Probudila jsem s příšernou bolestí hlavy, vůbec jsem nevěděla co to má být. „C..co se stalo a k..kde to jsem?" zeptala jsem se sama sebe když jsem se probudila. Když jsem se řádně probrala všimla jsem si že neležím doma v posteli ale že ležím na nemocničním lůžku. Po chvíli se otevřeli dveře a vešel táta. Posadil se na křeslo u postele a povídá: „Tak přeci jen jsi přežila holčičko moje.". Nechápavě jsem se na něj podívala a povídám: „Tati co tu dělám?". Táta mě chytil opatrně za roztřesenou ruku a odpověděl: „Nechal jsem tě sem převést v noci, mimochodem ty jsi večer nebyla u kamarádky že?". „Spolužák mě pozval na školní ples před prázdninami tak jsem šla, nezlob se tati že jsem donutila babičku lhát." rozbrečela jsem se. Táta se usmál: „Nezlobím se Roxy, ale už mi nikdy nelži prosím.". Přikývla jsem a potom jsem se táty zeptala: „Proč jsi mě sem nechal převést?". Táta chvíli přemýšlel jestli mi řekne pravdu nebo bude lhát. Nakonec mi řekl toto: „V noci jsi nejspíš měla další z těch snů co se ti poslední dobou zdály, jenže tentokrát ten sen zřejmě nebyl hezký protože jsi po skončení snu hlasitě vykřikla a omdlela.". „Jak víš tati o tom že jsem omdlela?" zeptala jsem se. „Slyšel jsem totiž ránu která se ozvala z tvého pokoje, tak jsem běžel tě zkontrolovat a našel jsem tě bezvládně ležet na zemi." odpověděl. Potom se ještě zeptal: „Nepamatuješ si náhodou obsah toho snu?". Já jsem se zamyslela a odpověděla jsem: „Nech mě přemýšlet.". Táta mi odpověděl: „Budeš tu prý ležet 2 dny takže si to do zítra promysli a odpověz.". Já jsem jen přikývla a on potom odešel. Pár minut na to jsem usnula a spustil se další sen.
V podvědomí
„Roxy!" zakřičel neznámý hlas. „Kdo jste?" odpověděla jsem. Potom bylo chvíli ticho. Probudila jsem se v parku.
„Roxy nech toho psa než tě kousne!"okřikla mě máma. Nechala jsem ho být a šla jsem si znovu hrát. Chvíly jsem si hrála a potom máma zmizela. Původně jsem si myslela že se brzy vrátí, ale už se nevrátila.
........................
„ÁÁ!". zakřičela jsem když jsem se probudila. Potom jsem začala vzpomínat na všechny předešlé sny: „Ve všech snech byla máma semnou tak proč najednou zmizela a kam?".
Tahle část je trochu zvláštní ale i tak doufám že se vám bude líbit.
ČTEŠ
Strážkyně draků (DOKONČENO)
FantasyRoxy je obyčejná holka žijící s otcem a jeho matkou. Svou matku nikdy nepoznala. Jednoho dne se však její život změní. Přijde jí vzkaz od cizí holky a začnou se scházet. Časem se spřátelí a prožijí plno legrace. Ovšem když ta holka nastoupí k Roxy d...