~13~

7 1 0
                                    

Alex prov
Ies din spital cât pot de repede, iar mașina parcata în fata clădirii ma așteaptă pentru a ma duce la acea școală de tot rahatul.
Treaba cu Lisa e complicata, chiar dacă la început a fost doar un pariu stupid, acum chiar o iubesc și nu suport sa o vad în spital. Mama ei chiar nu ma place, mi-a spus foarte clar ca nu ma vrea lângă fata ei, că ea nu e ca noi și e în școală asta pe nedrept, iar când o sa îl prindă pe acel individ, ea o sa iasă fără probleme.
Când ma gândesc la aceste vorbe realizez ca ea chiar o sa plece curând, iar eu mai am de stat 6 luni în locul asta apoi munca în folosul comunități vreun an.
Poate dacă nu eram atât de dependent de jocuri și ii ascultam pe ai mei, acum eram și eu aXII-a și ma pregăteam de bac. Nu ma plâng de școala de aici, dar când ști locul în care ești  nu mai e la fel.
Sunt rupt din gândurile mele când mașina oprește și profesorul ala junior din detenție îmi spune sa cobor pana nu ii imput mașina.
Nu înțeleg de ce cu domnișoarele delicvente e atât de drăguț, iar pe băieți ii duce în fundul iadului. Drag mi-ar fi sa îl prind cu vreo eleva, ar lua câțiva ani frumușei.
Intru în curtea scolii, merg lent către ușa căminului, iar când ajung în fata acesteia aud un raset în spatele meu:
-Esti atât de jalnic! O voce groasa se aude.
Ma întorc pe călcâie și îl vad pe Lucian.
Ceva e foarte dubios la tipul asta, nu doarme în cămin, nu e la toate orele și nu e mereu prin preajma. Nu mare mi-ar fi mirarea sa fie vreun turnător și sa o aibă bine cu directorul.
-Ce vrei mă rahat cu ochii?
Se izbește în mine, ma lipește de peretele cladirii în timp ce ma tine de guler.
-Lisa o sa plece de aici, o sa uite de tine, varul ei o sa se răzbune asa cum vrea și dacă o sa mai trăiască, poate, ma mulțumesc eu cu ea.
Sa se răzbune?? Lisa mi-a povestit ce s-a întâmplat defapt și din ce știu de la ea nu are de ce sa se răzbune.
-Ce tot vorbești acolo?
-Așa cum auzi cretinule, o sa o scot de aici chiar dacă e nevoie sa dau în cap cuiva, doar ca Lisa sa primească ce merita.
Îmi da cu capul în nas și un genunchi în stomac apoi pleca.
Nu o pot lăsa pe Lisa sa pățească ceva.
Ma ridic imediat și o iau la fuga după Lucian. Îl vad când ii face semn paznicului iar acesta oprește firul electric al gardului, Lucian o ia prin spatele băncilor, al clădiri și ajunge la un colt al gardului, împinge plasa și iese la marginea păduri din spatele scolii. Nu aștept nici un moment, ma fofilesc pe lângă bănci și ma pun în fund lângă portița de scăpare, ma las pe spate și ies în același loc unde a ieșit și Lucian.
Nu apare în raza mea vizuala asa ca întru în pădure și aștept sa se întunece de-al binele.
După apropiate doua ore de mers prin pădure ies la strada principala, mai am de mers pana la un metrou sa pot ajunge la spital. Trebuie sa o avertizez pe Lisa.
După un drum destul de lung și doua metrouri schimbate ajung in fata spitalului.
OK, acum cum mama naibi intru? Afara este paznicul și încă doi medici care fumează.
Mai aștept câteva clipe în speranța că o să plece medicii și o sa îl conving cumva pe paznic.
Sunt obosit și nemâncat, chiar nu pot sa fac planuri iscusite.

O viata pentru un pacatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum