-Alex ști ce nu te am întrebat niciodată.
-Ce ? I am răspuns plictisită
-Tu și Alis? Cum v ați cunoscut?
- Pai, de fapt ne am cunoscut în mașina mea, in fata unui supermarket din Scranton, dar prima data am văzut o in interiorul marketului, era singura ciudată care reușise să atragă atenția tuturor dărâmând niste doze. Avea pe ea un hanorac larg și niște blugi scurți, era chiar drăguță, dar și amuzanta. Rahat! Mi am dat seama că în timp ce povesteam aveam pe fata un zâmbet timpit, povesteam cu drag și entuziasm despre clipa în care ne cunoscusem. Iar Mimi exact reacția asta își dorea s o vadă. De unde am știut? Pentru că mă privea cu victorie, era mândră de ceea ce a obținut.
Fuke You Mimi!- Mersi, mi a spus văzând că mi am dat seama de planul ei.
- Termină! Am mârâit nervoasă
- Poți sa negi cat vrei daca asta te face sa te simți mai bine, mi a făcut cu ochiu', încă odată își bătea joc
- Nu sunt îndrăgostită de ea! Ai înțeles? Nu pot sa fiu! Nu vreau asta! Clar?
- Nu ești sau nu vrei Alex? Pentru că e o diferența mare între cele două.
- Nu știu... Mi am luat fața în palme. - Vreau sa cred că o vad doar ca pe o prietenă
- Alex, am văzut cum o privești, cum ii zâmbești, cum te pierzi când va priviți ochi in ochi. Eviți sa o atingi sau sa te atingă, pentru că atunci când o face te înroșești, tremuri. Când îți zice ceva drăguț te blochezi. Două prietene normale nu au reacții de genul. Nu se comportă așa. Tu ai sentimente pentru ea... Mi a spus cu o voce înțelegătoare.
- Nu știu Mimi... Nu știu ce se întâmpla cu mine... Nu știu ce simt...
Mimi a stat pe gânduri câteva secunde
- Care a fost cea mai lungă relație a ta?
- Hmm.. o luna. De ce mă întreabă asta?
- Oau... Și l ai iubit?
- Mnu... Eu.. n am iubit pe nimeni, am spus puțin încordată, iar ea a fost surprinsă sa audă asta
- Pai, poate ce simți pentru ea e iubire, și ești atât de confuză pentru că nu ai mai experimentat asta pana acum. E ceva nou pentru tine și te sperie.
S-a lasat liniște între noi după asta, iar vremea de afara se potrivea perfect cu starea mea de spirit. Bătea vântul încet și sfulgera. Adoram seriile de genul asta, in care afară era furtuna și stăteam pe balcon sau terasă în liniște. Sau povestind in cazul de fata...
- Te ai gândit că poate simte și ea ceva pentru tine?
- Ce? ... Nu Mimi, sentimentele noastre nu sunt comune. Ea nu mi a dat niciun semn in legătură cu asta. Și pe zi ce trece devenim mai distante
- Poate n ai văzut tu... Faci tot posibilul sa o eviți, ești atât de concentrată sa negi ceea ce simți încât nu mai vezi nimic în jur.
Azi la liceu de ce a plecat Alis de lângă noi?- Mmmm nu știu. I am răspuns dând din umeri
- Pentru că ea încerca să vorbească cu tine și tu erai atentă in telefon. O evitai. Daca eram in locul ei îți aruncam cu ceva in cap jur. Ea mereu incarca sa îți arate ce simte dar tu niciodată nu o iei in serios. Mereu când sunteți aproape una de alta fugi.
- Wow, tu chiar ești bună. Mulțumesc. I-am spus și am tras-o intr-o îmbrățișare. - Mâine voi vorbi cu ea
Alis era la Sandy s o consoleze. Din cate am înțeles se despărțite de iubitul ei și avea nevoie de cineva care s o consoleze
CITEȘTI
Pe Fuga
ActionAlex-O fata de 19 ani, brunetă, ochi căprui, încăpățânată, orgolioasa, rebelă. Alis- O fata de 18 ani, blondă, ochi verzi, sensibilă, copilăroasă, rebelă, drăguță și prietenoasă.