Capitolul 15

763 49 1
                                    

Dezamăgire- iluzie
Dezamăgirea nu i doar un sentiment, e o adunătură de sentimente negative: frică, furie, durere, tristețe, ură, dezgust. Fiecare dominând pe rând.
Iar acum la mine domina Furia.

Am trecut pe lângă Mimi care mă privea îngrijorată. I am luat punga de semințe din mana unui băiat și m am îndreptat spre biroul Dmn Directoare.

- hey doamna directoare sau X, cum preferați

- Poți să îmi spui Fri draga mea

- Frigider

- Ce ?

- Nimic

-Vrei te rog sa nu mai scuipi semințele pe jos?

- Nu nu pot pentru că sunt nervoasă. Si cred că preferați să mănânc semințe decât să fumez.

- Da, presupun. Cu ce te pot ajuta?

- Am vrut sa va anunț​ că o să lipsesc 3 zile. Știți dumneavoastră... Va zic in caz ca na... Va apuca sa trimiteți după mine o echipă de mafioți sau ceva de genul, crezând că am fugit.

- O draga mea, nu fii haioasă. Cine te supărat? Sau e vro problemă cu colegii ? Spune mi și rezolv

- Nimeni. Va mulțumesc, la revedere Dmn fri.

- Te rog sa nu trântești ușa dabea am re... BUMM

M-am urcat în mașină și am văzut o pe Alis cu Mimi, alergau spre mașină, n am mai stat pe gânduri și am accelerat.
Sincer? Habar n aveam unde mergeam, aveam nevoie doar să văd kilometrajul la 360. Aveam nevoie de adrenalina, trebuia să mă descarc, pe mine, pentru că eu eram cea vinovată. Eu i am permis unei necunoscute să îmi dezghețe inima și apoi să o inunde.
Privind partea buna... dacă mor, macar mor în mașina asta misto cu kilometrajul la maxim.

Pe FugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum