Odvěcí nepřátelé

420 46 7
                                    

Ještěže je sobota. Pomyslela jsem si když jsem vstávala. Nazula jsem si bačkory a odešla dolů do kuchyně. 

Nikdo ještě vzhůru nebyl a tak jsem měla klid přemýšlet co Jane řeknu. Udělala jsem si kakao a namazala si rohlík džemem. 

Z pohledu Olivera

Zrovna když jsem se probouzel mi zazvonil mobil. Volal mi táta. Vzhledem k tomu že jsem lovec a ne člověk a můj otec je král lovců a má starší sestra Angelika o které stále nikdo neví že je má sestra a tudíž princezna je také lovkyně, tak jsem ve světě lidí sám.  „Tak co Olivere už jsi zjistil co je zač ta holka co se motá okolo Roxy?" zeptal se mě.  „Ta holka se jmenuje Mary Jane tvrdí Roxy, ale já moc dobře vím, že je to Flora a přišla odvést Roxy do bezpečí." odpověděl jsem. „Zbav se jí a přiveď Roxy." řekl otec a típnul hovor. Rozhodl jsem se že navštívím Roxy u ní doma. Vzal jsem telefon a napsal jsem jí: ČAU KOTĚ ZA HODINU SE U TEBE STAVÍM NA NÁVŠTĚVU CHCI SI PROMLUVIT S TOU TVOU SPOLUBYDLÍCÍ. Potom jsem na sebe hodil nějakou mikinu a vyrazil jsem.

Z pohledu Roxy

Začala jsem snídat když tu mí pípla SMS od Olivera že přijde k nám domů a že chce mluvit s Jane. Trochu mě to zaskočilo ale šla jsem se převléct z pyžama a učesat. Mezitím se probudila Jane.  „Dobré ráno." pozdravila jsem ji když jsem ji viděla. „Dobré ráno Roxy." odpověděla. „Přijde Oliver na návštěvu a chce s tebou mluvit tak se jdi připravit." upozornila jsem ji. Poté Jane utekla do pokoje.

Z pohledu Mary Jane (Flory)

  „Oliver o mě už ví!" zpanikařila jsem. „Musím Roxy říct pravdu a nějak ji dostat do bezpečí a to co nejrychleji." pomyslela jsem si. „Buď já nebo on bude mít Roxy, teď se to nejspíš rozhodne." zděsila jsem se při té myšlence. Potom jsem se začala připravovat na setkání s nepřítelem.

Z pohledu Roxy

  „Oliver je tu!"zakřičela jsem na celý dům když jsem uslyšela klepání na dveře. Otevřela jsem mu a povídám: „Ahoj miláčku.". On si mě místo pozdravu k sobě přitiskl a políbil mě. Poté se zeptal: „Mohu za Mary Jane?". Přikývla jsem a ukázala na dveře kde by se měla nacházet. 

Z pohledu Mary Jane (Flory)

  „Vstupte!" zařvala jsem když jsem uslyšela klepání na dveře. Dovnitř vstoupil Oliver. „Ale ale, stará známá Flora." řekl s úšklebkem když vstoupil. „Co chceš?" vyjela jsem po něm podrážděně. „Jak dlouho hodláte ještě na Roxy hrát divadélko a obelhávat ji?"odpověděl na otázku otázkou. „Nejprve řekni co tu chceš?" vykřikla jsem. „Přišel jsem ti jen říci že Roxy nezachráníš, táta o ní ví od doby co ses u ní poprvé objevila a poslal mě abych ji přivedl a jak vidíš půjde semnou a tobě neuvěří!" řekl Oliver pobaveně. Potom se zvedl a se smíchem odešel. „Už nemůžu déle čekat, dneska Roxy řeknu co jsem zač a navedu ji na správnou stopu!" rozhodla jsem se.

Z pohledu Roxy

Oliver vyšel od Jane s úsměvem. Přišel ke mě políbil mě na čelo a zase odešel. „On něco tají." pomyslela jsem si. Poté jsem zaklepala na dveře Jane. „Dále." ozvalo se. Vstoupila jsem.  „Všechno v pohodě?" zeptala jsem se roztřesené Jane. „Jo jsem v pohodě, ale chci abyses rozešla s Oliverem, hrozí ti nebezpečí a jen tenhle rozchod tě aspoň trochu ochrání.". „Jaké nebezpečí....jsi stejná jako Ettelwen kdokoli se mi připlete do života snaží se nás rozdělit jenže já jsem s ním šťastná!" vyštěkla jsem na ni. „Už se nepleť do mého života, mě a Olivera nerozdělí nikdo a nic!" zařvala jsem rudá vzteky. Jane si zabalila svých pár věcí a připravila se k odchodu. Než však odešla řekla: „To já jsem Ettelwen, byla jsem poslána abych tě zachránila, ale neuspěla jsem..na vezmi si tenhle přívěšek na památku zavede tě k tvé matce a k pravdě o tobě.". Poté odešla a zanechala mě se spoustou otázek které se mi najednou objevily na jazyku.

Chtěla bych vám tímto oznámit, že příští část bude již předposlední. Napište mi do komentářů jestli byste chtěli druhý díl .



Strážkyně draků (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat