~12~

9 1 0
                                    

Lisa pov

Sunt pe terenul mare al școlii, sunt in fațălui Ady dar privesc acei ochi verzi ai satenului care strigă sa fug apoi sunt înjunghiată de Ady,  nu doare, ma simt trădată,  cad la pământ și privesc cerul. Se adună nori mari si negrii deasupra mea, aud un bipait puternic si imi simt mana caldă. Totul e in ceață,  deschis cu greu ochii, văd in mare parte alb, apoi  o vad pe Mama care se ridică de undeva si imi apare in raza vizuală. Vorbeste cu mine dar nu pot auzi nimic,  apare si Alex, incerc sa ma ridic si sint o durere teribilă in spate.
Vine doctorul si se învârte pe lângă mine, ii scoate afara pe mama si Alex, imi face o injecție care in scurt timp începe dureros sa imi străbată corpul,  mi se se afundă urechile.  Cand durerea ajunge in zona spatelui incep sa strig de durere. O asistentă vine langa mine si spune ca e in regula sa simt câteva înțepături . Imi vine sa vomit, nu pot ridica asa ca ma rostogolesc la marginea patului si vomit pe pantofii ortopedici ai asistentei, aceasta se ridică alarmată.  Doctorul vine si ma așează la locul meu.
În următoarea jumătate de oră sunt lăsată singura si singurul lucru pe care il fac este sa ma uit cum curge cate o picătură dintr-o sticlă într-un tub apoi ajunge in bratul meu.
Cand in cele din urmă medicul intra in cameră,  intra si mama care se aseara langa mine.
-Scumpo,  esti bine, ce s-a întâmplat?
-Unde e Alex?
-A rămas în hol. O sa vina imediat ce plec eu.
- Ok..
Sunt atât de detașată,  nu am fost in stare sa ma gandesc la tot ce s-a întâmplat,  ma simt leneșă si obosită.
-Scumpo, cine a fost?
- Nu stiu mama! Purta o mantie lungă. De ce ma doare spatele?
-Ai o rană de cuțit.
-Cutitul a fost introdus în coloana dar restul tăieturi e facut pe lângă, nu e o tăietură foarte adâncă.  Intervine doctorul cu fișele mele in mâna.
-Ce nu inteleg eu este de ce un elev avea arme la el in incita școlii, nu sunteți perchezitionati?
-Mama, nu cred ca a fost cineva din școală!
-Cum adică? Mama se uita cruciș la mine.
- Nu,  nu contează! Poate intra Alex te rog?
-Lisa,  te rog! Ma dai afara sa vezi un derbedeu?
-Alex nu e derbedeu! Tip si ma incordez, iar durerea provocată ma face sa gem ușor.
-Foarte bine! Dacă asa ma tratezi. După cate se intampla, parca suntem in filme cu criminali, doar ca criminala mea e minoră.  Spune acestea si se ridică,  cuvântul CRIMINALĂ imi suna in cap si nici nu mai aud ce vorbește cu doctorul.
Nu eu sunt criminala,  mama a spus asta doar pentru a am suparato,  ea stie adevărul,  toți stiu adevărul,  eu stiu adevărul si Ady  il stie.
Imi apar in minte scene din acea seara si cuvintele acelea ragusite.
Chiar dacă este o mica posibilitate sa fie Ady, de ce mi-ar face asta și mai interesant e cum ar fi putut trece de gardul electric.
Nici nu realizez cand intra Alex si se așează langa mine.
-Cum te simți iubito? E totul bine?
-In afara de durere sunt bine.  Cat o sa mai stau aici?
-Inca nu stim iubito,  doctorul spune că trebuie sa îți opereze coloana.
-Cee? Nu vreau sa fiu operată,  imi e frică .
-Iubito, e singura cale, iti promit ca voi fi langa tine in permanență.
Schițez un mic zâmbet, iar Alex se apropie de mine si ma sărută scurt si dulce.
-Mama ta nu cred ca ma place! Spun e după scurt timp.  Se uita ciudat la mine si la un moment dar am prinso făcându-și cruce.
Încep să râd si simtînțepături in spate.
-Mama o sa fie bine.
-Domnișoara trebuie sa se odihnească,  puteti reveni sa o vedeti maine. Spune doctorul in timp ce pregătește o injecție.
-Defapt nu pot!
-De ce nu? Spun revoltată.
-Ai uitat de unde venim? Nu putem ieși cand vrem. Spune trist.
-Dar.....ai promis ca vei fi langa mine cand ma vor opera .
-Iubito,  nu am luat in calcul scoala care nu imi va permite.  Iartă-mă te rog!
Ii simt dezamăgirea asa ca cedez.
- E in regula iubitule. Ii zâmbesc și îl trag langa mine, il sărut pret de două minute, apoi plecă.
-Totul va fi bine domnișoara,  în noaptea asta va odihniti si maine incercam operația. 
Imi face injecția si in scurt timp incep sa imi simt pleoapele grele, adorm in cele din urmă...

O viata pentru un pacatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum