Začátek všeho

1.7K 114 15
                                    

Tento příběh se odehrál strašně dávno. Nikdo neví jistě jestli se skutečně stal nebo jestli je to jen pohádka. Ale já to vím jistě. Já jsem totiž ta o které je celý tento příběh. Ano jmenuji se Roxy a tohle je dlouhý příběh o tom co se mi stalo. 

  *píp**píp*  zazvonil můj otravný budík na mobilu. Já jsem se otráveně probudila a s tím telefonem hodila o zeď. Naštěstí přežil. Jen se vypnul jako vždy. Vstala jsem a šla do kuchyně se nasnídat.

V kuchyni byla jen babička jako obvykle. (Jen pro informaci žiju s tátou a s babičkou, mámu ani nevím jestli mám) „Dobré ráno Roxy." pozdravila mě. Usmála jsem se na ni a odpověděla jsem: „Dobré ráno babi, co je k snídani?". Babička mi ukázala na linku kde jsem měla připravený krajíc chleba s džemem, přesně jak to mám ráda.

 Po snídani jsem vyběhla do svého šatníku (speciální místnost s oblečením) a začala jsem se přehrabovat v jedné z mnoha skříní. Nakonec jsem vytáhla halenku a sukni. Oblékla jsem se a šla jsem do koupelny. Tam jsem se namalovala a rozčesala jsem si své černé vlnité až do pasu dlouhé vlasy. Halenku jsem měla světle modrou a sukni bílou. Potom jsem sešla po schodech dolů. Rozloučila jsem se s babičkou a vyrazila jsem do chodby. Vzala jsem si bílé tenisky a potom jsem vyrazila do školy. Nikoho jsem ve škole v té době neznala, šla jsem tam dnes poprvé.

Učitelka vešla do třídy a začala hodina. První co řekla: „Studenti, chtěla bych vám představit vaši novou spolužačku Roxy, Roxy mohla by jsi nám o sobě něco říci?". Vstala jsem tedy z lavice a šla před tabuli. Řekla jsem jim toto: „Ahoj, jmenuji se Roxy a do New Yourku jsme se přestěhovali teprve nedávno, stěhovali jsme se kvůli otcově práci.". Potom jsem chvíli mlčela. Nakonec jsem tedy pokračovala: „Žiju s otcem a babičkou, matku jsem nikdy nepoznala a tudíž o ní vlastně nic nevím.". Potom mě učitelka pokynula ať se jdu posadit protože si všimla že mi po tváři stékala slza. 

Po zbytek dne si mě nikdo nevšiml. A bylo to dobře. To co jsem prožívala po zbytek týdne bylo totiž peklo.

Doufám že se vám tenhle příběh bude líbit.


Strážkyně draků (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat