~9~

30 1 0
                                    

A doua zi vine mai repede de cât mă așteptam. Razele soarelui străbat perdeaua și îmi intră direct in ochi.
-Ce cauți aici? Tip în șoaptă când capul lui Alex împiedica soarele să mă mai lovească brutal in ochi.
-Unde ai fost aseară? Zice calm.
Mi s-au pus un nod în gât, nu mai pot vorbi, încep să transpir, respirația mi se rărește.
-Ce e cu interogatoriul asta? Tip deodata.
-Iubito, calmeaza-te! Imbraca-te! Te aștept la cantina.
Reușesc să murmur un ,,bine" apoi mă cobor din pat și intru in baie.
Nu pot sa fac nimic, am dărâmat totul in baie, sunt așa stresata, nu mă pot gândi decât la faptul că a aflat de întâlnirea cu Lucian și de micul incident în care ni s-au atins buzele.
Dar nu avea de unde ști. Era mult după ora stingeri. Cine ar fi fost afara la ora aia?
Temătoare părăsesc camera și mă îndrept spre cantina.

-E totul in ordine? Mă întreabă după ce mă așez alaturi de el la masa din colț.
-Da! De ce nu ar fi?
La dracu! Când sunt agitată nimic nu pot sa zic bine, să mint nici nu mai zic, sunt groaznica la asta. O să mă prindă cu mâța in sac!
-Vrei sa îmi zici ceva!
Stau câteva secunde sa procesez, apoi imaginea lui Lucian care se apropia de masa îmi distrage concentrarea. Și izbucnesc!
-Aseara m-am întâlnit cu Lucian, mi-a făcut o propunere, l-am refuzat, iar într-un moment de neatenție m-a....m-a...
-Te-a sărutat! Zice calm.
-Da! Spun și las privirea în pământ! Mi-era atât de rușine! Îl iubesc și știu că și el mă iubește, dar...... stai, inca e calm??!
-Iarta-ma te rog!
-Iubito nu te îngrijora! O să rezolv!
-Te rog sa nu faci vreo prostie?
-Prostie? Ce prostie? Daca a-și fi vrut sa fac ceva, o facem aseară când v-am văzut!
Deci am impresia că toată școala s-a dărâmat in capul meu.
-Iubitule...
-De ce te-ai dus Lisa? De ce? Spune și lovește cu pumnul în masă.
-Iarta-ma! Spun și las privirea în jos. Încerc din răsputeri să nu las lacrimile sa îmi ude obrajii.
-Stii cat de mult te iubesc? Cat încerc să te protejez, să am grijă de tine. Tu ești unul din cele mai bune lucruri care mi s-a întâmplat. Tu mă faci fericit. Te iubesc! Spune șoptit. La dracu chiar te iubesc! Ce mi-ai făcut? Spune și se ridică în picioare.
Privirea lui a rămas ațintită pe Lucian și s-a încordat.
-Alex te rog nu.....
-Tu...tu ești de vina! Tu vrei să o întorci împotriva mea.

Prea scurt! ScZ! Va pup😘😘😘

O viata pentru un pacatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum