Lisa prov
Sunt treaza de câteva ore, am dormit toată ziua iar acum stau și privesc în întuneric, ușa e puțin crăpata, în camera strecurandu-se o lumina difuza. Doar stau și ma gândesc la tot ce sa întâmplat, cum o zi normala din viata mea a devenit un calvar, la prietenii mei, la părinți, apoi am. Ajuns aici, l-am întâlnit pe Lucian și al dracu sa fiu chiar mi-a plăcut, l-am întâlnit și pe Alex și chiar îl iubesc, nu pare deloc un băiat care merita sa fie într-o asemenea școală. Înghit în sec când vad o umbra în fata uși, apoi o persoana îmbrăcată în negru complet întra în camera și închide ușor ușa, întra în baie și aprinde becul apoi lasă ușa deschisa la baie. Când iese nu mai are gluga care ii acoperea aproape toată fața și îl pot vedea pe Alex.
-Alex!! Ce faci tu aici?? Cum ai intrat?
-Nu îți face griji iubito! Totul va fi bine.
-Dar.... Cum ai întrat totuși?
Alex Prov
Sunt de aproape jumătate de ora în fata spitalului, iar cei trei sunt tot acolo. Am dat o tura în jurul clădiri în speranța că voi mai găsi o intrare, o ușă de urgente sau ceva, dar fără rezultat. Ajuns din nou la întrarea în clădire ma așez pe iarba și aștept. După câteva minute bune în care îmi înghețase fundul pe pământ aud o ambulanta în depărtare. Ajunge destul de repede, paramedici scot din mașină o doamna,, foarte însărcinata " cred ca femeia aia naște cinci copii odată, și pe soțul ei care avea capul spart. Ii vad intrând repede în clădire cu tot cu medici și paznic. Încerc sa ma apropii, iar pe o fereastra mica vad un alt paznic în fata unui calculator. Căcat, asta lipsea. În parcarea din fata spitalului ajung trei mașini din care coboară vreo 10-12 persoane, întra val-vârtej în spital și încep sa facă mare zarva ca ei trebuie sa fie lângă femeia însărcinată. Ma strecor și eu printre ei, iar când paznicul cedează și ii lasă să urce la maternitate la etajul șapte ma furisez cu o parte din ei în lift, mai precis cu patru femei foarte alarmante, doua dintre ele plângeau iar celelalte doua erau stâlpi de susținere sa nu leșine. Mi-am pus gluga pe cap și m-am retras într-un colt, când liftul a ajuns la etajul doi m-am prefăcut ca vomit, iar ele au deschis repede liftul, am coborât și am luat-o la fuga spre baie.
Acolo era o domnișoară de vreo 14 ani care se uita urat la mine. A deschis gura sa spună ceva dar i-am făcut repede semn sa tacă.
-Te rog nu tipa! Ii spun inpreunandu - mi mâinile în semn de rugăciune.
-Tu nu ar trebui sa fi aici. Tonul arogant din vocea ei îmi da de înțeles ca e o copila foarte fitoasa.
-Uite, iubita mea e în spitalul asta și trebuie sa fie operata, iar eu i-am promis ca o sa fiu lângă ea la operație, te rog, te rog sa nu spui nimănui.
Buzele i se curbează într-un mic zâmbet, apoi ma privește draceste.
-O sa ma șantajezi, așa-i? Spun și îmi las umeri sa cada în semn de predare.
-Ooo sa fi sigur domnule!
-Uite, nu am ce sa îți dau, vin dintr-o școală de corecție, nu am bani sau lucruri prețioase.
-Hmm! Inelul de pe degetul tău e interesant.
Se refera la inelul mamei, mi l-a dat cu o zi înainte de.....inainte de accident, e tot ce mai am de la ea. Ma uit la inel și la fetița aceia razgaiata, apoi ma gândesc la Lisa.
-Fie! Scot inelul de pe deget și i-l pun în palma.
E satisfăcuta, îl examinează cu atenție, apoi pleca.
Scot capul pe ușa sa ma asigur ca nu mai e nimeni în zona. Camera de filmat nu bate aici, dar spre camera Lisei sigur filmează.
Risc și ies din baie, fugind repede în capătul holului la camera 261 rugându-mă doar sa nu fie nimeni la camere sau sa mai fie cu cineva în camera Lisa, cu toate ca atunci când am plecat de la ea celalalt pat era liber.
Ușa e crăpata, iar în camera e întuneric. După ce aprind becul la baie ii vad fata iubitei male care este incredibil de surprinsa. A plâns și se cunoaște asta.
Lisa prov
-De ce ai plâns? Ma întreba cu un ton îngrijorat.
-Nu schimba subiectul, îl ameninț atintindul cu degetul arătător.
Își pleca capul in semn de cedare și începe sa îmi povestească despre femeia însărcinată și soțul ei, apoi acele doamne disperate, fata din baie care la șantajat.
L-am ascultat cu atenție, iar după ce a terminat și-a tras aer în piept a expirat zgomotos și m-a sărutat în sfârșit, așteptăm cu nerăbdare asta.
- Și acum ce facem? Dimineața vine femeia de serviciu sa dea cu mopul peste tot, apoi o asistenta îmi face o injecție și cam la aceiași ora cu programul de vizite vine și doctorul.
-Ioi! O sa fie greu. Dar facem asa: când femeia de serviciu da cu mopul în baia de pe hol o sa întru în una din toalete, ii spun ca e ocupat și sunt sigur ca nu o sa se streseze sa mai revină. O sa ies de acolo abia la ora de vizite, sper asta...
-De ce speri?
-Pai nu știu acum cât este ceasul iubito, nu am un ceas sau un telefon.
Îmi întind mana pe dulapiorul din metal de lângă pat și ii întind telefonul pe care mama mi l-a lăsat în caz de urgente.
-Oh, iubito, dacă apare ceva?
- Nu îți fa griji, atâta timp cât nu încerc sa ma ridic nu ma doare nimic.
-Ești atât de sexi! Cu parul dezordonat și cămașă asta roz.
-Daa, sunt o prințesă. Ii zic ironica și îmi dau ochii peste cap.
-Nu îți mai da ochii peste cap, ma excita?
-Ironia te excita?
-Tu fiind ironica ma exciti!
Îmi zâmbește pervers și ma săruta ușor pe buze.
Simt un val de căldură și simt ca tot sângele mi se urca în obraji. Sper sa nu observe, dar îl vad chicitind în timp ce se așază lângă mine, îmi las capul pe pieptul lui, iar el îmi mângâie parul. Ma simt atât de bine și liniștită, cedez somnului, închid ochii inspirând puternic parfumul lui.
CITEȘTI
O viata pentru un pacat
Teen FictionStai toata viata si te gandesti, e un rahat. De ce? Pentru ca ai incercat sa salvezi un amarat. Si amaratul ala ti-a multumit trimitandu-te in iad, pentru ca altfel nu pot numii o scoala de corectie. Dar razbunarea e dulce, iar mie imi place la neb...