!
-O sa ma acomodez! Asta e tot? Zic indiferenta.
-Da! Libera!
M-am indreptat spre usa biroului si am deschis-o, apoi am intors capul spre director:
-Si sa stiti ca faza cu comentatul e imposibila! O seara buna.
-Stiu Still! S-a auzit ca o soapta dupa ce usa s-a inchis.
Am plecat spre camera mea. In drumul meu am dat de un grup de persoane, am lasat privirea in jos si am incercat sa trec neobservata. Deodata fruntea mea a facut contact cu pieptul cuiva.
Am ridicat privirea si am dat de un zambet sralucitor si doi ochii albastri.
-Hei barby! Deja ai probleme?
-De ce crezi asta?
-Ammm pai sa ma gandesc, zice frecandu-si barbia, vi la zece noaptea din biroul directorului si una din colegele tale e o psihopata.
O dumnezeule, asta mai lipsea sa stau cu o psihopata.
-Nu e nimic! Zic si incerca sa trec pe langa el.
Ma apuca de misloc si ma lipeste cu spatele de pieptul sau.
-Daca ai nevoie de ceva anunta-ma!
Apoi imi da drumul si imi da cu palma la fund.
-Si asta frate! Deja i-ai programat ora?
-Da frate! Sti ca cele noi fac mereu o vizita patului meu.
Eu eram deja destul de departe de ei, dar am auzit acestea apoi un val de rasete. Nu pot sa cred ce a zis!
Poate vrea doar sa isi pastreze postura de dur. Nu pare a fi un violator, dar ce stiu eu, nici nu stiu de ce e aici!
Am ajuns in fata usi camerei mele, apas pe clanta, nimic, usa incuiata, bat usor in usa.
-Fetelor daca e vreo gluma, nu e amuzant sunt foarte obosita.
Usa se deschide si brueta iese doar in boxeri.
-Auzi barby, daca iesi noaptea din camera afara ramai.
-Dar...a.
-Nimic! Mi-o taie si imi tranteste usa in nas.
La dracu, asta mai lipsea.
M-am lasat jos, cu capul sprijunit de usa.-Barby! Hei!
Sunt trezita din visul meu, in care ce sa vezi dormeam intr-un pat.
-Unde dracu arde?
-Mai incet! O sa trezesti toata scola. Sopteste un saten cu ochii albarsti si imi pune mana la gura. O stai e Lucian.
-Ce cauti aici la 02:15 dimineata?
-Cat?
-Aici ai dormit?
-Banuiesc ca da!
-Pai de ce?
-Se daduse stingerea cand am ajuns eu! Dar tu ce cauti la ora asta in aripa fetelor?
-Doar o plimbare!
-Hmmm!
-Nici sa nu indraznesti sa ma judeci, acum hai sa dormi!
-Ce?
-Nu tipa!!!
-Nu o sa ai satisfactia asta baiete! Zic atintindul cu degetul in piept. Nu o sa ma ai in pat! Si nu te pune cu dracu ca jur ca ti-l tai si o sa ti-l fac supa de dat delicventilor!
-Woow! Gata! Vreau si eu un mostenitor! Deci poti sa mi-l tai dupa ce .....
-Taci! Nu vreau sa te mai aud!
Ma ridic si plec!
-Unde te duci?
-Afara, o sa dorm pe iarba!
-Esti nebuna! Sunt 3 grade afara!
-Suficiente! Noapte buna!Pasesc afara din cladire si ma indrept spre spatiul verde. Ma intind pe iarba si privesc cerul instelat.
O patura este asezata langa mine.
-Ce crezi ca faci?
-Doar nu crezi ca te las sa te bucuri doar tu de aerul curat.
-Da sigur!
-Vin-o pe patura! O sa racesti!
-Nu-i bai! Acu' lasa-ma sa dorm.
Nu mai zice nimic, inchid ochii si brusc sa simt ridicata.
-Ce dracu crezi ca faci?
-Stiu ca esti incapatanata, dar...,urmeaza o pauza si un oftat, nu am decat o patura, nu am cu ce ma inveli si mie chiar mie frig, macar tu dormi langa mine.
-De ce nu dormi in camera?
-Pentru ca tu, nebuna aici de fata, dormi afara!
-Ce legatura are asta cu mine!
-Pai.... Sti ce eu nu am de gand sa o mai lungesc, vrei nu vrei dormi in bratele mele, daca nu vrei sa ma ai pe constiinta mort din cauza gerului.
Nu i-am raspuns, m-a strans in brate, i-am raspuns inbratisarii cuibarindu-ma la pieptul lui. Trebuie sa recunosc, chiar era comod.
CITEȘTI
O viata pentru un pacat
Teen FictionStai toata viata si te gandesti, e un rahat. De ce? Pentru ca ai incercat sa salvezi un amarat. Si amaratul ala ti-a multumit trimitandu-te in iad, pentru ca altfel nu pot numii o scoala de corectie. Dar razbunarea e dulce, iar mie imi place la neb...