Kdo jsem?

451 45 7
                                    

  „Konečně je táta vzhůru!" pomyslela jsem si když jsem ho uviděla scházet ze schodů. Znovu jsem se podívala na přívěšek od Ettelwen. „Proč mi Ettelwen dala svůj přívěšek a jak mě zavede k mojí matce a jak to souvisí semnou?" zamyslela jsem se. Potom jsem vstala z gauče a šla za tátou do kuchyně. „Tati nevíš něco o tomhle přívěšku?" zeptala jsem se a ukázala mu ten přívěšek. „Čekal jsem kdy ten den přijde a zeptáš se, ale netušil jsem že to bude takhle brzy." odpověděl. „Roxy tenhle přívěšek patřil tvojí matce Amálii a označuje že je jednou ze Strážkyň draků." řekl. V tu chvíli jsem se rozbrečela a utekla jsem do svého pokoje. Cestou jsem porazila babičku ale to mě bylo v tu chvíli jedno. Zamkla jsem se v pokoji a snažila jsem se všechno pochopit.  „Má matka je skutečná Strážkyně, ony skutečně existují, ale pořád nevím jak to souvisí semnou." říkala jsem pořád dokola. „Jsem snad taky Strážkyně nebo před čím mě měla Ettelwen zachránit o jakém nebezpečí mluvila?" zeptala jsem se sama sebe. „A uvidím se někdy se svou matkou?" to byla má poslední otázka než mě babička zavolala na oběd na který jsem vlastně ani neměla chuť.

Během oběda jsem se zeptala táty: „Uvidím mámu někdy?". Táta odpověděl: „Jestli chceš po obědě jí zavolám a ona mi řekne jestli ano nebo ne, ale musíš být opatrná je to nebezpečné.". „Moc ráda bych tati svou mámu poznala, udělej to prosím!" vypískla jsem.

Po obědě táta odešel do svého pokoje zavolat mámě.

Z pohledu Tomáše

  „Ahoj Amálie." pozdravil jsem svou milovanou ženu kterou jsem několik let neviděl. „Ahoj." odpověděla tím svým líbezným hlasem. „Volám kvůli naší dceři Roxy, už o tobě ví jelikož na všechno přišla a chtěla by tě poznat, může se k tobě podívat? "řekl jsem. „Moc ráda, řekni jí co má dělat a že se na ní těším."řekla a potom zavěsila. Sešel jsem schody do obýváku kde seděla Roxy a nedočkavě mě vyhlížela.

Z pohledu Roxy

  „Tak co tati? "zeptala jsem se nedočkavě. „Mamka se na tebe těší a můžeš za ní. " usmál se na mě táta. Objala jsem ho kolem krku. Potom mi táta pověděl co a jak. Utekla jsem do pokoje abych měla klid. 

  „Magie elfů žádám tě o přenos do dračí říše! " vykřikla jsem. Poté jsem se vznesla do vzduchu a zmizela do Dračí říše.

Ocitla jsem se v nějaké komnatě na nějakém hradě. „Vítej doma Roxy. "řekla mi mamka když mě uviděla a pokynula mi abych se posadila naproti ní. Posadila jsem se naproti ní na k malému stolečku a zeptala jsem se: „Jak to mami myslíš doma? ". Máma se na mě usmála a odpověděla: „Jsi Strážkyně tak jako já, Dračí říše ti je domovem tak jako říše lidí. Nechápavě jsem se na mamku podívala. „Proč jsi mě nevzala sem už tenkrát když jsem Strážkyní?". „Nemohla jsem tě vzít sem kvůli lovcům a tak jsem myslela že budeš v bezpečí u otce ale mýlila jsem se, jen co jsem poslala Floru aby tě našla začali ji lovci pronásledovat a objevily tě,konkrétně myslím Olivera. ". V tu chvíli jsem se naštvala: „Oliver a já se máme rádi tak proč by mi sakra chtěl ublížit!". „Hraje si na milého aby tě oblbnul a mohl tě zavést svému otci který tě chce zajmout jelikož  jsi Dračí Strážkyně a navíc nejsi obyčejná, ale o tom ti teď říct nemůžu, až přijde čas vysvětlím ti to, ale teď si musíš dávat pozor." řekla máma smutně. Poté mě nechala osamotě abych vše řádně pochopila.

  „ Takže Oliver je lovec a snaží se mě oblbnout jo?" řekla jsem si pro sebe. „To mu nedaruju, jen co ho uvidím dám mu kopačky, zajmout se nenechám!"řekla jsem odhodlaně. „Na Valentýna mu místo valentýnky dám kopačky!" nad tou představou jsem se pousmála. Ale jedna věc mi pořád vrtala hlavou. Kdo je Flora? A pak mi došlo i to, Flora musela nejspíš být Ettelwen a Jane.

Tak fajn, toto je předposlední kapitola prvního dílu. Jsem ráda že se vám příběh líbí. Úžasné je, že v kategorii fantasy má číslo 39 což je neuvěřitelné. Fakt moc děkuju. A také jsem se rozhodla že druhý díl bude! Máte se na co těšit.

Strážkyně draků (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat