~8~

27 2 0
                                    


-Hei, așteaptă! Nu mai fugi, sunt epuizat, am fugit după tine prin toată școala. Lisa! Numele mi s-au auzit mai mult că o șoaptă așa că mi-am întors privirea spre Alex care a fugit după mine mai bine de jumătate de oră, acum era întins pe jos.
Am alergat către el și mi-am aruncat cartea din mana.
-Alex, Alex, baiii! Alex, nu muri, gata nu mai fug! Alex trezește-te! Hei Alex!
-Deci îți pasă?
-Aaaaaaaaa. Ești nebun spun și îi dau un pumn în umăr.
-De ce ai fugit de mine?
-Tu erai cel care fugea, eu dor mergeam un pic mai repede!
-Lisa!!
-Ok, ok! Nu am vrut sa vorbesc cu tine.
-De ce?
-Pentru ca........știam ce o să mă întrebi.
-De ce mi-ai luat apărarea?
-Exact! Și am făcut-o....pentru că....!
-Ca ce Lis?
-Nu pot să îți zic.
-De ce?
-Offf, pentru că o să îți dai seama că te plac. Îmi las privirea în pământ, eram atât de aproape, amândoi pe gresia rece de pe holul școlii, așteptăm să reacționeze dar el doar stătea în fund și mâinile incordate și palmele lipite de gresie. Eu stăteam chiar în fața lui în genunchi.
Dau să mă ridic dar mă prinde de mana, cad peste el, iar el își lipește buzele de ale mele într-un sărut dulce.
Ne despărțim când aerul devine insuficient, mă privește profund câteva secunde apoi zâmbește.
-Si eu te plac!
Ok,cred că mașina de pompieri de geloasa pe culoarea fetei mele! Chiar a zis că mă place?? Mai am capul? Pentru că eu am impresia că a explodat . Sunt atât de fericită! Iiiiiiiii!
-Ce drăguță ești cand rosesti!
Încă sunt prea fericita sa ii răspund, buzele îmi sunt curbate într-un zâmbet până la urechi și nici cu macaraua daca ai trage de ele nu ai putea sa îmi ștergi acest zâmbet tâmp de pe fata.
-Ok! Hai sa ne ridicam! Mi-au înghețat fesele. Se smiorcăie că un copil mic, se ridică apoi îmi întinde mana, îl privesc câteva momente apoi ii cuprind mână și mă ridic. S-a aplecat sa îmi ia cartea de jos apoi mi-a inmanat-o.
Nu știu ce să îi zic! Nu am mai fost în situația asta. Arrrr!
Intrăm în cantina și toți își întorc privirile.
-O pe bune? Din nou? Am ceva pe fata? Spun și mă întorc către Alex, avea un zâmbet pervers pe fata, în afară de vanataie ?
-Esti frumoasa că întotdeauna! Spune și îmi dă o șuviță de păr in spatelr urechii apoi mă sărută cast pe buze.
-Ooooo! Porumbei la ora zece! Strigă Erica!
-Ce ai nebuno e ora 03:26, spun uitandu-ma la ceasul de la mana, și porumbei pe aici nu am văzut de când am venit.
-Ma refeream la tine și Alex toanto! De când sunteți un cuplu?
-Paiii, nu sunt sigură că suntem un cuplu! Spun roșind din nou.
-Serios?? Ca tocmai v-ați sărutat în fața tuturor elevilor, logic că sunteți împreună! Zice Erica țopăind lângă mine.
Îl privesc pe Alex care era la masa cu niste băieți, mă privit și el și mi-a făcut cu ochiul, simt cum mă înroșesc instantaneu și îmi întorc privirea înapoi spre bucătăreasă.
După ce mi-am luat o porție de tocana și o cola m-am așezat la masă cu Erica și încercăm să mănânc monstruozitatea din farfurie.

**********
După două săptămâni.
**********
Au trecut două săptămâni, mama și tata m-au vizitat in weekend-uri. Relația cu Alex merge bine, doar că începe să îmi facă propuneri indecente, nu sunt pregătită. Lucian nu l-am prea văzut, ultima data si-a cerut scuze și mi-a cerut să ne vedem într-un loc mai retras sa putem vorbi. Într-un fel mă tem! Dar mi-a zis că e foarte important.
Așa că uita-ma in camera Ericai aranjandu-ma! Nu că ar fi cine știe ce întâlnirea,dar eu arat cam că dracu de obicei așa că o las pe blonda să mă facă frumoasa .

-Ce vrei? Spun după ce am ajuns pe terenul din spatele școlii.
-Uite, nu vreau sa fim prinși!
-Zi odată!
-Lisa! Te plac.
Hai mă! Pe bune? Acum îmi zice? Aseară mai aveam un pic și mă culcam cu Alex iar el îmi zice acum că mă place?!
-Eu sunt cu Alex!
-Eu îți pot oferi mai multe!
-Nu sunt interesata! Spun și dau să plec!
-Te pot scoate de aici? Brusc mă opresc! Nu suna rău! Chiar mi-e doar de casa și să mănânc ceva comestibil.
-Ma minți!
-Nu te mint!
-Cum ai putea face asta!
-Sunt agent sub acoperire!
-Ha.....ce glumă bună!
Își scoate insigna din buzunar,iar eu mă chinui sa citesc deoarece era noapte.
O sfinte schiar e agent.
-De ce ai vrea să mă scoți!?
-Ti-am văzut dosarul, ești aici pe nedrept! Am vorbit cu părinți, colegii,profesorii și chiar vecinii tai, toți zic cat de minunata, educată și cuminte ești! Toți sunt șocați.
-Uneori, aparențele înșeală!
-Lisa, nu te mai minți pe tine, eu, părinții tăi știm adevărul, toți știu adevărul, doar tu te minți.
-Inceteaza! Tip către el și fac câțiva pași în spate. Am făcut un jurământ, nu ști nimic despre mine! Lasa-ma!
-Stiu totul despre tine.
-Nu, nu e adevărat .
-Lisa, te plac și te pot scoate de aici și sa fim împreună, să mergi la liceu, să fi cu familia ta, cu prieteni tai.
Îmi întorc privirea către el și atunci s-a întâmplat, buzele noastre s-au atins. M-am retras repede și am fugit.
Nu pot, nu ii pot face asta lui Alex, lui Ady, daca eu ies, el o sa vina in locul meu, nu îmi pot încalcă jurământul, dar.....când o să ies de aici va plăti.

Heiii, sper că va place cartea! Astep păreri și voturi din partea voastră. Va pup! 😘😘😘😊
P.S: Alex la media!😍😍😍❣

O viata pentru un pacatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum