Deschid ochii cu greu, iar tot ce văd e alb. Oare am murit ?? Nu stiu unde sunt, dar simt un miros ciudat. La dracu! Pute rău a pastile, iar sunt la spital?? Urăsc locul ăsta . Se aude un zgomot apoi pasi.
-Buna ziua domnișoară ! Cum va simțiți? Ma întreabă o voce feminină.
-Ăăăă, bine cred! Ce s-a întâmplat?
-A-ți leșinat! Se pare că aveți lipsa de calciu, dar și nervi au avut un rol destul de mare în această decădere . Vanataia de pe față bănuiesc că nu e din cauza contactului cu gresia din cantină .
Ating usor zona si incep sa simt durerea pana in ureche.
-Mmm nu, e un alt accident
-Prietenii îți sunt pe hol, vrei sa intre?
-Da va rog!
Femeia iese din incapere lăsând în urmă sunetul asurzitor al tocurilor ei cui. După câteva momente în camera intra Erica, Alex, Cory si roscovanul.
-Ce faci ești bine ? Ma iau cu toți la întrebări.
-Ăăăă, sunt bine! Nu am murit!
-Asta e bine, ca mai ai inca trei ore?
-Daca ma gândesc, sa mor nu suna atât se rău. Toți încep să râdă, apoi Alex scoate dintr-o sacoșa niste haine.
-Astea sunt ca să te schimbi!
-Banuiesc ca nu pot să mor când vreau. Zic oftand.
Băieți părăsesc camera si rămân cu fetele, ma schimb, iar ele se ocupă de par si un pic de machiaj.
-Mult mai bine! Zice Cory
-Esti gata?
-O să fie așa rău?
-O să fie ca școala normală.
-Voi ce clase sunteți?
-Noi suntem a 9aB.
-Aaa, deci nu suntem împreună !?
-Da ce?
-Pentru ca eu sunt a 8-a.
-Wow! Pari mult mai matură ! Noi care credeam că s-ar putea să fi mai mare ca noi.
-Nup! Doar sunt mai dezvoltată!
-Gata cu bârfele, se suna! Zice Alex băgând capul pe ușa. Eu atunci îmi trăgeam tricoul.
-Iesiii! Tip la el, ușa s-a inchis intr-o fracțiune de secundă, fetele au început să râdă.
-Ooo nu mai râdeți! Hai sa mergem.
Am ieșit pe hol iar Alex nu mai era.Am ajuns in clasa mea,cu ajutorul fetelor, normal si se pare că ora asta am biologie.
Ora a trecut, profu e chiar de treaba, dar se pare că nu tine la glumele mele asa ca.....detenție, o oră după program. Auzi la el, nu am simțul umorului. În fine, mai am doua ore și pe urmă inca una de detenție deci pot considera ca nu am lipsit azi deloc ! Super!!
Orele au trecut repede, ultima oră am avut romana, profu e super de treaba si se pare ca știe de gluma. După terminarea orei m-a indrumat spre clasa de pedeapsa.
Câțiva copii erau acolo, cu telefoane, căști . Eu în schimb am preferat o carte, autoarea mea favorita Sandra Brown si o nouă carte,care nu am citit-o inca, Necunoscutul. Nu stiu cat o sa pot citi intr-o ora.
După câteva clipe în clasa intra un băiat, cam de vreo 20de ani, par saten, ochii căprui, corp....bineee,forte bine.
-Buna eu sunt Davit, adjunct suplinitor.
-Buna raspund la unison cei ce nu aveau căști în urechi.
-Continuati, în liniste.
Câteva clipe m-am holbat la el, apoi mi-am văzut de cartea mea.
-Scuze întârzierea.
-Ia loc te rog!-Ce cauți aici?
-A-si putea sa te întreb același lucru.
-Bine tu primul.
-I-am dat cu palma la fund profei de mate. Acum tu.
-Am comentat în oră de bio'.
-Aaa, ești cu bosorogul ala nu?
-Da!
-Sfat?! Nu-i mai comenta!
-Imposibil!
-De ce?
-Pentru ca așa e structura mea, răspuns corect=comentariu.
-Pai înseamnă că ne mai întâlnim pe la detentie.
-Banuiesc!El a zâmbit, apoi eu mi-am văzut de cartea mea.
Brusc ma sărută!
-Ce dracu e cu tine? Tip că o descreierata.-Ce s-a întâmplat? Intervine profu'? Ma prinde grijuliu de brat si apoi se uită la fata mea din toate profilele.
-Mai ușor juniorule! Ii zice Alex vizibil încordat.
-Taci delicvent împuțit! Ti-a făcut ceva? Ești bine?
Am privit câteva secunde la Alex care era roșu la fata. Ii pasa? Oare chiar ma place?
-Ammm, nu, sunt bine! Doar .......a făcut o glumă inofensiva!
-Ce glumă? Ma întreabă văzând că ezit!
-Am .....
-Ma piscat! I-o tai lui Alex.
Ma privește surprins câteva minute.
-Asa ai făcut? Îl întreabă David.
-Aaa cred că da! Spune Alex inca privindu -ma intens.Stiu capitolul e cam scurt. O să mă refansez! Astep păreri și câte o steluța!⭐🌟va pup!😘😘
CITEȘTI
O viata pentru un pacat
Teen FictionStai toata viata si te gandesti, e un rahat. De ce? Pentru ca ai incercat sa salvezi un amarat. Si amaratul ala ti-a multumit trimitandu-te in iad, pentru ca altfel nu pot numii o scoala de corectie. Dar razbunarea e dulce, iar mie imi place la neb...