Je 7:00 a mě jako vždy zvoní budík do školy. Odnaučila jsem se házet s mobilem o zeď takže jsem budík jen vypnula a posadila jsem se na postel. Promnula jsem si oči a zamířila jsem do koupelny.
Umyla jsem si obličej a poté jsem prohlásila: „Malování a zuby až po snídani!". Dole seděla u stolu babička a pila kávu. „Dobré ráno babi." řekla jsem. Babička se na mě podívala a odpověděla: „Dobré ráno Roxy, snídani máš v lednici.". Když jsem otevřela lednici všimla jsem svého oblíbeného jogurtu do kterého jsem se samozřejmě s chutí pustila. Snědla jsem ho a nastal čas vybrat si oblečení. Jelikož je ještě stále zima vybrala jsem si džíny a černý svetřík pod který jsem si vzala čistě bílé tričko s krátkým rukávem. Poté jsem se zavřela v koupelně a začala se česat. Dneska vyhrál drdol. Trocha malování a vyčistit zuby a poté vzhůru do předsíně.
Obula jsem si opět kozačky a nesmím zapomenout na kabát.
Cestou do školy jsem zašla do parku. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Na lavičce seděla dívka v mém věku a třásla se zimou. Přišla jsem k ní blíž a povídám: „Ahoj, kdo jsi a co tu děláš?". Dívka se na mě usmála a odpověděla: „Jmenuji se Mary Jane Jonesová, umřeli mi rodiče a nemám kde bydlet.". „Pojď semnou, sice bych měla jít do školy ale pro jednou školu zameškám." řekla jsem. Dívka přikývla a vyrazily jsme ke mě domů.
Když mě babička uviděla zeptala se: „Roxy jaktože nejsi ve škole?". „V parku jsem našla promrzlou dívku která nemá kde bydlet." odpověděla jsem a ukázala na Mary Jane. „Tu dívku ubytujeme u nás a zítra půjdete spolu do školy!" rozhodla babička. „Děkuji vám moc." řekla Mary Jane.
Den utekl rychle. Mary Jane je moc milá dívka, ale zatím nevím jestli z nás budou kamarádky. Nejvíce mě na ní překvapil ten náhrdelník na krku. Připadá mi povědomý. Jako kdybych ho už někde viděla.
„Večeře!" zakřičela babička na celý dům. Já jsem otevřela dveře svého pokoje a vyběhla jsem směr jídelna. Mary Jane už tam byla protože pokoj pro hosty je vedle jídelny. S jedním jsem však nepočítala. U stolu se objevil i táta. „Kdo je ta holka?" vykřikl. „V klidu Tomáši, Mary Jane u nás bude zatím bydlet, je to dívka co nemá domov a Roxy ji našla dnes ráno." uklidnila ho babička. Táta se na Mary Jane díval celou večeři až mě to bylo divné.
Po večeři jsem odešla k Mary Jane do pokoje. „Jane?" začala jsem rozhovor. „Ano?" podívala se na mě. V obličeji mi byla povědomá ale nevím komu se podobala. „Co to je za přívěšek?" zeptala jsem se. „To je dračí přívěšek ale nevím proč ho mám, dala mi ho maminka než umřela.". Jen jsem přikývla a odešla jsem.
Než jsem usnula přemýšlela jsem: „Ten samý přívěšek jsem viděla na fotografii mámy když jsem se naposledy přehrabovala v krabici!". „Musím o něm něco zjistit!" rozhodla jsem se. „A taky musím najít nějakou další fotku mámy, táta mi je nikdy neukázal ale já mám pocit že to všechno spolu souvisí, co když ten přívěšek má co dělat s rodinnou minulostí a zavede mě k mámě!" vyhrkla jsem. A pak jsem šla spát.
Kdo je podle vás Mary Jane Jonesová? Slibované dobrodružství právě začíná!
ČTEŠ
Strážkyně draků (DOKONČENO)
FantasyRoxy je obyčejná holka žijící s otcem a jeho matkou. Svou matku nikdy nepoznala. Jednoho dne se však její život změní. Přijde jí vzkaz od cizí holky a začnou se scházet. Časem se spřátelí a prožijí plno legrace. Ovšem když ta holka nastoupí k Roxy d...