In Sfârșit, Los Angeles

1K 44 1
                                    

Și în sfârșit am ajuns unde trebuia, la noua mea casa, la noua mea viață, viața pe care mi am dorit o mereu, la care m am gândit tot timpul, la care am visat tot timpul. Los Angeles, orașul în care mă simt în siguranță.
Acum pot sa trăiesc așa cum vreau, fara obligații, fara griji, fara probleme și frică.

Mulți m ar judeca, ar spune că am fost egoista, că n ar fi trebuit să îmi las familia orice ar fi, că nu sunt un copil bun, etc.
Poate că așa e, dar lângă ei nu puteam sa îmi îndeplinesc dorințele, m ar fi ținut pe loc. Așa ca, orice ar fi, eu sunt împăcată cu mine.

Alis părerea la fel de fericita și încântată. Se uita in jur si analiza orașul, care cu siguranță ii placea.
Pentru o clipă s a uitat in ochii mei și mi a zâmbit, drept semn de mulțumire, i-am zâmbit și eu înapoi.

- Alis hai, trebuie să găsim o casă, bine asta in caz că nu vrei sa dormi intr un canal de lux :))
- Nu nu vreau :)) hai

Un prieten vechi de al meu JiJi, locuia aici, iar el era cel mai bun " agent imobiliar" in cazul asta. Sigur avea ceva bun pentru mine, doar l am anunțat cu o zi înainte.

Am urcat în primul taxi pe care l am găsit și am mers la el. În Santa Monica

-Hei JiJi ! L am luat în brațe cum l am văzut, îmi era dor de el. Când eram mici stăteam toată ziua împreună, ne cunoscusem la grădiniță și până la 16 ani, când a trebuit sa se mute, nu exista zi in care sa nu ne vedem.

- Si tu mi ai lipsit Alex! Cum a fost drumul?

- Mișto ca și mine :))

- Nu te ai schimbat deloc, tot arogantă ești :))

- Mersi mersi, app, ea e un fel de prietena de a mea, am arătat spre Alis.

- Hey buna, eu sunt JiJi și tu ești ...?, A spus JiJi dând mâna cu Alis
- Alis, încântată de cunoștință.

- Și eu

- Okey gata, hai sa mergem. Am intervenit eu în discuția lor.

Prima casa pe care am vizitat o era aproape de plaja, era mare și îngrijită, avea mobilă și tot ce trebuie.

- Eee, cum ți se pare ? Mi a zis JiJi, cu cheia casei in palmă. Mai avea puțin și mi o baga in ochi

- Nu îmi place, are mobila veche.

- .... Okey.... Nu e veche, e antică dar mă rog. Next

A doua casa era simpatică, sau așa am crezut până am văzut aragazul din bucătărie.

- Nici asta nu îmi place! Are aragazul urat !

- Serios?! Aragazul ? Mi a zis Alis cu JiJi în același timp.

- Da ! Next

La a patra a tot la fel, am găsit ceva de care sa mă iau. Dragii mei prieteni deja păreau epuizați și plictisiți, dar nu îmi pasa.

- Okey Alex, asta e a 8 a casa și ultima pe care o mai am. A pus JiJi puțin enervat

- Ok hai, nu te mai plânge.

Intr-adevar, casa asta chiar era pe gustul meu, era superbă. Din stradă ii puteai vedea doar spatele, unde avea garajul, nu avea o curte mare dar era drăguță, in dreapta casei era un fel de piscină, iar în fața o terasa unde erau 2 fotolii, o canapea, și o masa pentru 4 persoane, atunci când stăteai pe terasă te puteai bucura de peisajul superb, era un fel de vale care ducea spre pădure, puteam oricând merge in ea pentru că la sfârșitul terasei erau niște scări care coborau in jos. O da, și să nu uităm oceanul, care și el se vedea perfect de pe terasa, de fapt toate geamurile casei duceau spre un peisaj minunat.
Avea două dormitoare la fel de frumoase, unul din ele avea propria lui baie.

- Asta e ceea ce îmi doream. Te iubesc JiJi!

Pe FugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum