- Alex nu crezi că ajunge ?
- Mnu, nu pot sa mă opresc
- Ți a creat dependență, ești conștientă nu?
- Mhm, acum taci că n aud
- Doamne Alex, te uiți de 24 de ore la serialul asta, e cazul sa dormi
- Mhm
- Macar ești atentă la zic eu?
- Mhm
- Pff, fa ce vrei, eu ies în oraș cu Sandy, ne vedem diseară.
- Mhm.
Chiar daca ea avea dreptate cu tot ce a zis, nu îmi păsa. În acest moment serialul era cel mai important. Chiar imi provocase dependență, terminasem 2 sezoane intr o zi, și era imposibil sa nu dau nex.
După ce plecase Alis adormisem. Era și normal, nu mă simțeam obosită dar ochii spuneau altceva. Ii aveam roșii.
Cand m am trezit încă nu era acasă, se făcuse cat de cat târziu, era ceasul aproape 01:00. Am încercat să o sun dar avea telefonul închis așa că mi am pus ceva de băut și am început să mă uit în continuare la serial până avea de gând sa vine ea.
După ceva timp venise mimi
- Hey ce faci?
- Uite bine, mă uit la un serial și aștept să vina Alis. I am zis concentrată pe laptop
- N au venit inca ?
- Având în vedere că nu o vezi pe prințesă pe capul meu, luându se de SERIALUL MEU... nu.
- Hahaha. Incepuse să râdă chiar daca eu vorbeam serios. Chiar asta făcea, găsea ceva de care sa se ia de mine in orice făceam. Era mai rău decât mama, dar pe ea nu o puteam părăsi asa cum am făcut cu ai mei - cum se numește?
- The 100
După 2 ore bătea cineva la ușă, Mimi se dusese să deschidă. Era Alis agățată de Sandy, probabil era beată, nu o mai văzusem așa, era amuzanta dar încercam să nu rad. Doar incercam
- Vezi? Ce ți am zis eu ție? Tot la serial e ! I a spus Alis lui Sandy plângându se precum un copil și revoltată in același timp
- Da Alis da, i a răspuns Sandy râzând. A așezat o pe Alis in locul meu, și s a dus să îi facă o cafea.
Eu și Mimi stăteam în picioare rezemate de spatele canapelei- Uuu Alex ce fac astea ? Mă întreabă Alis uitându la laptop și zâmbind. M am întors să văd ce e. Era scena in care Clarke și Lexa se sărutau.
Uitasem sa pun pauză, nu pentru că se sărutau ele, de fapt nici nu știam de scena asta, puneam pauză doar pentru că nu voiam să ratez ceva. Serialul nu era despre asta până acum.- Pai, se ... Sărutat... Cred, îmi era greu să nu râd.
- Vrei sa ne sărutăm și noi? Acum ea era cu fata spre mine, cu tot cu zâmbetul ăla...
Nu puteam sa îi răspund, mă blocasem, și eram conștientă că începusem să transpir, mă luase o căldură de la stomac până-n ultima celulă de la creier. Nu trebuia să mi se întâmple asta. Era ridicol.
- Mm...mnu... I am răspuns cu greu balbaindu mă.
Fetele erau amuzate de situație iar eu nu. Și asta nu îmi plăcea.
Se făcuse târziu așa că le am propus fetelor să rămână aici în seara asta. Sandy dormea cu Alis, iar eu cu Mimi inca stăteam de vorbă în living.
- Nu ți e somn Alex?
- Mnu. De la întrebarea lui Alis eram abătută, iar Mimi observase asta din nefericire.
- Dar ești okey? Pari îngândurată.
Da, chiar sunt! Ma gândesc la întrebarea aia prostată, dar mai proastă a fost reacția mea, felul în care am răspuns. Era o întrebare amuzantă de fapt, eu de ce n am ras? De ce am luat o in serios Mimi??
- Sunt, sunt bine. Mă gândeam doar
- La ce? Mă privea cu un zâmbet malefic, de parcă putea sa îmi citească gândurile
- De fapt la nimic, cred că sunt așa de la oboseală, nu prea am dormit.
- Hai sa dormim atunci
CITEȘTI
Pe Fuga
ActionAlex-O fata de 19 ani, brunetă, ochi căprui, încăpățânată, orgolioasa, rebelă. Alis- O fata de 18 ani, blondă, ochi verzi, sensibilă, copilăroasă, rebelă, drăguță și prietenoasă.