Je 18:00 a já se pomaličku připravuji. Za dvě hodiny pro mě příjde Oliver a půjdeme na ten ples. Vlasy jsem si sepla tak aby mi z té paruky nekoukali a potom jsem si navlékla paruku. Mrkla jsem se do zrcadla v pokoji a spokojeně jsem se usmála. Potom přišly na řadu ty dokonalé šaty. Trochu jsem se namalovala a potom jsem nahoru zavolala babičku. Když přišla zeptala jsem se jí: „Jak to vypadá s tátou?". Z ní v tu chvíli vypadla dost špatná odpověď: „Za hodinu je doma.". „No super, mám po plese!" rozkřikla jsem se po pokoji. Babička mě uklidnila a potom prohlásila: „Přesně v osm se propliž do předsíně a máš to v suchu.". „A zalžeš mu teda?" zeptala jsem se. „Ano!" odpověděla babička. V tu chvíli jsem ji nadšeně objala.
Ty dvě hodiny uběhli rychle a tak nastal čas. Otevřela jsem potichu dveře od pokoje a proplížila se do předsíně.
Tam mě už čekala babička. „V kolik mám být doma?" zeptala jsem se. „V kolik chceš, ale hlavně potichu." odpověděla babička. Já jsem ji objala radostí. Potom jsem si obula bílé baleríny a vyšla jsem před dům. Když tu se zamnou objevil Oliver. Lekla jsem se a poodstoupila. „Nechtěl jsem tě vylekat." povídá Oliver. „To nic." usmála jsem se. „Tak jdeme?" zeptala jsem se. On odpověděl: „Ještě malá drobnost.". „Jaká?" zděsila jsem se. „Musíš dnes večer používat jiné jméno aby tvá proměna na jednu noc byla dokonalá.". „Tak fajn, co třeba Mia Terner?" odpověděla jsem se smíchem. „To by šlo Mio." odpověděl. Potom jsme už šli na ten ples.
Byly tam snad všichni ze třídy. Naše třídní profesorka dělala samozřejmě dozor. Přeci jenom je nám čerstvě 18. (Skoro všem krom mě, narozky mám až 21.dubna) Když jsme vešli s Oliverem dovnitř seběhli se okolo Olivera holky a vyptávali se ho s kým vlastně přišel. Oliver před holkami prohlásil tohle: „Mé pozvání přijala dívka z jiné školy a to sice Mia Terner, zde jí máte.". Holky se okolo mě seběhli a chtěli se najednou kamarádit. Jak jsem si tak se všemi povídala, tak jsem si ani nevšimla že Felicia odvedla Olivera stranou a flirtovala s ním. Když konečně Oliver utekl Felicii tak přišel ke mě a chytil mě za ruku. Odtáhl mě na taneční parket a požádal mě o tanec. Tancovali jsme na písničku Find you a bylo to moc fajn.
Z pohledu Amálie
„Floro pojď sem!"zakřičela jsem. Flora přiběhla a povídá: „Ano madam?". „Ty sny ji vystrašily přesně jak jsem chtěla, ale ona je hází za hlavu!"rozkřikla jsem se. Flora ucouvla a mlčela. Pokračovala jsem: „A ještě ke všemu je zamilovaná do lovce a je sním na plese!". Flora se odvážila promluvit: „Co chcete abych udělala madam?". „Zkus s ní ještě dnes promluvit." promluvila jsem již uklidněně. Flora přikývla a odešla.
Z pohledu Roxy
Na plese jsem si užívala. No ale změnilo se to když mi přišla zpráva. Byla od Ettelwen a stálo v ní: POTŘEBUJI S TEBOU IHNED MLUVIT, PŘIJĎ DO PARKU! Pohotově jsem odepsala: TEĎ NEMŮŽU, JSEM NA ŠKOLNÍM PLESE . To co Ettelwen odepsala mě vyděsilo: TAK SE NEDIV AŽ SI TĚ NĚKDE NĚKDY ODCHYTNU. Když jsem tu zprávu dočetla, tak jsem byla ráda že přišel Oliver. Co mě překvapilo bylo to, že místo toho abychom šli tancovat mě chytl za ruku a běžel semnou pryč ze školy.
Zastavily jsme se až v parku. No přesněji řečeno jsme se zastavily pod jmelím které v parku v zimě kvete. Chvilku jsme se na sebe jentak dívali a potom se to stalo. Oliver si mě přitiskl k sobě a začali jsme se líbat. Bylo to kouzelné, teda až na to že nevím jestli mě miluje a navíc spolu nechodíme. Bylo mi hezky do chvíle než to zkazila Ettelwen. Chytila mě za zápěstí a odtáhla někam do lesa. Ani jsem nestačila nic říci Oliverovi. „Co má tohle znamenat!" vyjela jsem po ní. „Taky tě ráda po dlouhé době vidím, ale čekala jsem lepší přivítání Roxy." odpověděla Ettelwen. V tu chvíli mi došla trpělivost: „Tak co chceš!". Ettelwen začala tedy vysvětlovat: „Přišla jsem kvůli Oliverovi, myslím že byste neměli být spolu.". „Zatím spolu nejsme ale proč bychom nesměli?" zeptala jsem se už trochu uklidněná. „Časem se dozvíš." odpověděla Ettelwen a potom zmizela.
Domů jsem přišla ve 2 ráno. Všichni spali. Rychle jsem se převlékla a zalezla do postele, když tu mi zazvonil telefon. Rychle jsem utekla na balkon. Volal Oliver. Volal kvůli tomu co se stalo v parku. Omluvila jsem se mu a domluvily jsme si rande v neděli večer v klubu na diskotéce.
Myslíte si že se ti dva dají dohromady? A pokud ne proč? Kvůli Ettelwen? Napište do komentářů.
ČTEŠ
Strážkyně draků (DOKONČENO)
FantasyRoxy je obyčejná holka žijící s otcem a jeho matkou. Svou matku nikdy nepoznala. Jednoho dne se však její život změní. Přijde jí vzkaz od cizí holky a začnou se scházet. Časem se spřátelí a prožijí plno legrace. Ovšem když ta holka nastoupí k Roxy d...