~6~

18 2 0
                                    

Soarele îmi amenință somnul, deachid leneș ochii și văd în ceață toți elevii din jurul meu care se amuză. Oare de ce??Ridic capul și îl văd pe director dând din picior. E nervos, draci!
-E confortabil domnișoară ?
-Defat, încă nu am încercat patul, dar chiar am dormit bine. Zic, iar acesta ma dezaproba.Restul elevilor începând să râdă zgomotos.
-Still, dupa ce te deștepți te aștept în biroul meu.
-Sigur! Poate îmi dați si mie o cheie să nu mai dorm pe iarba .
Ma mai privește câteva momente apoi se întoarce pe călcâie cu spatele la mine și pleacă .
Pot să jur ca adormisem lângă Lucian. Awr, îl omor !
-Banuiesc ca ai ajuns după stingere! Zice satana/colega mea de cameră .
-Se pare că mult prea târziu pentru a mai gasi ușa deschisă.
-Uite regulile din cameră: ajungi târziu, dormi afara, nu o confrunți pe Dana, nu îi comentezi si când are ,,vizitatori", mimând ghilimelele, nu dormi în cameră.
'Ai să-mi bag ....., Da câte reguli frate.
-Am înțeles !
-Bine acum hai sa te schimbi si sa mănânci ceva.
-Ok! Spun si o iau la pas în spatele sarenei. Si care din voi e psihopata?
Șatena începe să râdă zgomotos.
-Tu care crezi ?
-Aaa, -banuiesc ca Dana,Dani,Dracu .
Încă un val de râsete din partea satenei înainte de a scoate cheia din buzunar si a deschide ușa camerei.
Bruneta era întinsă pe burtă,pe pat cu brațele sub cap.
-Cory, i-ai explicat regulile.
-Da!
-Bine! Diseară nu va vreau aici.
-De ce ma rog?! Ma trezesc și eu vorbind .
Bruneta se ridică din pat și se poziționează în fața mea privindu-ma în ochii.
-Credeam ca i-ai explicat regulile. Zice ne-luândusi ochii se la mine.
-Da, dar... Încearcă -Cory să mă scoată .
-Dar nu înseamnă că o să le respect, i-o tai eu. Nu stiu cine te crezi, de ce ești aici, sau cine ești, dar eu sunt aici să îmi ispasesc pedeapsa si să plec, o noapte pe iarba mi-a fost suficient si sa ști că am mai văzut filme porno, să văd acum o panarama se tavaleste  cu un jegos e o nimica toată.
Bruneta se da doi pasi înapoi si îmi aplica un pumn de toată frumusețea. Îmi păstrez echilibrul si îmi întorc privirea spre ea. Încă unul si inca unul.
Aștept lovitura de gratie care să mă doboare.
-Cum dracu mai ești în picioare? Ma întreba Cory uimită.
-Am o rezistenta bună, cred.
-Rezistență bună , tu glumești? I-ai închis gura brunetei, nu cred că am mai văzut pe cineva făcând asta.
-Hai ca nu am omorât pe nimeni! Merg să mă schimb, apoi la cantina, mor de foame !
Cory începe a râde,iar eu intru în baie.
Sunt sigură că acei pumni imi vor umfla falca si o sa arat ca dracu vreo cateva zile. Asta e cand te ia adrenalina si gura pe dinaintea.

*************
Ajunsă la cantină,mi-am luat o cola si o porție de tocăniță de cartofi, m-am așezat la masă alături de alți elevi.
-Hei gasca, ea e Lisa!
-Buna! Zic si Ridic mana spre cei  trei elevi de la masa
-Buna! Ma saluta o blonda. Eu sunt Erica, brunetul de aici, zice arătând spre un băiat cu ochii cenusi si destul de drăguț ,e Alex, iar roscovanul asta e Narcis
-Incantata să vă cunosc ! Zic si îmi desfac doza de suc.
-Si de ce ești aici? Ma întreba Narcis
-Crede-ma! Nu vrei sa ști!
-Ba chiar vreau! Zice el intinzandu-se peste masa până aproape de fata mea. Și de ce ai falca rosie si umflată?
-A dormi o noapte pe iarba si s-a certat cu Dana in dimineata asta.  Spune Cory
-Chiar, de ce ești aici? Pari așa inofensivă . Zice blonda cu un ton amuzat.
-Ok, fie! Dar nu o sa ma credeți!

Le-am povestit toată situația, iar după ce am terminat povestea toți stăteau si se uitau la mine ca la mașini străine .
-wow! Tu chiar ești nebună ! Ai riscat atât, ai ajuns aici si varul tău...  E un nemernic . Zice blonda privindu -ma fix.
-Mie îmi plac nebunele. Zice Alex pe un ton pervers.
Simt cum sângele îmi urca în obraji, las privirea în tavă cu mancare.
-Ooo ce dulce ești cand roșești barby!
Vocea s-a auzit din dreapta mea, iar acel apelativ mi-a făcut tot corpul să înghețe si vocea acea atât de senzuala. La dracu, pun pariu că rânjește ca un idiot acum. Nu îi dă satisfacție, prefate neafectată de situație, fi calma, respira, respira....ia respira dracu ca te-ai făcut ca vânătă la fata!
-Lisa ești bine? Ma întreabă Cory punandu-si mana pe umărul meu
-Aaa ,da doar ca tocăniță nu e bună deloc.
-Eu ți-am mai propus piureul! Zice el asezadu-se în stânga mea.
-Tu să nu îmi mai adresezi nici un cuvant.  Vorbesc în barbă cu privirea încă în pământ .
-E vorba de seara trecută?
-E vorba de tine! Tip către el ridicandu-ma în picioare.
-Hei, mai încet! Nu sunt surd.
-Nu, dar o să fi în spital dacă nu mă lași dracu în pace. Cine papanași mi te-a scos în cale.
-Hei calmează-te! Îmi zice Alex prinzandu-ma de umeri.
-Nu frate! Las-o sa zică tot! Se vede că școala asta deja i-a pus capac. Nu e decât gura de ea. E INCAPABILA să îmi facă vreun rău, e o pitica rea de gură, atât .
Am ascultat tot, cuvântul ,,incapabilă" îmi răsună în minte. Îl privesc cum se ridică de pe scaun si se poziționează la doar un metru distanță de mine, zâmbetul ala arogant.
Îmi strâng mâinile în pumni si îmi inclestez maxilarul. Încă un cuvant!
- Nești buna de nimic!
Bingo!
Pumnul meu a făcut contact cu stomacul lui, s-a aplecat în față din cauza dureri, i-am prins capul și i-am dat un genunchi în fața .
Alex ma tras deoparte și m-a lipit cu spatele de pieptul lui. Și-a lăsat capul pe umărul meu, ii simțeam respirația caldă pe gâtul meu.
-Nu merita! Mi-a șoptit cu o voce senzuala.
-....expir zgomotos. Stiu! Si așa trebuia sa vizitez directorul.
-Hai, ai ore! Spune si ma eliberează din îmbrățișare. L-am privit pe Lucian ii curgea sânge din nas si ma privea cu o oarecare satisfacție în privire.
Brusc nu mă mai simțeam în stare să stau în picioare, am început a tremura si am făcut contact cu gresia rece din cantina. Tot ce am mai auzit a fost Alex strigandu-mi numele, apoi doua brațe puternice m-au ridicat, cu greu deschid ochii și îl văd pe Alex, apoi negru tot. Va pup😘😘

O viata pentru un pacatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum