Ráno jsem si trochu přivstala. No ne trochu ale hodně. Je totiž 5 ráno teprve. Zapnula jsem si notebook a zalezla s ním zpět do postele. Jen co se mi načetl internet zadala jsem do vyhledávače: „Dračí přívěsek". Objevilo se mi spoustu odkazů ale já jsem i přesto klikla na obrázky. „To je úplně stejný přívěsek jaký měla na sobě Jane a taky máma na fotografii!" vykřikla jsem když jsem našla totožný obrázek.
(Takhle ten přívěšek vypadal)
Pod tím obrázkem byl odkaz na stránku. Klikla jsem a začala jsem číst. Nic jsem se bohužel nedozvěděla co by mi v pátrání pomohlo takže můj cíl byl jasný! Knihovna!
O pár minut později jsem uslyšela rachot v kuchyni. Obula jsem si bačkory a sešla jsem dolů.
Dole seděl táta a Mary Jane s hrnkem kávy. „Dobré ráno." řekla jsem. „Dobré." odpověděli sborově. Táta mi podal talíř s palačinkami a hrnek kakaa. Pro jednou dělal snídani on a ne babička. Snědla jsem to a utekla do koupelny. „Tak dnes už bez ulejvání do školy, nebo mě bude Oliver shánět." zasmála jsem se před zrcadlem. Udělala jsem si drdol a vyčistila zuby. Potom následovalo malování. A nakonec strojení. Vzala jsem si na sebe to co jsem chtěla mít na sobě včera.
Mezitím čas utekl jako voda. A tak nastal čas vyrazit do školy. Dneska semnou ale šla Jane. Cestou jsme si spolu nepovídali. A nebylo tomu jinak ani ve škole.
Paní profesorka ji přijala k nám do třídy a tak jsem měla šanci jí nepozorovaně sebrat ten přívěšek kvůli jedné fotce. Před tělocvikem jsem si udělala rychlou fotku toho přívěšku a potom zbytek dne jsem byla aktivní asi jako vždy. Jenže Oliver to zkazil. Zrovna když stála Felicia pár metrů od nás ke mě přišel a políbil mě na čelo. Potom mě do ruky dal červenou obálku a odešel. Felicia si však toho polibku všimla a tak než jsem stačila utéct pryč obklíčila mě i se svýma kámoškama a pustily se do mě: „Eressiel co to mělo znamenat?" vyštěkla Felicia. „Jak já to mám vědět!" odsekla jsem. Ony však pokračovaly: „Něco o tom víš když tě políbil!". „Ne nevím!" odsekla jsem a utekla.
O další přestávce jsem si otevřela tu obálku a uvnitř byl dopis: KDO JE TA NOVÁ DÍVKA CO TĚ NEUSTÁLE SLEDUJE? SEJDEME SE PO ŠKOLE ZA ŠKOLOU A PROMLUVÍME SI. OLIVER.
Otočila jsem se a skutečně. Jane se po mě zase dívala. Celý den se dívala jen po mě. Ale proč sakra?
Konečně bylo po škole a já jsem vyrazila za Oliverem. Jen co jsem zašla za roh chytil mě Oliver za ruku a zatáhl mě za strom. Přitiskl mě ke stromu a začal líbat. Když přestal začal s nečekanou otázkou: „Tak kdo je ta holka?". „Jmenuje se Mary Jane a včera jsem ji našla, od té doby mě pořád sleduje ale nevím proč, bydlí u nás.". Poté mě Oliver políbil a utekl někam pryč. „Ani se nerozloučil." sklopila jsem smutně hlavu. Když jsem si však vzpomněla že musím do knihovny probudil se ve mě nový elán a šla jsem.
V knihovně bylo liduprázdno. Teda až na mě a na knihovnici. „Co to bude Roxy?" zeptala se mě s úsměvem. Ukázala jsem jí fotografii toho přívěšku a ona mi ihned přinesla asi 5 knih které s tím souvisely. Všechny jsem si je vzala stranou a začala jsem hledat.
To co jsem našla mě opravdu zarazilo. Ty knihy jsem si půjčila domů a pátrání může pokračovat!
„Ten přívěsek není jentak obyčejný!" vykřikla jsem když jsem si už po stopadesáté přečetla název toho přívěšku. „Ten amulet patří jakýmsi Strážkyním, ale ty přece neexistují!" vykřikla jsem. Po pár minutách přemýšlení jsem si uvědomila co by mohla být zač máma. „Máma je možná Strážkyně...takže ony opravdu existují!" řekla jsem si pro sebe. „Mary Jane je tím pádem nejspíš Strážkyně taky!" došlo mi. Jenže pořád jsem nechápala jak do toho zapadám já. Proč se Jane zajímá o mě? Je na čase zeptat se jí!
Děkuji vám všem kteří mě v tomhle příběhu podporujete. Ty komentáře u minulé části byly fakt úžasné . Moc děkuji.
ČTEŠ
Strážkyně draků (DOKONČENO)
FantasyRoxy je obyčejná holka žijící s otcem a jeho matkou. Svou matku nikdy nepoznala. Jednoho dne se však její život změní. Přijde jí vzkaz od cizí holky a začnou se scházet. Časem se spřátelí a prožijí plno legrace. Ovšem když ta holka nastoupí k Roxy d...