Capitolul 11

865 47 2
                                    

    A face curat, cumpărături, a ți vopsi părul sau al tăia, toate astea funcționează atunci când ești supărată sau ai ceva pe suflet. Acum înțeleg genul ăla de femei.
Ele doar încearcă să își ocupe timpul cu ceva, sa nu se mai gândească la problemele pe care le au.
Da, dabea acum le înțeleg pentru că în momentul asta fac la fel. Nu mă vopsesc și nici curat nu fac. Doar m am trezit precum un om normal ce sunt la 6 că să ies la cumpărături. În cele 4 ore petrecute în oraș, DE DIMINEAȚA, că na, sunt un om normal, mi am cumpărat doar o carte.

Dabea așteptam să ajung acasă, sa îmi fac o cafea și să o citesc în liniște, convinsă că cei trei muschetari încă dorm, având în vedere ora la care ne am culcat.

Dar am fost surprinsă, Mimi se trezise in timp ce îmi făceam cafeaua.

- Hey noua victimă a lui Cupidon, ce faci ? Mi a spus zâmbind arogant

- Pff Mimi, nu sunt in stare sa te suport până nu mi beau cafeaua

- Mhm, te aștept afară, ia ți cana si vin o

Am stat puțin să mă gândesc, nu eram sigură dacă să mă duc sau nu, oare unde voia să ajungă cu " noua victimă a lui Cupidon"? Ea e destul de inteligenta și nu ar spune ceva fără să fie sigură. Fuke!

- Da doamna psiholog, va ascult. I am spus așezându mă pe fotoliu și privind o serios.

- Eu ar trebui sa te ascult dragă victimă, ea încă zâmbea intr un mod arogant

- Vrei sa îți povestesc despre Alba ca zăpada?

- Hm, ar fi interesant dar Alba nu s a îndrăgostit de Alis in țara minunilor

- Da pentru că nu făceau parte din aceeași poveste.

- Dar tu cu Alis faci.

- Unde vrei sa ajungi?!

- La adevăr. Recunoaște, simți ceva pentru ea

- Se pare că încă nu te ai trezit... Confuzi realitatea cu lumea viselor.

- Sarcasmul nu te ajută în situația asta

- Realizezi că mă pui sa recunosc ceva ce nu e adevărat, nu? Deja mă enervasem

- Neața fetelor. Acum venise și Sandy cu Alis. O dimineață mai proastă nu se putea

- Neața, le răspunde Mimi zâmbind. - Alis cum mai ești?

- Mă doare capul, in rest okey

- Îți amintești ce ai făcut aseară? O întreabă Mimi. Știam unde își dorea să ajungă.

- Mnu, ce am făcut?

- Ai întrebat o pe Alex daca vrei sa va sărutați. Ea și cu Sandy râdeau

- Serios ?! Întreabă Alis șocată uitându se spre mine - Ai acceptat?

Cum poate să mă întrebe asta ?!

- Da Alis! După te am pus sa  îmi faci și striptease! Bineînțeles​ că nu ! Ești ultima persoană pe care mi as dori sa o sărut. Gândește și tu înainte să pui o întrebare! M am asigurat că o privesc furioasă când i am zis asta.

Expresia ei  se schimbase, ma privea dar părea pierduta, după câteva secunde s a ridicat spunând că se duce să își ia și ea o cafea. Bineînțeles că Sandy a urmat o iar eu iar am rămas singură cu nemernica de Mimi !

- Ai rănit fata, ofta

Mi am dat ochii peste cap și m am ridicat. Am vrut să mă asigur că Alis nu s a supărat. Îmi păsa de sentimentele ei totuși.

- Ai nevoie de ajutor? Am întrebat o, iar ea a tresărit când mi a auzit vocea.

- Caut laptele dar mă descurc, mersi oricum... Se uita prin frigider

Am mers până am ajuns in spatele ei, laptele era sus la ușă,  când am întins mana să il iau a făcut o și ea, iar mâinile noastre s au atins, a fost ca și cum m a electrocutat. Mi am tras mana repede și am privit o, dar ea nu avea nici-o expresie, a luat pur și simplu cutia cu lapte și s a îndepărtat de lângă mine, iar eu inca o priveam ca proasta.

M am dus la mine în cameră și am încercat să dorm, dar era imposibil, așa că am luat cartea ca să citesc din ea.
Primul capitol se numea " nu ți ascunde sentimentele", serios? Până și cartea ?! am aruncat-o pe pat și am pufnit.

Pe FugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum