Era prima zi de școală, eram cu toții in curtea scolii așteptând o pe Directoare că să își facă apariția în fața microfonului. Nu a întârziat mult și a apărut, si a făcut discursul și s a uitat la toți elevii, la mine în particular. Mi a zâmbit și m a chemat lângă ea.
- Copii ea e Alex, e nouă aici și v ași ruga sa nu o supărați, e destul de importantă pentru mine. A spus zâmbind politicos.
Toți elevii se uitau uimiți, și eu eram uimită la rândul meu, dc căcat ii pasa de mine și de unde mă cunoaște?! Așa se comportă cu toți cei noi?
- Urmează mă te rog, mi a spus în timp ce intra în școală. Am ajuns in fata biroului ei, mi a deschis ușa și m a poftit înăuntru.
Mă simțeam ciudat.- Cum te simți draga mea? M a întrebat - Îți place liceul?
- Da, dar nu înțeleg de ce sunt aici.
- Am vrut sa te întâmpin cat mai bine. Am greșit?
- Nu dar de ce ați vrut asta?
- Pentru că îmi pasă de tine, îmi pasă de persoana care locuiește în casa mea.
O doamne nu... Nu se poate. Ea? Ea e ea? Cum dracu am ajuns în situația asta?- Poftim?! Tu ești...?
- Da, eu sunt. Ea inca era politicoasă și amabilă. Nu părea deloc așa cum auzisem. Dar poate doar juca un rol.
- De ce nu m ați lăsat să plătesc casa? De ce m ați înscris tocmai aici? Și de ce ați vrut sa va rămân datoare? Vocea mea suna nervoasă.
- O nu draga mea, ai înțeles greșit, n am vrut sa îmi rămâi datoare, am vrut sa ai tot ce îți dorești, nu asta a fost motivul pentru care ai plecat? Sa ai ceea ce nu ai avut? Eu doar te am ajutat sa le obții mai repede
- De ce ?! Am tipat, chiar eram destul de nervoasă și amabilitatea ei mă enerva și mai rău.
- Vei afla și asta drama mea, dar nu acum. Te poți duce în clasa.
Am ieșit și am trântit ușa în urma mea. Nu eram de umor sa intru la primul curs, așa că m am urcat în mașină și m am dus la cel mai apropiat bar din zona.
Am comandat un pahar de whisky cu gheata, apoi inca unul. La al treilea am cunoscut o tipa, Lauren. Da așa îmi fac eu prieteni, la al treilea pahar de whisky
Era simpatica și destul de frumoasă.După două ore m am întors la liceu. Încă n aveam chef de ore, ce drept mă simțeam și amețită așa că m am așezat pe o banca că sa îmi revin puțin.
Am avut impresia că am un gps pe mine pentru că în câteva secunde a apărut Alis cu Mimi
- Hey unde ai fost ? M a întrebat Alis îngrijorată
- Hm, pai, după cum ați văzut la directoare și după intr un bar. Le am răspuns gesticulând
Alis s a apropiat de mine prividu mă fix in ochi. Pot sa jur ca mi s a tăiat respirația in momentul ala, eram pe o alta planetă unde nu mai era oxigen. Nici una dintre noi se uita in alta parte și eram atât de aproape... Puteam sa îmi înclin capul și aia era... Dar eu eram din nou blocată...
- Fetelor nu aici, spune Mimi râzând iar Alis a înțeles la ce se referea s a retras simțindu se incomodă de " gluma " prietenei mele.
- Am vrut sa vad daca a băut Mimi, n am de gând să o violez. A spus ea cu o sprânceană ridicată și apoi a plecat
Se pare că cineva încă e supărată pe mine...
- Mimi pot sa întreb ceva?
- Sigur.
- Directoare? Cum e ?
- E super okey, te înțelegi bine cu ea, doar că atunci când o superi e nașpa... De ce ?
- Pai, directoarea ta e doamna X a mea. Ea rămăsese uimită - Da Mimi te înțeleg, și eu am fost uimita. Hai spre clasă, îți povestesc pe drum.
CITEȘTI
Pe Fuga
ActionAlex-O fata de 19 ani, brunetă, ochi căprui, încăpățânată, orgolioasa, rebelă. Alis- O fata de 18 ani, blondă, ochi verzi, sensibilă, copilăroasă, rebelă, drăguță și prietenoasă.