Kapitola 10.

470 40 17
                                    

Jeden měsíc. Jeden dlouhý měsíc jsem nevyšla z domu. Do školy jsem chodila jen první týden po tom, co mě Tae viděl tak... Zničenou. Pak jsem se na to vykašlala. Mamka samozřejmě o ničem neví. Jako by se o to zajímala. Jako by se zajímala o mě. Nezajímá se o mě ani z poloviny tak moc, jako Tae.

Viděl tu malou, podřadnou, ubohou, úzkostlivou, melancholickou Kate. A tu ještě nikdy nikdo neviděl. Až na něj. Na Davida. Po těch skoro dvou letech se od něj moje myšlenky pořád neodpoutaly. Pořád myslím na jeho obličej, city, oči, smích.
Ty ďolíčky, které se objevily u jeho koutků pokaždé, když jsem ho rozesmála. Ty jiskřičky, které tancovaly v jeho očích pokaždé, když na mě pomyslel. Ten hlas, který říkal, že mě miluje. Nemůžu na nej přestat myslet.

Jimmy za ten pouhopouhý měsíc už stihl moji matku požádat o ruku. Haló, říkáte si: "nějak brzo, ne?"
Vlastně ani ne. Víte jak jsem říkala, že se moji rodiče bavili o rozvodových papírech už před delší dobou? No, zjistila jsem, že vztah té ženy, která se nazývá mojí matkou s tím chlapem, co si s námi hraje na rodinu, trvá už přes rok. Jeden dlouhý podělaný rok podváděla mého taťku. Moje nenávist k ní velice rychle stoupá.

***

Byl večer. Prvně se zdál být teplý, ale vzhledem k třesoucí se Kate v Taeho objetí tomu tak nebylo.
,,Je ti zima?" Zeptal se ustaraně. Ani nečekal na odpověď, protože věděl, že z jejího uplakaného hlasu by stejně nic nerozuměl. Pořád ji objímajíc se natáhl k zidličce u jejího stolu a přehodil přes ni mikinu. Ten ustaraný tón nebyl jen kvůli strachu o její fyzické zdraví, ale kvůli psychickému. Prvně se zdála být v pořádku. Bezstarostná puberťačka co nemá problémy. Co má kamarády a šťastnou rodinu. Co se jen snaží pomáhat druhým, aby byli stejně šťastní jako ona.

Ten úsměv. Nikdy by ho nenapadlo, že je falešný. Je tak krásný a plný něhy a naděje. Teď je plný beznaděje. (uuuu. To se rýmuje cc: )
P

roč se přetvařuje? Proč se stará o ostatní a nestará se o sebe? Proč plýtvá čas na takový odpad jako je on, když sama na tom není zrovna nejlépe?

Protože ona není sobec. Stejně tak jako Tae.

Oba dva sami sebe považují za odpady, ale ani jeden druhého tak nevidí. Cítí to. Rozumí si a soucítí spolu. Ale kde je sobectví? Pro ně dva není. Ne, když jsou spolu. Proč? Podobnost duše. Harmonie.

Když člověk potká člověka, který mu padne do oka na první pohled a chce o něm vědět více, říká se tomu zájem.

Když člověk sdílí své zážitky, vzpomínky, strasti i veselí s jiným, říká se tomu otevřenost.

K

dyž chce jeden druhého poznat tak, jak jen to jde, říká se tomu zvědavost.

Když s tím člověkem chce strávit veškerý svůj čas, protože je mu s ním dobře, říká se tomu oddanost.

Když si všimne, že není něco v pořádku, i když se druhá strana tváří, že je, říká se tomu vnímavost.

A když jednoho nezajímá co ten druhý udělal, zavinil a zničil, a i tak s ním chce strávit zbytek života, říká se tomu vášeň.

Zájem, otevřenost, zvědavost, oddanost, vnímavost, vášeň. Definice lásky. Tohle je čekalo. Čekalo to přímo na ně. I když se nemohou dočkat jeden druhého, sami si to ještě nepřipustili. Hloupost.

***


Tae se se mnou snažil komunikovat. Moc. Ale nechtěla jsem. Zase jsem jednomu dalšímu člověku ukázala co jsem doopravdy zač. Neříkala jsem tak náhodou, že to já se budu starat o něj? To on to potřebuje. Ne já.

Počkat.

Jsme oba dva stejní. Ve všem. Na chlup. Potřebujeme to oba.

Nutně.

I need Your love before I fall - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat