Nepříjemné přijetí

1K 105 6
                                    

Po týdnu v nové škole a v novém městě jsem stále neměla kamarádku. Už jsem přestala věřit na přátelství. Během posledních 14 dní jsem si dokonce vysloužila přezdívku. Dodnes si na ni pamatuji. Eressiel, tak mi všichni říkali. (Neměli však ponětí že ta přezdívka je vlastně elfské jméno jak jsem později zjistila a do našeho jazyka bychom to přeložily jako Osamělá)

RÁNO 5:30

Nemůžu spát, takže už jsem vzhůru. Vypnula jsem budík a sešla dolů do kuchyně. Táta se tam zrovna chystal k odchodu. Když mě uviděl zeptal se: „Jaktože nespíš?". „Nespala jsem pořádně už celých 14 dní tak si ze mě prosím neutahuj." odpověděla jsem sklesle. Táta jen pokrčil rameny, dal mi pusu na čelo a odešel. Dál si nic nepamatuji protože jsem usnula na gauči.

Probudila mě až babička:„Dobré ráno Roxy.". „Dobré." odpověděla jsem se zívnutím. „Víš kolik je vůbec hodin?" zeptala se mě se smíchem. „Je 6:00?" odpověděla jsem rozespale. „Je 10:45." zasmála se babička. A potom dodala: „Do školy nejdeš, tvůj táta mi říkal že jsi 14 dní pořádně nespala, takže můžeš zůstat doma a odpočinout si.". Ulevilo se mi. Odešla jsem do svého pokoje a lehla jsem si na postel. Během chvíle jsem usnula.

Probudilo mě zacinkání telefonu. Přišla mě zpráva od neznámého čísla. Stálo tam: BUDEŠ ZÍTRA ZASE V PARKU? Odepsala jsem: ANO BUDU ZÍTRA V PARKU ALE PROČ SE PTÁŠ, ANI TĚ NEZNÁM. To číslo odepsalo: KDYŽ ZÍTRA PŘIJDEŠ, TAK MĚ POZNÁŠ, V PARKU TĚ VÍDÁM ČASTO. Už jsem neodepsala. Nejprve jsem si myslela že jde o nějaký vtípek, který má na svědomí má spolužačka Felicia. (Namyšlená barbína.) Nakonec jsem se ale rozhodla že za každou cenu půjdu.

A udělala jsem dobře.

Myslíte si že šlo o blbý for? A nebo Roxy někdo sleduje? A nebo to snad napsala její matka?Napište prosím do komentářů. Doufám že se vám tento příběh zatím líbí. A co si myslíte o přezdívce pro ubohou Roxy?

Strážkyně draků (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat