Am oprit în fața unui hotel, eram prea obosita de la atâta drum, aveam nevoie de somn, o baie calda, o mâncare bune și stat in pat.
Prințesa adormise pe scaunul de lângă mine. Da inca nu știu cum o cheamă și nici nu mă interesează. Inainte de a o trezi, m am uitat puțin la ea gandindu-ma Nu mai bine o las să doarmă aici ? Pare că se simte ca acasă
Înainte de a putea lua o decizie ea inca cu ochii închiși îmi spune :
- Mereu am vrut să călătoresc cu cineva care mă privește când dorm. Iar îi apăruse zâmbetul ăla retardat.
- Hmm, îmi pare rău că te dezamăgesc dar nu te priveam pe tine ci paianjenul care e la tine in cap...Mințeam bineînțeles
La auzul cuvintelor mele, a început sa tipe și să sară în mașină precum o nebună ( nu că n ar fi ) cu greu a reușit să deschidă ușa mașinii si bineînțeles că, circul a continuat și afară.
Nu s a oprit până când n am calmat o spunandui că glumeam. Sincer nu i as fi mărturisit daca nu mai aveam puțin și leșinam de la cat am putut să râd.
- Tu ! Tu ! Tu ești cea mai nesuferita persoană pe care am putut să o cunosc în acești 17 ani ai mei ! Te urăsc! Până și asta mi se părea amuzant
- Mă simt flatată majestate i am zis încă râzând, ceea ce a făcut o sa se enerveze și mai rau.
- O sa te omor în somn !
- Dabea aștept, ba chiar hai sa intram in hotel sa facem rost de un pat in care eu pot sa dorm și tu să mă omori ;)Am mers spre recepție pentru a închiria doua camere, dar din păcate rămăsese doar una cu pat pentru 2 persoane.
- Prințeso se pare că o să dormi în mașină.
Ea s a uitat la mine și s a strâmbat. Era adorabilă. De fapt nu era, eram eu prea obosita și nu gândeam bine.- Camera 109, la etajul 5, poftiți cheia. Mi a zis tipa de la recepție .
- MulțumescCamera era destul de mare, avea un pat cu așternuturi albe, un televizor o masa și o canapea iar cum intrai pe stânga era baia.
M am întins pe pat și am pornit televizorul.
Blonda își caută în rucsac ceva de schimb.
- Eu intru in baie
- Și de ce îmi zici mie ? Vrei sa te spal pe spate ? I am zis zâmbind
- Haha, ai vrea tu
- Ce fantezii ai la ora astaNu știu de ce dar îmi plăcea să o enervez, mă făcea să mă simt mai bine. Și îmi plăcea și mai mult faptul că ea îmi răspundea la provocări, nu era ca alte persoane care sa se supere sau sa tacă din gură.
CITEȘTI
Pe Fuga
ActionAlex-O fata de 19 ani, brunetă, ochi căprui, încăpățânată, orgolioasa, rebelă. Alis- O fata de 18 ani, blondă, ochi verzi, sensibilă, copilăroasă, rebelă, drăguță și prietenoasă.